fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

טבלת אליפות: 8 האופנועים היקרים בישראל

טבלת אליפות: 8 האופנועים היקרים בישראל

אסף לביא

כתב וחלם: אסף לביא

מקום 8: KTM Super-duke 1290GT

את הרשימה פותח אופנוע הספורט תיור החדש של ק.ט.מ שהחל את שיווקו בארץ השנה וגרף מחמאות רבות מבוחני הרכב, אופנוע עם תנוחת רכיבה שפויה, מזוודות ומשקף גבוה שהתנהגותו ספורטיבית למהדרין הוא משהו לא רואים כל יום. המחיר? 156,000₪ לפני הוצאות רישוי וזוג מזוודות להשלמת הלוק.

מקום 7: דוקאטי פאניגאלה 1199R

גם מי שלא מבין רבע דבר באופנועים מכיר את דוקאטי כמותג היוקרה המהיר ביותר ולמראה אופנוע אדום רועש ישר ימלמל "פפפיייי, איזה דוקאטי" ומבינים נזכיר שמדובר בדור האחרון לדגם הפאניגאלה שהביא איתו בשורה כשיצא והיה לאופנוע הסופרבייק הראשון של דוקאטי שעשה שימוש בשלדת אלומיניום מינימליסטית.

כמה יעלה התענוג? החל מ- 188,000₪ שימו לב למילה "החל" כי התענוג יכול לגדול עד ל- 300,000 

מקום 6: קאוואסקי נינג'ה H2


סופרבייק בנפח 1000 סמ"ק עם סופר-צ'רג'ר והעיצוב הכי חוצני על כדור הארץ, אין מה לומר, כשקאוואסקי רוצים להשאיר אותנו בלי מילים הם יודעים בדיוק מה צריך לעשות, כלומר, חוץ מלהזכיר לנו כמה התענוג הזה עולה ולפני שנזכיר את המחיר נלהיט אתכם בעוד מספרים, 210 כ"ס ב11,000 סל"ד, 238 ק"ג, 13.6 קג"מ ב10,500 סל"ד והמחיר, 189,995 ₪. לא הסופרבייק הכי יקר ברשימה, אבל מבין היפנים היקרים ביותר.

מקום 5: ימאהה YZF-R1M

ישנם הרבה אופנועי סופרבייק יפים ומיוחדים אבל אף אחד מהם לא מטריף ומסובב מבטים כמו ה- R1 בגרסת הקצה עטופת הקרבון, אין הרבה מה לומר, גם יפה וגם אופה. אה, יש כן משהו אחד שניתן לומר עליו. הוא אופנוע הסופרבייק היפני היקר ביותר, אולי הטוב יותר, אולי היפה ביותר, כל זה בגדר אולי, דעה ליתר דיוק. אבל עובדה אחת מרחפת מעל האופנוע הזה, 198,000 ₪ טבין ותקילין לפני התקנת אגזוז תחליפי שישחרר צליל שיתאים ללוק.

מקום 4: הונדה גולדווינג GL1800

באמצע ערמת הסופרבייקים הנוצצים ולפני שמגיעים לשלושת הגדולים נמצא הגולדווינג של הונדה, שורשיו נעוצים אי שם בשנת 75 וממשיכים עד לימינו, ובכך זוכה האופנוע בתואר האופנוע הכי ותיק בליין של הונדה שמיוצר ברצף כבר מעל ל- 40 שנים. ספינת התיור של הונדה חמושה במנוע 6 צילינדרים בתצורת בוקסר ובנפח מרשים של 1800 סמ"ק, נתון המומנט הוא הפנינה האמיתית שהרי 17 קג"מ הוא מבין נתוני המומנט המפלצתיים בעולם האופנועים. המחיר: 240,000 ש"ח

מקום 3:MV Agusta F4-RC 

אם תיארתם לעצמכם שאת המקומות הראשונים יתפסו אקזוטיקות איטלקיות מטורפות אז צדקתם (חלקית) , את המקום השלישי תופסת גרסת הקצה של ה-F4 האיטלקי מרובע הצילינדרים והאגזוזים, הוא בדיוק כל מה שחלמתם, 212 כ"ס, 175 ק"ג (יבש), בולמים של אוהלינס, ויחס הספק למשקל של 1.2:1, נתון מטורף ומבהיל, יש לי עוד אחד, 289,900 ₪ תאלצו לשלם כדי להזיל ריר על אחד כזה בחנייה הפרטית שלכם, אז הוא כמעט כל מה שחלמנו, הכל חוץ מזול.



מקום 2: בימוטה טזי 3D


צילום: כפיר עזרא

"אלוהים רוכב על בימוטה", כך אמר טל שביט ז"ל, כנראה שאלוהים מושקע טוב בנדל"ן בתל אביב ומרוצה מהעסקים, כי אחרת לא ניתן להסביר את הנס שגרם לאופנוע הכי אקזוטי והכי איטלקי להגיע לאדמת הקודש ביבוא סדיר ע"י ליגל, יבואני דוקאטי, TM רייסינג  ו- YCF, הטזי משתמש מנוע דוקאטי מקורר אוויר בנפח 1100 סמ"ק, עם 98 כ"ס לא שיא ההספק ומבין האופנועים החלשים ברשימה, אבל אם דיברנו על יפה ועל אופה והזכרנו את המילה אקזוטי, מדובר פה על הכי יפה שיש, והכי אקזוטי שיש, אופנוע שאלוהים נגע בו. מחיר הפלא השמימי הינו 310,000 ₪ מהיבואן נתבקשנו למסור שהמחיר גם פה הוא בשיטת "החל מ" וניתן להגיע לסכומים שיפוצצו את בועת הנדל"ן. 

מקום 1: הארלי דיווידסון CVO אולטרה לימיטד

אמרתי לכם שלא הכל אקזוטי ואיטלקי? במקום הראשון נמצאת מסת ברזל אמריקאית אמיתית, אופנוע החופש שלא נגמר, ואחד מהסמלים הכי גדולים של ארה"ב. כאן נמצאת גרסת האולטרה לימיטד היוקרתית לדגם ה- CVO היוקרתי בעל מנוע ה- Twin Cam 110 בנפח 1800 סמ"ק שמפיק 98 כ"ס סוס ואחראי על שינוע המסה ממקום למקום, המסה אגב היא 416 ק"ג, בעולם המושגים של הארלי "יחס הספק משקל" זאת בדיחה שמספרים סביב השולחן ביום שישי, אבל יחס שקל ולמשקל דווקא מציג את האופנוע באור טוב, כאמור 788 ₪ לקילו ברזל אמריקאי אמיתי. 328,000 ₪ על כל החבילה, וגם כאן המחיר הוא בשיטת "החל מ", זאת הזדמנות מעולה להזכיר ש"אלבר מוטו" יבואני הארלי-דיווידסון זכו השנה בפרס יוקרתי מהיצרן על עמידה ב- 400% מעל היעד השנתי שלהם, כנראה שלא רק אלוהים מושקע בנדל"ן.

11 תגובות ל טבלת אליפות: 8 האופנועים היקרים בישראל

  1. את הr1 הצגתם בגרסה היקרה ולא החל מגרסת הבסיס.. כנל לMV.
    הפאניגלה אמנם יקר בגרסת הבסיס אך אם נלך לפי הלוגיקה גרסת הR עולה כ300א שח וזה ממקם אותו במקום השלישי..just sain'

  2. בהונדה זה בולט במיוחד. דגם הונדה שמיוצר ברצף הגדול ביותר הוא ההונדה CUB, לא מ 1975, אלא מ- 1958, שזה 60 שנה ברצף. זה לא אני אומר, אלו דפי ההיסטוריה של הונדה יפן, וכן, הונדה קרה ל- CUB אופנוע(Motorcycle) ולא קטנוע. אני לא לוקח ברצינות כתבי רכב שמשכתבים את ההיסטוריה לפי ה"מעטפות" שמכניסים להם ליד.

  3. לדעתי היה אתמול 40 מליון בלוטו אבל כנראה שהשבוע לא אזכה. אבל אם כן, ההארלי הזה ראשון ברשימה. איזה כלי יפה. אפשר לעשות עליו 1000 ק״מ ביום ולא לרדת עיף

  4. אתמול חזרתי מארה"ב.
    ההארלי היקר ביותר עולה בארה"ב 28,000 דולר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל