fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

נותן ברייס: חוזרים לילדות

נותן ברייס: חוזרים לילדות

אביעד רייס

הימים בהם מכונית על שלט הייתה פסגת השאיפות של הילדים חובבי הגלגלים, כאלה מפלסטיק שנוסעות אחורה קדימה (לברי המזל היו כאלה שיכלו לפנות הצידה) והיו אחראיות לסיפוק החשק המוטורי שנים לפני הגיל החוקי לרשיון הנהיגה.

אז מסתבר שתחביב המכוניות על שלט עדיין קיים, ונראה שהמימדים להם גדל ה"תחביב" הזה כיום מקשים על השארתו תחת הגדרה זו.

מדובר על תחום שהפך מ"משחק ילדים" לעיסוק רציני של ממש- רפליקות מדוייקות של רכבים אמיתיים (כולל טנדרים עם צידניות בארגז וכננות,  ורפליקות של רכבי דריפטים יפניים ) ובחלק מהמקרים כאשר הסרטון מצולם ממש טוב (למשל ההאנטר של מיצובישי) ממש קשה להבחין שאכן מדובר במכונית על שלט וייקחו כמה דקות עד שתוכלו להחליט בוודאות.

חובבי המכוניות על שלט מתחלקים לכמה קבוצות- כאלה שמחזיקים ברכבי שטח ויוצאים לטיוליי שטח אמיתיים בקבוצות וכשאנו אומרים אמיתיים אנחנו מתכוונים להכל כולל הכל- שקיעות, חילוצים, אלתורי מוסך בשם; כולל טיולים ליליים עם פרוג'קטורים כמו במציאות. 

סוג נוסף הן קבוצות שממש מתחרות במירוצים מסודרים עם המכוניות שלהם, עם ליגה מסודרת ופיטס עם מוסך ותיקונים ממש כמו במציאות. 

נראה כי מדובר פה באטרף לא קטן לתחום  והתמכרות לא קטנה של המשתתפים.

רעיון נחמד למי שרוצה להינות מטיולי שטח או מימרוצי דריפט או למרות שידו אינו משגת או לא יכול מכל מיני סיבות ולהרגיש לפחות "בקטנה" כמו ג'יפאי או נהג ראלי. 

אספנו לכם מקבץ סרטונים הממחישים את גודל הטירוף:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל