fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מתנה לחגים: הקסדה הכי מיוחדת במוטו GP

מתנה לחגים: הקסדה הכי מיוחדת במוטו GP

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אם המוטו GP הוא פסגת אופנוענות האספלט העולמית, הרי שהקסדות שחובשים טובי הרוכבים בעולם גם הן הכי טוב שכסף יכול לקנות, הן מבחינת ההגנה, הן התפקוד – והן מבחינת עיצוב, גרפיקה ורעיונות. במקרים רבים קסדות אלה כלל לא מגיעות לציבור שכן איכותן ומחירן מונע מהן להיות מיוצרות ביצור המוני. ומאז שהטלוויזיה שולטת במירוצים הרי שמזה כעשרים שנה הגרפיקה והצבעים של הקסדות נוסקים לרעיונות ועיצובים מדהימים. 

לאחרונה בחרו אתרים בעולם את חמש הקסדות המדליקות ביותר במוטו GP, ואנחנו חשבנו שקסדה כזו יכולה דווקא לשמש כמתנה מצוינת לראש השנה… במידה וניסיון לרכוש בדיוק את הקסדה של מארקז או רוסי לא יצליח כי הקסדה עולה יותר מהבנק שלנו, תמיד אפשר לגשת לאחד ממעצבי הקסדות המעולים שיש לנו בישראל ולבקש "תעשה לי כזה". אז הנה החמש.


ולנטינו רוסי
גדול הקסדות המשוגעות הוא ללא ספק ולנטינו רוסי, לא רק רוכב ענק אלא תופעה ציבורית שהפך את המוטו GP לסוג של שואו-טיים והביא עשרות מיליוני צופים נוספים למסלולים ולמסכים. את הקסדה המדהימה הזו עיצב מר אלדו דרודי והיא הוצגה במירוץ המוטו GP במוג'לו 2008.


חורחה לורנזו
קסדת החלל שלורנזו ביקש לעצב לרגל 40 שנה לנחיתת האדם הראשון על הירח והיא אכן הוצגה במירוץ המוטו GP באסטוריל בעונת 2009 כמובן.


מארק מארקז
קסדת הזהב עתירת הספונסרים שהוכנה על ידי הונדה HRC למארק מארקז בסבב המוטו GP במוטגי כאשר לקח שם את אליפות העולם שלושה סבבים לפני סיום העונה. השנה הונדה יכולים לחסוך לעצמם קסדת אליפות, ימאהה תהיה אלופה ב-2015.



מרקו מלנדרי
השנה היא 2002 וסרט ספיידרמן חדש יוצא לשוק, מלנדרי והאפריליה 250 גרנד פרי שלו עוטים קורים תמורת סכום לא סמלי בכלל.



ניקי היידן
ניקי הרוכב האמריקני האחרון, רכב בעונת 2002 עם קסדת הפסים והכוכבים – בעיצוב הקסדת חצי שחבש פיטר פונדה בסרט המיתולוגי Easy Rider.

4 תגובות ל מתנה לחגים: הקסדה הכי מיוחדת במוטו GP

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל