fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

נותן ברייס: הסיבוב האחרון של ג'רמי קלארקסון

נותן ברייס: הסיבוב האחרון של ג'רמי קלארקסון

אביעד רייס

תמונה: motorauthority.com

קלארקסון עולה לסיבוב פרידה אחרון מהמסלול של התכנית שאותה הוא מגדיר כ"בייבי" שלו. תכל'ס, כל סיפור קלארקסון הוא סיפור עצוב- גם למעריצים שלו שאיבדו את התכנית שהם כל כך אוהבים (מחכים כבר לחזרה) וגם לצוות התכנית ובמיוחד לקלארקסון. 

אז נכון שאומרים שהוא בן אדם רע (מה שלא בטוח בכלל), ונכון שבעבר היה אחראי ל"פניני חוכמה" כאלו ואחרות שלא הוסיפו לו כבוד אבל בטוח שגם אם הוא לא התנצל, עמוק בפנים הוא עצוב על הדרך בה הסתיימה שושלת מפוארת כל כך בצורה לא מכובדת כל כך.

למרות המקרה האלים (שלא באמת ברור מה קרה בו לפרטי פרטים) אי אפשר להתעלם מהגדולה של טופ גיר, ומזה שאין, ולא יהיה משהו דומה לה. טופ גיר היא הרבה מעבר לסתם תכנית רכב, והמגישים שלה הם לא סתם מגישים. קשה לראות את הפנים של קלארקסון, האמונד ומיי בלי שזה יעלה לכם חיוך על הפנים, ובלי לחשוב על מה הם זוממים עכשיו. 

האתגר האחרון של קלארקסון במסגרת טופ גיר היה קשה מאין כמוהו, לבחור אחת משלוש אופציות בה ינהג בסיבוב הפרידה- 
מרצדס AMG- GT, פרארי לה- פרארי או הפרארי 488 GTB. רחמנות עליו. 
במה בחר קלארקסון לבסוף? לחצו פה ותגלו. 

רק נגיד שהמכונית שהוא בחר הגיעה חדשה דנדשה ישירות מהמפעל, והכסף שנאסף מסיבוב הפרידה הזה (סביבות ה 156,000 דולר), נתרם לבית האומניות Camden Roadhouse

3 תגובות ל נותן ברייס: הסיבוב האחרון של ג'רמי קלארקסון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל