fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70

קאסטום השבוע: Thunderbike Spectacula

קאסטום השבוע: Thunderbike Spectacula

אופיר דואק

צילום: יצרן

בשבוע שעבר במדור קאסטום השבוע סיפרנו לכם על סדנת Thunderbike הגרמנית שהוציאה תחתיה את ה-R-Odynamic, קאסטום יפיפה בתצורת דראגסטר. התגובות היו נלהבות בין אם בזכות האופנוע עצמו או בין בזכות התמונות של האופנוע עם הדוגמנית הצנועה קנדי די.

כזכור, סדנת Thunderbike היא יחסית צעירה בתחום בניית הקאסטומים ופעילה בו פחות מעשור. עיקר ניסיונה של הסדנה מגיע מהתקופה בה פעלה בספורט המוטורי, ניסיון שאותו השכילו ליישם כאשר פנו לייצר מכלולים תחליפים לאופנועי קאסטום. הסדנה נכנסה לתחום בניית הקאסטומים ברצינות רבה ובשנת 2006, 3 שנים בלבד אחרי שפנתה לתחום, הציגה את האופנוע שהעניק לה גושפנקא ומעמד בקרב בוני הקאסטומים. מדובר בספקטקולה (Spectacula) המרהיב, שלא לומר ספקטקולרי, שלפניכם שזיכה את הסדנה בתואר האליפות אירופה לבוני קאסטומים לשנת  2006 ובמקום השני באליפות ה-AMD העולמית באותה השנה.

הספקטקולה הוא קאסטום נמוך מאד עם זווית מזלג קיצונית במיוחד ועיצוב כולו שופע קווים מתעקלים המסתיימים בזוויות חדות. הירידה לפרטים בספקטקולה היא פשוט חולנית כאשר בסדנה ניסו להסתיר ככל הניתן את החלקים הנלווים, בפרט הנעים, כדי להעניק לאופנוע מראה חלק וזורם של פסל מתכת מעוצב. המזלג הקדמי נראה כצינור מתכת מבריק והידיות שבקצהו נראות כחלק אינטגרלי. לוח המחוונים המינימלי מוטמע במשולש העליון, מערכת ההנעה של הגלגל האחורי הוסוותה לגמרי בזרוע האחורית והאופנוע כולו בנוי מטונות של אלומיניום בכרסום CNC מדויק.
הפסל המתכתי הזה מסוגל גם לנוע בזכות מנוע של TP Engineering בנפח 124 אינטש מעוקב (2,032 סמ"ק) המוזן על ידי קרבורטור מיקוני 45 מ"מ ומספק 124 כ"ס ב-5,500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא בעלת 6 מהירויות מבית Revtech כאשר יתר המכלולים בהם השלדה, הזרוע האחורית, המזלג , המפלט והבלמים הם מתוצרת עצמית של סדנת Thunderbike. הצמיג הקדמי הוא במידה של 120/70 על חישוק 21 אינטש כאשר מאחור ישנו צמיג במידת ענק של 300/35 עם חישוק 18'.
אם התוצאה הסופית עם צביעת הלהבות הכתומות על הרקע צבע הגוף הלבן לא מספק מרהיבה הוסיפו בסדנה כמנהגם דוגמנית חיננית בלבוש מינימלי התואם את רוח האופנוע. חגיגה לעיניים.

עוד על תהליך ייצור הספקטקולה תוכלו לראות בסרטון הבא

עוד במדור קאסטום השבוע:

DP Custom Cycle Top Fuel II

Revolution Cycle S&S 50th

A-1 Cycle All in

6 תגובות ל קאסטום השבוע: Thunderbike Spectacula

  1. תודה רבה על הסיקור תמשכו ככה, אתם בדרך הנכונה

  2. הסדנה מצוחצחת כמו בית מרקחת אז פלא שיוצאים להם דברים כאלו מדהימים?
    מעניין מה היה יוצא מהגי'פה של רחוב סלמה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל