fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

לדווש עם כרישים

לדווש עם כרישים

גלעד בן-זקן

צילום: יח"צ

צילום: איילת ניר

זו השנה השלישית ברצף שבה מתקיימת בישראל תחרות "אפיק ישראל". מבחינת יוקרה מדובר עבור ציבור רוכבי האופניים בישראל ב"טור דה פראנס" לא פחות. השנה בסיוע משרד התיירות הגיע לישראל כריסטוף סאוסר, רוכב שוויצרי ברמה הגבוהה ביותר, אלוף עולם פעמיים, מדליסט אולימפי, אלוף אירופה לשעבר, שלוש פעמים מנצח הקייפ אפיק של דרום אפריקה.

כדי לסבר את האוזן, הקייפ אפיק הדרום אפריקאי הוא הקייפ הקשה ביותר שנמשך לאורך שמונה ימים עם כ-100 ק"מ רכיבה ביום וכ-3000 מטר טיפוס במהלך המרוץ. אםיק ישראל עומד על שלושה ימי מרוץ של 100 ק"מ ביום.

סאוסר התגייס בכדי לתמוך באפיק הישראלי והשנה ישתתף במרוץ לצד הרוכבים הישראלים ולצד רוכבים נוספים שיגיעו מחו"ל בין התאריכים 8-10 לאוקטובר השנה.
ביום שישי האחרון ה-6.2.15 נערך קמפיין הרשמה שכלל רכיבה בפארק קנדה לצד כריסטוף סאוסר יחד עם מסיימי אפיק ישראל 2014. באופן אישי, במהלך חצי השנה האחרונה התחלתי להפחית בשעות מנוע ולהגביר שעות פדלים בשטח על גבי אופני הרים XC טרייל, ולכן קיבלתי הזמנה לבוא ולסקר את קמפיין ההרשמה. האמת שהתרגשות מסוימת הציפה אותי באותו הרגע ולא יכולתי לסרב להזמנה הזו. כשהגעתי לפארק קנדה בשישי בבוקר נוכחתי לגלות אירוע מתוקתק ברמות הגבוהות ביותר שיש. הרוכבים החלו להגיע והציפו את המקום, ומדובר בכמה עשרות רוכבים חזקים ביותר, אני בטוח שאת סך שרירי הרגליים המנופחים שהיו שם אפשר למדוד במונחים של מנוע V8 כלשהו. המסלול סומן על פני 37 ק"מ בפארק קנדה ומבחינתם זה בסה"כ טיול בפארק. אני שהבנתי שאין סיכוי שאעמוד בקצב, החלטתי לקצר את הדרך בחצי כשבחלק האחרון של מסלול הסימון "האדום" אפגוש את ה"אפיקים" וכך היה.
הרושם שקיבלתי מהרכיבה הזו הוא שהרוכבים הללו הם מכונות מסורות ומחויבות לעבודה ואני חייב לציין שמגיע להם שאפו. האירוע היה מרשים ביותר ואני מצפה מאוד לראות מה ילך במרוץ הזה. “אפיק ישראל” מהווה מפעל הנצחה לגיורא צחור, מפקד ובכיר במוסד, שנהרג בתאונת דרכים באחד מאימוני הבוקר, בעת שרכב על אופניו. 
עמידה באתגרים מיוחדים, מקצועיות, אהבת ישראל והטבע היו אבני דרך שסללו את נתיב חייו. 
גל צחור, בנו של גיורא ויזם ומנהל התחרות, בילה עם אביו בלא מעט באתגרים דומים בחו"ל, והשניים תמיד תכננו להביא אירועים דומים לארץ. 

גל צחור, בנו של גיורא צחור, יזם ומנהל קיה אפיק ישראל: "השנה מרוץ אפיק ישראל מטפס מדרגה, ולצד היותו אירוע הספורט הבינלאומי הגדול בישראל, מהווה גם נקודת ציון חיונית לרוכבים המקצוענים בדרך לאולימפיאדת ריו 2016".

גלריה

4 תגובות ל לדווש עם כרישים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל