מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
ברקום שמאל
סטפן
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה

יש ימים ששווה לרדת לקיוסק

יש ימים ששווה לרדת לקיוסק
כתב: שירן הרצברג

ככה זה התחיל בשבילי:

לפני כשנתיים וחצי הייתי בחיפושים לשידרוג האופנוע. באותה תקופה גרתי בתל אביב, ומתחת לביתי היה חונה דוקאטי פאניגלה אדום עם פול סיסטם של אפרקוביץ'. כל יום הייתי יורד למטה ובוהה באופנוע.
יום אחד נכנסתי לקיוסק מתחת לביתי, והתחלתי לדבר עם המוכר על האופנוע. אמרתי לו שבחיים לא הייתי קונה אותו, וזאת עקב בעיות האמינות של דוקאטי. בזמן שדיברנו נכנס בחור נחמד עם משקפיים, והצטרף גם הוא לשיחתינו. תוך כדי השיחה שאל אותי למה לא הייתי קונה, ובעקבות תשובתי הסתבר לי שלבחור (ששמו אבישי) היה אפריליה טואנו, וחברו מחזיק בפאניגלה.
אחרי שבועיים קניתי… הונדהCBR  1000 (לא, לא דוקאטי…), וכמנהג כולנו בימים אלה- העלתי את תמונתו לפייסבוק. בין המון המגיבים היה גם אבישי, וקבענו שאצטרף לטיול בשבת.
נפגשנו ב- 6:30 בבוקר במקום המפגש הקבוע של הקבוצה. שם הכרתי את כל החבר'ה: ח"ס, ע"ב, י"ש ושבד (שהוא סלב בפני עצמו..), ויצאנו לכיוון גוש עציון.
כל החבר'ה היו ממוגנים מכף רגל עד ראש: חליפות, מגפיים, כפפות, קסדות- ולחלקם גם מצלמות גו פרו. החברה נוסעים בקצב מהיר, אבל רק כשמגיעים לפס מתחילים להתגרזן. אופי הרכיבה ספורטיבי ואגרסיבי, אבל כולם משתדלים להיות זהירים, להישאר בנתיב ולא לעקוף בפס לבן.
באותו יום חזרתי הביתה מבסוט עד הגג.
מאותו מפגש אני רוכב עם החבר'ה כמעט בכל שבת- וגם בחגים. בהמשך צירפתי לחבורה את ד"ר ות"נ, ובנוסף הצטרפו גם ג"פ, מ"ג, ר, א"ש וי"ד. המסלולים בהם אנו רוכבים יחסית קבועים, וכוללים בעיקר את סדום ערד, נס הרים, גוש עציון ואלקוש בצפון.
החיבור הקיים בין חברי הקבוצה חזק, והמפגשים לא מוגבלים רק לימי הרכיבה בסופ"ש. במהלך השנה אנחנו נפגשים גם בימי הולדת של החבר'ה לכוסית בירה, ולעיתים קרובות נפגשים בערבים ואוכלים ביחד.
לחלק מהחבר'ה יש גם אופנועים במסלולים בחו"ל, והם טסים מידי פעם לרכב במסלולים באירופה.
אם לא הבנתם את זה עד עכשיו- הקבוצה היא כמו משפחה. אם מישהו נתקע (לא עלינו)- כולם יחכו איתו. אם מישהו מחליק (חס וחלילה)- כולם יבואו לבקר אותו, גם בבית החולים וגם בביתו. 
לכל החבר'ה בקבוצה יש אופנועי ליטר. הרוב השולט מורכב מ- BMW S1000 RR ו- Aprilia RSV4. יש גם דוקאטי 1098S, שני Honda CBR 1000 RR ו- HP4 Competition limited addition.
אנחנו קבוצה גדולה יחסית של 13 חבר'ה. רובנו גרים באזור תל אביב, להוציא ירושלמי אחד. בנוסף לקבוצה הגרעינית שלנו, הכרנו לא מעט רוכבים אחרים בפסים עצמם, וכולנו כבר חברים. אני מתנצל מראש אם עשיתי למישהו חשק והוא רוצה להצטרף אלינו, אבל מכיוון שאנחנו מונים כבר הרבה רוכבים, אנחנו לא מצרפים עוד רוכבים לקבוצה. 
רק תזכרו ששום דבר לא אבוד, כיוון שגם אתם (כן כן, אתם!) יכולים להקים לעצמכם קבוצות רכיבה- ולצאת ביחד לדרכים.


תודה לאילון סבירסקי על עריכת הוידיאו, ולשי שיוביץ ואריק רוזנבלום על המלל והגרפיקה.

גלריה

22 תגובות ל יש ימים ששווה לרדת לקיוסק

  1. שנים היינו יורדים עולים, כיף ענקי עד שהגיל הזמן הנכדים והמשפחה לחצו, רכבו בזהירות ותהנו

  2. קודם כל כיף לראות שתרבות הנהיגה של סדום ערד חיה ובועטת.
    אהבתי לקרוא על הגיבוש והנחמדות שבחבורה.
    כאב לי לראות את הרכיבה הכל כך לא מקצועית הקווים הלא נכונים העקיפות מימין והמעבר על קו לבן בשיא הפניה.
    רכיבה אחד מול השני מסוכנת.
    ביחוד ברכיבות כאלו.
    אין לי בעיה כל כך עם גלגל באויר או סטופי אבל יש לי בעיה עם פרסה בכביש מהיר ולא בנקודת צומת.
    אם היה לי היכולת לחזור לרכב הייתי חוזר בלי להסס.
    עוד זוכר את ניסים סטפן ודוד ועוד חברה רבים בערד.
    היה לי הכבוד לשייף איתם כמה פעמים סליידרים.
    דוד חיזבאלה דאג להשאיר אותי עם חצי רגל ונכות ביד.
    עשו טובה שפרו מיומנות רכיבה תרכבו בחשיבה תשמרו על קוי פניה נכונים….אתם לא במסלול.
    אוהב אתכם ניק

  3. אני בין הראשונים שרכבו בפס עזבנו שם אחרי שהתחלתם להגיע ולעשות בלאגן.
    אתם לא יודעים לרכב.
    אתם שמים*** על שאר הרוכבים.
    יש איתכם טיפוס מפוקפק שמאיים.
    אני אישית כמעט פגשתי אחד ממכם חזיתית שעקף אחד אחר בסיבוב ועבר לנתיב הנגדי.
    סליחה אבל אתם עברייני כביש נקודה.
    לשמחתי מצאנו מקום אחר עם רוכבים שפויים שלא מסכנים את המשתמשים.
    דוגרי מדוע אתם נותנים במה לכאלה רוכבים ?

  4. יש שלט חניה לאופנועים והם על המדרכה והתמונה של הבחור המסוקס להחריד מסבירה הכל.
    שאפו ענק חברה כל הכבוד לצהל תחי מדינת ישראל

  5. אין לי מושג מי אתה אבל לא זכור לי שמישהו מהחברה שלנו איים על רוכב אחר. כשרוכבים בפס קורה שעושים טעויות אני בטוח שאף אחד לא כמעט נכנס בך בכוונה. ובלי קשר נשמע שאתה מכליל בתגובה שלך. יש מספיק מקום בשביל כולם לרכב ולהנות.
    גמר חתימה טובה ותרכב בזהירות.

  6. הם ממש נחמדים ובכלל לא מתפרעים בכביש כמו ילדים נכון שנותנים בירכיים פה ושם אבל לכולם יש משפלות ילדים (חלק בדרך)וכולם רוכבים בזהירות ולא לוקחים סיכונים מיותרים

  7. אחלה חברה , אחלה סרטון , אחלה כלים !!!!
    כל הכבוד !

  8. רואים בסרטון שלא כל כך יש לכם חשק להתחשב בשאר.
    זו הסיבה שלפני שנתיים תליתי את המפתחות ועברתי לשטח.
    פעם בשנה במסלול באירופה להוצאת אדרנלין.
    תחשבו גם אתם לפני שלא עלינו מישהו ממכם כבר לא

  9. על מה הגאווה בדיוק ? מה רואים בסרטון ? חוץ מחציות אינסופיות של קו לבן רכיבה ברמה נמוכה קווי פניה מישהו אמר ? אלף תיקונים תוך כדי , וכל זה אתם עושים בכביש הציבורי איפה שמשפחות מטיילות בסופשים עם הילדים הקטנים מאחורה , בושה וחרפה שאתם בדוגרי מעודדים תרבות מוטורית כל כך נמוכה , הרי כסף לא חסר שם כפי הנראה בכלים ובציוד , אז תחזיקו כלי במסלול ותעשו טובה רדו לי מהכביש , בו אני מטייל עם הילדים בסופשים , ואת זה כותב רוכב שכבר 28 שנה לא יורד מדו"ג ,

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל