fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

התרשמות ראשונית מהק.ט.מ EXC-F350

התרשמות ראשונית מהק.ט.מ EXC-F350

גדי חן

צילום: יח"צ

חברת ד.ל.ב מוטורספורט יבואנית ק.ט.מ והוסברג קיימה ביום חמישי האחרון אירוע רכיבת הדגמה והתרשמות על הדגם החדש במשפחת השטח הענפה של ק.ט.מ, ה-EXC-F 350  הארבע פעימתי החדש.

במתחם היו לא מעט רוכבים אשר באו להניח את ישבנם על הכלים החדשים. את הבאים קיבלו תומר ברעם ושחר עמרמי נציגי ד.ל.ב מלווים במספר כלים מדגמי ה-EXC-F 350 כשאליהם הצטרפו גם ה-EXC125 2012. המתחם אשר נבחר לאירוע היה מצפה מודיעין אשר בו נערכו לא מעט השקות ורכיבות הדגמה ובו מסלול ספיישל בין עצי האורן. לצערנו מצבו של הספיישל היה בכי רע כיאה לתקופה זו של השנה.

אז אחרי ההקדמה ההכרחית אתם כמובן רוצים לדעת איך מרגיש ה-350 החדש? ובכן, לא הזדמן לנו מספיק כדי לגבש דעה מעמיקה כמו במבחן דרכים אבל די בנסיעה הקצרה שערכנו כדי להתרשם ממספר ממאפייני האופנוע. אז ככה: הכלי אכן מעניין הוא מרגיש כ-250 סמ"ק מחוזק או כ-400 סמ"ק מוחלש אך לא עייף. ה-350 מגיע עם אפשרות בחירה בין 3 מפות הצתה אך לצערנו באופנוע הנדון לא היה ניתן לנסות זאת היות ולא היה מותקן בו בורר המפות. למרות שהאופנוע היה מכוון על מפת ההצתה הרגילה ניתן היה להרגיש שהמנוע עולה במהירות סל"ד והכוח זמין מיידית. הורדת הכוח לקרקע נאה וחלקה מאוד .
העברת ההילוכים חלקה מאוד ולמרות שישנם שישה הילוכים בתיבה בתוואי הספיישל במעלה מודיעין לא הצריך שימוש מעבר להילוך השני והשלישי.הבולמים גיהצו היטב את השיבושים על הקרקע אך לא היו מכוונים לטעמי האישי. עם שפע אפשרויות כיוון מומלץ להשקיע זמן בכיוון לטעמו של הרוכב וכך ניתן להגיע לתוצאות טובות עוד יותר. הבלמים הפתיעו אותי לטובה וסיפקו בלימה נחושה ומדוייקת .

לסיכום אפשר להגיד שה-350 המסקרן נראה כאופציה מעניין בקטגוריית הביניים ובהחלט השאיר טעם של עוד ברכיבה עליו. אני בטוח שברכיבה אורכה ותוואי שטח שונים יהיה ניתן להתוודע טוב יותר לצפונותיו של הק.ט.מ החדש ואנו בדו"גרי מצפים לערוך עליו מבחן דרכים בקרוב ולספר לכם עליו בפירוט.

מפרט טכני – ק.ט.מ EXC-F350

מנוע: 4 פעימות, סינגל, 349.7 סמ"ק, קירור מים, הזרקת דלק
הילוכים: 6
מתלים: קדמי – מזלג הפוך WP 48 מ"מ, אחורי – PDS WP
בלמים: קדמי – דיסק 260 מ"מ, אחורי – דיסק 220 מ"מ
צמיגים: קדמי – 90/90-21, אחורי – 140/80-18
גובה מושב: 970 מ"מ
מרווח גחון: 34.5 ס"מ
מיכל דלק: 9.5 ליטר
משקל יבש: 107.5 ק"ג
מחיר: 86,000 ש"ח

בינתיים הינה סרטון שהפיקה ד.ל.ב מוטוספורט מאירוע הרכיבה

גלריה

3 תגובות ל התרשמות ראשונית מהק.ט.מ EXC-F350

  1. השאלה אם יש לו יתרון משמעותי על פני אופנועי 300 סמ"ק ארבע פעימתיים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל