fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

EICMA 2017: מה יהיה לנו שם?

EICMA 2017: מה יהיה לנו שם?

כתב: אסף לביא | צלם: יצרנים, ריגול

בכל שנה מתקיימת התערוכה הכי חשובה בעולם הרכב, לא אנחנו לא מדברים על אוטומוטור, אלא על איקמה, או בשם הנפוץ יותר – תערוכת מילאנו.
בכל שנה נחשפים הדגמים החשובים ביותר של כל היצרנים בתערוכת מילאנו ומוצגים קונספטים לעתיד. תערוכת מילאנו מתקיימת בתקופה שבין ספטמבר לנובמבר ומסמלת את המעבר לשנת הדגם החדשה. בשנים האחרונות אופנועים כבר נחשפים לפני התערוכה, בין אם בתמונות ריגול שלא באמת מצולמות בחשאי וללא ידיעת היצרנים ובין אם ע"י טיזרים של היצרנים. אנו מביאים בפניכם רשימה קצרה של מה שצפוי על פי השמועות להחשף בתערוכת מילאנו הקרובה:

 

הונדה: היצרן היפני המסורתי לא ממהר להוציא דגמים חדשים ורוב האופנועים הצפויים להחשף במילאנו יהיו עדכונים לדגמים וותיקים.

 

CBR350RR

ה- CBR250RR ממנו אמור להגיע ה- 350

צפוי להחליף את ה- CBR300R שלא ממש מהווה תחרות מול מכונות הספורט הקטנות של ימאהה וק.ט.מ. ה- CBR350RR יהיה טווין המבוסס על דגם ה- CBR250RR הקיצוני שנמכר כבר בשווקים נבחרים ברחבי העולם.

 

קטנועים ואופנועים חשמליים מהונדה

ה- CUB EV, קונספט ישן של הונדה שאולי יזכה לחיים אמיתיים בקרוב מאוד

אולי הפעם הונדה תפתיע ודווקא תהיה היצרן הגדול הראשון לחשוף אופנועים וקטנועים חשמליים ביצור סדרתי, השמועות מספרות על כמה דגמים שכבר נבחנו ומוכנים ליצור סדרתי.

 

גולדווינג חדש

מנוע בוקסר היברידי מתוך קונספט תלת גלגלי של הונדה, האם ימצא עצמו בגולדווינג החדש?

מסמכי פאטנט חשפו את כוונת הונדה לייצר גולדווינג היברידי שיעשה שימוש במנוע בוקסר 4 צילינדרים, במקום 6, ומנוע חשמלי. הגולדווינג הנוכחי הושק לראשונה בשנת 2000 ומאז עבר עדכונים קלים אך לא שינויים מהותיים.

 

CB1000R חדש

הפיירבלייד SP בעירום

זאת באמת שמועה חזקה, MCN אפילו חשפו שמקור בהונדה אישר שהשנה יציגו מחליף ל- CB1000R הוותיק שמיוצר מאז 2008 ללא שינוי. ה- CB צפוי להתבסס על הפיירבלייד הכל-חדש שיצא השנה, וכנראה שיוצע גם בגרסת SP כנהוג בקטגוריה.

 

קטנוע מנהלים חדש

הפורצה 125. אפשר כזה בנפח 250 ו- 400 סמ"ק?

להונדה אין היצע קטנועי מנהלים בשוק האירופאי, נכון, יש X-ADV ואינטגרה, אבל אלו קטנועים גדולים שלא מתחרים בקטגוריה הכי חמה – עד 300 סמ"ק. אנו צופים שבמילאנו יוצג קטנוע בנפח 250 סמ"ק ומקווים לראות לצידו משפחה שלמה ומוצלחת כמו משפחת ה- X-MAX של ימאהה.

 

CRF450 RALLY

לא ה- CRF450 ראלי הנכון

לא, לא רפליקת ראלי מבוססת CRF450X. הונדה צפויה להציג השנה גרסה גדולה ל- CRF250 RALLY המבוסס על ה- CRF250L. הראלי 450 יתבסס על פלטפורמה חדשה בנפח 450 סמ"ק הקרובה באופיה ל- CRF250L, ואולי אף יוצג CRF450L. הדגם החדש יכנס בדיוק בין הראלי הקטן לאפריקה טווין, שנמכר באיטליה בגרסת ראלי.

 

ק.ט.מ: היצרן האוסטרי עידכן את משפחת הדיוק והאדוונצ'ר בשנה שעברה אך צפוי להציג עוד מספר דגמים חדשים השנה.

 

אופנוע סופרבייק חדש

חד כתער, אבל לא מתאים לשוק הנוכחי

ה- RC8 הוא אופנוע מטורף, קיצוני ונטול כל אלקטרוניקה שכבר יותר מדי שנים לא עודכן. הסופר-דיוק 1290 הוא אופנוע נייקד קיצוני ומוצלח, היחיד בקטגוריה שלו שלא מבוסס על סופרבייק קיצוני. תעשו חשבון בעצמכם.

 

סדרת דגמי 790

יא ראבי… אנחנו מקווים שדניאל קרייזמן התצטייד בכמה פנקסי הזמנות לקראתו

הדיוק 790 כבר נחשף כמעט במלואו ויוצג קרוב לוודאי בתערוכה. מצילומי ריגול עולה גם דגם אדוונצ'ר על אותו הבסיס. וניתן לשער שבק.ט.מ ישכילו לעשות וייצרו גם דגם RC המבוסס על אותם מכלולים של הדיוק וימלא את הפער שבין ה- RC390 ל- RC8.

 

390 אדוונצ'ר ואינדורו

לא כזה אדוונצ'ר. אחד אמיתי.

צילומי ריגול חשפו שני דגמים המבוססים על מנוע ה- 390 סמ"ק, האחד גרסת אדוונצ'ר והשני דו"ש קרבי בסגנון האינדורו 690.

 

קוואסאקי: בתור היצרן הכי פחות שמרני מבין הרביעיה היפנית, חייבים בקוואסאקי לשמור על המורשת.

 

נינג'ה 400

אופסי…

כפי שכבר דיווחנו, הדגם החדש צפוי להתבסס על שלדת ומכלולי ה- 300 ולהשתמש במנוע חדש, זאת לאחר שמנוע ה- 300 הוותיק לא הצליח לעבור התאמה ליורו4, לא מפתיע בהתחשב בכך ששורשיו נעוצים בשנות ה- 80 והוא מבוסס על המנוע ה- GPX המיתולוגי. העליה בנפח מיועדת להתחרות במנוע ה- 390 של ק.ט.מ שחזק מזה של הקוואסאקי, ומנוע ה- 350 של הונדה שצפוי להיות חזק יותר מהנינג'ה הנוכחי.

 

Z900RS

אם יש דבר אחד ששימח אותנו, זאת הודעת קוואסאקי על כוונתם לייצר אופנוע מעוצב רטרו המבוסס על ה- Z900. אין צורך להסביר לכם למה, נכון?

 

 

ימאהה: לאחר שחשפו את ה- SBS החדש שלהם במקום ה- T7 המצופה אנחנו דורשים מצופה מהשק"ם.

 

גרסת יצור סופית ל- T7

כמה עוד נחכה?

אם לא ב- 6 לספטמבר אז לפחות בנובמבר, כמה אפשר לחכות לאופנוע האדוונצ'ר-ראלי המבוסס על ה- MT07?

 

עידכון ל- R3

קונספט העיצוב של ה- R3 וה- R25, שמוכר יותר במזרח, לקראת 2018

דווקא ה- R3 הוא היחיד בקטגוריה שלו שלא צריך עדכון ועדיין מרגיש עדכני ורענן, אבל ימאהה לא קופאים על השמרים ומעדכנים את אופנועיהם בקצב גבוה, השמועות מספרות על מתיחת פנים ועדכון אלקטרוני.

 

הוסקוורנה: בתחום האינדורו דגמי הוסקוורנה וק.ט.מ לא רק עושים שימוש בבסיס משותף, אלא ממש זהים, בכביש הם אולי משתמשים בחלקים מהמדפים הכתומים אבל מייצרים משהו שונה לחלוטין

 

הוסקוורנה 1301

בחלומות שלנו מופיע אופנוע כזה בדיוק

רודסטר יחודי על בסיס הסופר-דיוק 1290, כמיטב במסורת יעגל את נפחו (לפחות בשם) ויוסיף 1.

 

ויטפילן 701

וגם כזה…

אחרי שהוכרז רשמית שהויטפילן 401 יגיע ליצור סדרתי נצפה גם אחיו הגדול המבוסס על מנוע ה- 701 של הוסקוורנה, שבק.ט.מ נקרא 690, למה חייבים לבלבל הכל?

 

 

ב.מ.וו: לפעמים נדמה שב.מ.וו לא צריכים כלום חוץ מה- R1200GS

 

S1000RR חדש

זה לא שהקודם היה מיס יוניברס

בשנת 2010 הפילה ב.מ.וו פצצה: סופרבייק אמיתי, ולא סתם, אחד שמאז ועד היום נותן בראש. לפני זמן מה עבר מתיחת פנים אך לא עודכן משמעותית, בתמונות הריגול שנחשפו נראה אופנוע כמעט חדש לחלוטין ומעוצב שונה מאוד מהמקור היפ…. המכוע…. לא חשוב. מעוצב שונה.

מחליף ל- F800GS

מלחמות פרצו על פחות מזה

ה- F800GS חטף מכה בכנף מאז חשיפת האפריקה טווין, סדרת האדוונצ'ר החדשים של ק.ט.מ והדוקאטי מולטיסטראדה 950, ב.מ.וו לא נשארת חייבת ומציגה אופנוע חדש, קצת מלחיץ לחשוב שהיפנים, האוסטרים והאיטלקים מרגיזים את גרמניה… 

 

דוקאטי: הפאניגאלה סיים את דרכו, בתור טווין. תכירו את הדזמוסדיצ'י סטרדלה

 

פאניגאלה V4

כן, כן, זה לא נאמן למסורת, נכון, אין לו שלדת צינורות, ברור שבלי L-טווין זה לא שווה…. 210 כ"ס ממנוע V4, יאללה…. תספרו סיפורים על מסורת בבית אבות

אני פשוט אוהב להגיד שמות איטלקיים, למנועו של הסופרבייק החדש קוראים דזמוסדיצ'י סטרדלה – דזמו ע"ש מנגנון השסתומים, סדיצ'י, כלומר 16 באיטלקית על שם 16 השסתומים. ולאופנוע קוראים פאניגאלה. ועם כמה שאני אוהב לומר שמות איטלקיים – אני שונא לכתוב אותם.

 

2 תגובות ל EICMA 2017: מה יהיה לנו שם?

  1. כתבה מעניינת
    הלוואי שיזדמן לי לנסוע לשם
    תודה רבה לצוות דוגרי

  2. עשיתם חשק לקנות כרטיס לשם. מישהו יכול להמליץ איפה לנים שם בזמן התערוכה? יומיים יספיקו?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל