fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן

שנה להוסקוורנה בישראל – תראו מי בא לחגוג בשטח

שנה להוסקוורנה בישראל – תראו מי בא לחגוג בשטח

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום

המותג הוסקוורנה מוביל את האופנוענות העולמית מאז 1903, עם חדשנות טכנולוגית והישגים מפוארים לאורך השנים ועם מיטב הרוכבים. גם בישראל ולמרות שהמותג יובא לכאן תקופה קצרה בלבד במהלך שנות השמונים של המאה הקודמת, מזוהה הוסקוורנה עם מצוינות וניצחונות. 

לכן קיבל ציבור רוכבי השטח בישראל בברכה את העידן החדש של הוסקוורנה בישראל ביבוא חברת עופר אבניר ולא התאכזב. בתוך שנה אחת בלבד מאז פתיחת עידן הוסקוורנה ביבוא עופר אבניר הוזנק מותג הוסקוורנה למרכז העניין באופנוענות הישראלית וכבש את השטח. עופר אבניר לא רק מייבאת את הליין המלא של אופנועי הוסקוורנה – החברה גיבשה תפיסת עולם שלימה של חיבוק הלקוח תוך חווית קניה ושירות חסרי תקדים. גילון מציג תפיסה של הכרת הלקוח באופן אישי, להיכנס איתו לשטח, להציג את הכלים בסביבתם הטבעית כלומר בשטח, להרחיב את השירות גם לתמיכה טכנית וטיונינג. גילון ומנהל מותג הוסקוורנה שחר עמרמי המצוין והמנוסה מאמינים שתפיסת עולם זו של שירות, ליווי ותמיכה אישיים ללקוח, אף מבדלת את אופנועי הוסקוורנה מאופנועי ק.ט.מ, החברה האם. 

את זאת ועוד למדנו מראיון מצולם שערכנו עם קובי גילון, סמנכ"ל חברת עופר אבניר. גילון לקח את הוסקוורנה תחת חסותו תוך מהפך אישי בחייו הגורם לו לראשונה לעלות ולרכב בעצמו בשטח, מה שהוביל לקיום הראיון בשטח עצמו כאשר גילון רוכב הוסקוורנה ומלווה על ידי אנשינו המצוינים סטפן אבנדיצ'י וגלעד בן זקן. 

נצפה בראיון וברכיבה בסביבה הכי טבעית להוסקוורנה – בשטח:

11 תגובות ל שנה להוסקוורנה בישראל – תראו מי בא לחגוג בשטח

  1. כיף לראות את המנכ"ל רוכב על אופנוע ולראות ולשמוע כמה אכפת לו מהקהילה, וכמה הוא מאמין בדרך שהוא מנחיל.
    אבל אני רוצה להזכיר לו שיש עוד מותגים בארנק שלו שמהם הוא מתעלם.
    שלושה חודשים ניסיתי להבין למה לא מביאים אפריליה לארץ.
    שלושה חודשים קראתי בכל מיני מקומות על לקוחות מתוסכלים שאין חלקי חילוף זמינים (שרשרת גלגלש) !!
    שלושה חודשים לקח לי להבין שכנראה אם בא לי משהו קצת אקזוטי ואיטלקי אז כנראה שזה דוקאטי.
    שלושה חודשים אחרי אני עם דוקאטי ונהנה מטיולי מועדון וכל מיני הטבות וזמינות חלפים.
    אני מאחל למר קובי גילון וחברת אבניר רק הצלחה ושגשוג.
    לא כל החיים זה מועדון בורגמן/אדוונצר/הסקוורנה.
    תפנים שיש רוכבי אפריליה וגם כאלו שרוצים אפריליה ותשקיע גם בהם.
    דוגרי: סרטון פצצה ומגניב
    סטפן: גדול כתמיד ותענוג
    שיחקתם אותה

  2. יפה לראות מנכ"ל שנותן גזיות בשטח.
    יפה לדעת שהחזון קיים וסטפן מקריין כאילו נולד לזה.
    וידיאו קליל ומדוייק ולא מעיק
    ביג לייק חברה.
    קובי עכשיו נשאר לך להצטרף ליורי ואליי לרכיבת כביש על אפריליות.

  3. אבל זה עולה כסף ולא נראה שיש בקופות של היבואנים.
    אני ויודע שיש יבואנים שמתקשים לסגור את החודש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל