fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

האופנוען שאינו מפחד אף פעם

האופנוען שאינו מפחד אף פעם

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מטוסים ללא טייס, מכוניות ללא נהג ובקרוב גם אופנועים ללא רוכב, או בעצם עם דמוי רוכב, כלומר רובוט רוכב, או לפי ימאהה "מוטובוט". טבעי שהרובוט רוכב הראשון יגיע מיפן, היפנים לא רק מכורים לגאדג'טים ונהנים מרמה טכנולוגית גבוהה – הם מאמינים שלכול מכונה יש נשמה, קל וחומר "היומנויד" כלומר מכונה דמויית אדם.

הפרוייקט של ימאהה הוצג לראשונה ב-2015 ועורר עניין רב שכן ניכר שימאהה מכוונתם עם הרובוט שלה גבוה בהרבה ממה שהונדה מכוונת עם "אסימו" שלה. למעשה ימאהה קרובה לאופנוע אוטונומי בסגנון המכוניות האוטונומיות של גוגל, טסלה ועוד. ימאהה הציגה את המוטובוט שוב בתערוכת האלקטרוניקה האחרונה בארה"ב וחידשה עם ההתחייבות שהמוטובוט ירכב ממש על אופנוע חי ונושם במסלול סגור כבר ב-2017, ולא טיול נינוח אלא יגיע ל-200 קמ"ש. במאמר מוסגר, היה מרשים יותר לראות את המוטובוט דווקא ב-20 קמ"ש מנסה להתקדם ברחוב מטלון בתל אביב או בכביש עירוני בהודו, מוריד רגל מרים רגל ושומר על שיווי משקל במהירות המחייבת זאת ולא ב-200 קמ"ש שם האופנוע מאוד יציב דווקא ולא נדרש הרבה מהרוכב…


מכירים כבר את האינסטגרם החדש שלנו? חפשו MOTODOOGRI 

2 תגובות ל האופנוען שאינו מפחד אף פעם

  1. מלבד הוכחת יכולות, איזה יישום יש לפיתוח הזה בחיי היום יום?
    מכוניות אוטונומיות יכולות להסיע אנשים ממקום למקום ולצמצם את הסיכוי לתאונות כתוצאה מטעות אנוש.
    אופנוי אוטונומי לא יכול לשנע אנשים, כל מטרתו היא לנוע בחוסר מטרה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל