fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן

זמן לפרוייקט: הונדה Ascot FT500 Tracker

זמן לפרוייקט: הונדה Ascot FT500 Tracker

אביעד רייס

צילום: ROCKET GARAGE

מדהים לראות כל פעם מחדש, איך בזכות רעיונות של אנשים שמתורגמים לפרוייקט בסדנה,  הופך אופנוע די עלום שם ובעל מראה לא כל כך מרגש משנות ה- 80, למכונה שמופיעה בחלומות הלילה של הרוכבים. נדמה כי ככל שאופנוע המקור משעמם יותר, התוצאה הסופית תהיה מוצלחת יותר. 


ובאמת, כאשר נכנסים לאתר האינטרנט של סדנת MotoRelic מווירג'יניה- האחראית לפרוייקט, מבינים כי האני מאמין שלהם הוא למצוא את המכונות שנשכחו להן ושוכבות כבר שנים בגראז', ולהעניק להן חיים חדשים. 
מצפייה בתמונות ניתן לומר, כי החברים שם עושים זאת מצויין. 

האסקוטים 500 נמכרו בין השנים 82- 84, היו בעלי מנוע סינגל, והגיעו למהירות מירבית מסחררת של 85 מייל (135 קמ"ש).
למען הסר ספק, מדובר בפרוייקט בו האופנוע הופשט לחלוטין, ונבנה מחדש מאפס. 

בחלק האחורי, שונתה השלדה לחצי קשת סטייל קפה- רייסר, ע"מ לתמוך בשינויים בסגנון הדירט- טראקר/ סטריט- טראקר שעבר הזנב העשוי מאלומניום ושיוצר במקום. כיסא האופנוע נבנה בסדנה והוא יחיד מסוגו. 

מיכל הדלק שייך למונומנט ישן שהוותיקים ביננו ודאי זוכרים- הסוזוקי TS250 דו- פעימתי. החלק התחתון של מיכל הדלק שנלקח מהסוזוקי נדרש לעבור התאמות ע"מ להתאים לשלדת ההונדה, ונראה כי התגברו שם על האתגר בצורה טובה מאד.

האגזוז והמשתיק הבולטים גם הם יוצרו בעבודת יד בסדנה, ונותנים את הטון העיצובי ואת הסאונד המדהים שחבילה כזאת חייבת. 

מנוע האופנוע עבר רענון מקיף הכולל קלאץ' חדש, קפיצים ואטמים. ברגי המנוע חודשו ונצבעו בצבע אנטי חלודה. 

אחד החלקים הבולטים באופנוע- לוחית האלומניום דמויית לוחית מוטוקרוס קלאסית, משמשת כבסיס לזוג פנסי ה LED הקדמיים, ומהווה את יחידת התאורה הקדמית. הלוחית עוצבה ויוצרה בעבודת יד בסדנה. 

הג'אנטים הזהובים נלקחו מהאקזמפלר המקורי, ונראים מליון דולר על היצירה החדשה. הצמיגים הבשרניים הגיעו מבית שינקו. 

הצביעה המדהימה בסגנון "מורשת המירוצים של הונדה" סוגרת את הפרוייקט ומשלימה את יצירת האומנות הזו. 

השארו מחוברים לפרוייקטים נוספים בהמשך. 

באנר פרסומי >


מכירים את האינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

עוד ב"זמן לפרויקטים":

ימאהה XV920R של סדנת Hageman Motorcycles

3 תגובות ל זמן לפרוייקט: הונדה Ascot FT500 Tracker

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל