מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
סטפן
לרט
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

האופנוען שאינו מפחד אף פעם

האופנוען שאינו מפחד אף פעם

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מטוסים ללא טייס, מכוניות ללא נהג ובקרוב גם אופנועים ללא רוכב, או בעצם עם דמוי רוכב, כלומר רובוט רוכב, או לפי ימאהה "מוטובוט". טבעי שהרובוט רוכב הראשון יגיע מיפן, היפנים לא רק מכורים לגאדג'טים ונהנים מרמה טכנולוגית גבוהה – הם מאמינים שלכול מכונה יש נשמה, קל וחומר "היומנויד" כלומר מכונה דמויית אדם.

הפרוייקט של ימאהה הוצג לראשונה ב-2015 ועורר עניין רב שכן ניכר שימאהה מכוונתם עם הרובוט שלה גבוה בהרבה ממה שהונדה מכוונת עם "אסימו" שלה. למעשה ימאהה קרובה לאופנוע אוטונומי בסגנון המכוניות האוטונומיות של גוגל, טסלה ועוד. ימאהה הציגה את המוטובוט שוב בתערוכת האלקטרוניקה האחרונה בארה"ב וחידשה עם ההתחייבות שהמוטובוט ירכב ממש על אופנוע חי ונושם במסלול סגור כבר ב-2017, ולא טיול נינוח אלא יגיע ל-200 קמ"ש. במאמר מוסגר, היה מרשים יותר לראות את המוטובוט דווקא ב-20 קמ"ש מנסה להתקדם ברחוב מטלון בתל אביב או בכביש עירוני בהודו, מוריד רגל מרים רגל ושומר על שיווי משקל במהירות המחייבת זאת ולא ב-200 קמ"ש שם האופנוע מאוד יציב דווקא ולא נדרש הרבה מהרוכב…


מכירים כבר את האינסטגרם החדש שלנו? חפשו MOTODOOGRI 

2 תגובות ל האופנוען שאינו מפחד אף פעם

  1. מלבד הוכחת יכולות, איזה יישום יש לפיתוח הזה בחיי היום יום?
    מכוניות אוטונומיות יכולות להסיע אנשים ממקום למקום ולצמצם את הסיכוי לתאונות כתוצאה מטעות אנוש.
    אופנוי אוטונומי לא יכול לשנע אנשים, כל מטרתו היא לנוע בחוסר מטרה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל