fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן

אח שלו… Motocross Bros

אח שלו… Motocross Bros

אבי בנדיט


קבלו סיפור גם מרגש, וגם כזה שנותן תקווה – סיפורם של האחרים האוסטון ממרשפילד, אנגליה. 

ספורט המוטוקרוס SIDE – CAR, קשה יותר מכל רכיבת מוטוקרוס/ שטח אחרת. הסיבה – לאופנוע המוטוקרוס הרגיל בעל שני הגלגלים אותו כולנו מכירים, מצטרפת סירת צד. עכשיו דמיינו את ההכלאה הזו טסה במהירות מוטוקרוס אמיתית על גבי המסלול. 


הצלחתה של הרכיבה על סוג אופנוע שכזה תלוייה לפני הכל בשיתוף הפעולה בין שני הרוכבים, ומחייבת קשר עמוק והבנה אוטומטית של הפעולות ע"י שניהם בו זמנית בזמן אמת ובסינרגיה מוחלטת. 

רכיבת הסיידקאר, ידועה בקרב רוכבי השטח כאחת מסוגי הרכיבות המוטרפות ביותר, והיא מיועדת למחורעים חסרי פחד בלבד.  

אוקי, עדיין נשמע יחסית סביר ואפשרי, אך מה קורה כאשר אחד מן הרוכבים מאבד את היכולת להשתמש ברגליו? תראו את האחים אנדי וסאם. 

הפעם הראשונה של צמד האחים על אופנוע התרחשה בגיל 4, ובגיל 10 כבר התחילו להתחרות בצורה מקצועית ברמות הגבוהות ביותר בממלכה. בשנת 2005 כאשר הוא בן 24 בלבד מתרחש יומו השחור של אנדי כאשר התרסקות במסלול במהלך אימון ונחיתה ישירה על הגב משאירה אותו משותק לשארית חייו ושולחת אותו למשכב לשנים ארוכות. 

"יש גבול לכמה אתה יכול להלחם בתשוקה לחזור אל האופנוע" אומר אנדי, והאחים חיפשו ומצאו את דרכם לחזור לחיים. אם הנחתם שאנדי הפצוע הוא זה שיושב כמו ילד טוב בסירה בצד כמו שרוב בני האדם מניחים לדבריו, כדאי שתסכלו טוב טוב בסרטון – אנדי הוא הנוהג באופנוע, פשוט כי אי אפשר לשבת ולו לרגע בסירה. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל