fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

קאסטום השבוע: AFT Customs LowLa

קאסטום השבוע: AFT Customs LowLa

אופיר דואק

צילום: יצרן

בחורות יפות ואופנועים הם שילוב מנצח וגם בוני קאסטומים יודעים זאת. בעבר הצגנו בפניכם את הדגמים של סדנת Thunderbike הגרמנית שמפיקה צילומים מושקעים עם דוגמניות נבחרות לכלים אותם היא בונה. אבל יש מי שלקח את הרעיון צעד אחד קדימה. מדובר בג'ים ג'יופרה (Jim Giuffra) בעליה של סדנת AFT Customs ובאמתחתו כמה זכיות באליפות העולם לבוני קאסטומים. הסדנה של ג'ים לא רק בונה אופנועי קאסטום ומייצרת חלקים תחליפיים כשאר הסדנאות אלא משמשת גם כסוכנות דוגמניות.
הדוגמניות של AFT לא רק טובות מראה אלא גם חובבות אופנועים, חלקן רוכבות, מפגינות ידע מכאני. ובהדרכתו של ג'ים הן גם לוקחות חלק פעיל בבניית האופנועים. אבל, תרשו לנו להיות קצת סקפטים לגבי זה לא חלילה מטעמי שובינזם אלא מכייון שלא יצא לנו לראות שאריות גריז מתחת לציפורניהן.

האופנוע שבו אנחנו עוסקים השבוע נקרא LowLa, שילוב בין המילה Low לשם לולה. האופנוע שנבנה במקור לקראת תערוכת לוס אנג'לס 2009 מתבסס על הונדה VTX 1300 משנת 2005, לא ממש אופנוע מרטיט אבל תהיו בטוחים שג'ים והמלאכיות העבירו אותו מהפך.
במקור ה-VTX הוא בעל מראה קרוזרי כבד ועתיר ניקלים אך ל-LowLa מראה שונה בתכלית וספורטיבי יותר. ראשית, מכיוון שמנוע ה-VTX הוא בעל קירור מים היה צורך להיפטר מהמצנן בחזית מצנן לכן הוא עבר לאחוריים ומוסתר עם המאוורר תחת המושב תחת. כל חלקי הגוף הוחלפו שאת מקום רוב הכרום הנוצץ תפס הצבע האדום הבוהק ששולט ברוב מכלולי האופנוע. מעט כרום ניתן בכל זאת למצוא בכיסוי תיבת ההילוכים, בכיסוי הקרבוראטור (קיהיין) ובמזלג החדש ובשרני שמחליף את המקורי הצנוע. הכנף האחורית התפוחה הוחלפה באחת מינימלית שחושפת את הצמיג גדול הממדים. החישוקים מושקעים בעלי חישורים דמוי פרסה גדולים בהרבה מהמקור כשהחישוק הדמי הוא בקוטר "23. המפלטים המקורים הוחלפו בצמד שנראים מתאימים יותר ל-CBR מאשר לאופנוע קאסטום וממוקמים קרוב מאד לרצפה. לקינוח הותקן מושב אוכף מעור תפור שמאחוריו סבל המתאים לארגז כלים שמכיל בין היתר, בהתאם לקהל היעד, גם ערכת איפור.

אפשר להתווכח על המראה הסופי אבל הוא לבטח עדיף מהמקור הבנאלי. מה שבאמת מעניין באופנוע הוא שהוא נבנה עבור אחת מהמלאכיות של ג'ים שגם השתתפה בבנייתו. ואם יש משהו שיותר מדליק מיפייפיה על אופנוע זה יפיפיה שבונה את האופנוע שלה בעצמה. בסרטון הבא תוכלו לראות את ג'ים, את בעלת האופנוע ואת יתר הדוגמניות של AFT Customs חונכות את האופנוע מהמוסך לסט הצילומים.

13 תגובות ל קאסטום השבוע: AFT Customs LowLa

  1. שרון שלנו הכי מכולם.
    חולים עלייך !!!!!!!!!!

  2. חמש בנות כפול שש מאות cc סילקון שווה 3000 סמ"ק. תבואו לביקורת איכות השתל. ננעל מבפנים את דלת הקליניקה ונעשה סיבוב.

  3. אתם מוציאים אותי לתרבות רעה, אבל…אני נהנה מכל שנייה.

  4. הראשונה מימין, אני צריך את הידע המכני שלך לטפל במניפול גומי שלי.

  5. תודה על הצילומים. אני כבר לא מתפקד מבחינה סקסואלית: לא סתם בנייתי והרכבתי נמשכה שלוש שנים. רק אחרי שלוש שנים. ש"הקרבתי" את המושב שלי לכל המתוקות- אני יכול להתניע.

  6. אשתי לקחה לי את העכבר לאחר הכתבה ב26/10. מאז אני עובד רק עם המקלדת. לא ממש עובד: לא מרוכז- עסוק בלסדר את הכיסים והמכנס כל הזמן. אני עובר לטריינינג. ואישתי יודעת שאני על גלובס וכלכליסט מהבוקר עד הערב.

  7. לפחות אני אהנה להסתכל ויכאב לי פחות בחשבון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל