fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

קצין וג'נטלמנים- אירוע רכיבה לאופנועים קלאסיים

קצין וג'נטלמנים- אירוע רכיבה לאופנועים קלאסיים

כתב וצילם: אדם בלנגה

האתר האמין בעולם (ויקיפדיה) החליט להגדיר את המילה ג'נטלמן בצורה קרירה ופשוטה כדלקמן "ג'נטלמן הוא כינוי לגבר החי ומתנהג לפי אמות מידה הנובעות ממעמד חברתי גבוה יחסית, וכוללות נימוסים טובים, בעיקר כלפי נשים, אמינות גבוהה, קור רוח, הגינות, נכונות להודות בהפסד ומאפיינים נוספים התלויים בתקופה ובמקום", ועכשיו השאלה מה הקשר לישראלי היפה של 2014 להגדרה זו. 
אני מאוד אוהב אירועים מיוחדים, אפשר לומר שזו סוג של חולשה שלי, אז אתם יכולים להבין כמה התלהבתי מאירוע שיובא כמעט ביבוא אישי ללב צהרי שישי בתל אביב. קשה לי לחשוב על מיקום נכון יותר לפגישה שכזאת מאשר כיכר צינה (שהיא כמובן כיכר דיזינגוף), כי בעצם איי שם בלב הבוהמה התל אביבית, בלב המקום הכי סואן, הייתי מגזים אומר אחד היפים בעיר, נבחר כמקום לקנח בו את הסיבוב.
במפגש שכזה אתם לא אמורים למצוא אופנועי תצוגה, לא כל שכן במדינתינו הבעייתית מוטורית, אלא למצוא כאן כלים ישנים ומיוחדים שמצאו את עצמם מתמלאים רוח חדשה ע"י בעלים שאוהבים אותם מאוד ויעשו את ככל שידרש כדי לשמור עליהם בצד הטוב של משרד הרישוי.
אני אציין את האירוע הזה כאירוע נעים של אנשים טובים, אגזים ואגיד ג'נטלמנים אמיתיים, אשר בחרו להשקיע את הדרך הארוכה בשביל להיות אופנוען. שישי בצהריים של אחריי חג, התמלאו חיוכים ותמונות יפות, ברגע של ארגון של שני אחים שבחרו להביא אירוע חשוב שכזה (אירוע להגברת המודעות לסרטן הערמונית) לארץ הקטנה שלנו.

11 תגובות ל קצין וג'נטלמנים- אירוע רכיבה לאופנועים קלאסיים

  1. לא רועי… הזוי זה לשבת בבית על המקלדת ולהגיב לאירועים שבהם אנשים יוצאים עם האופנועים שלהם לרכב, נפגשים ונהנים מאווירה אחרת ולהגיב להם "ארוע די הזוי לא?"

  2. קודם כל תיקון חשוב, לא רק אחי ואני ארגנו את הארוע אלא ליאור שוורץ,אחי חגי קאופמן ואני.
    הופתענו מאד מההענות המדהימה וההשקעה של הרוכבים, זה רק מוכיח שיש פה צמא לתרבות מוטורית. ואני מבטיח שנמשיך לארגן מפגשים נוספים

  3. שלום
    למרות היותי רוכב אופנוע אשר הגיע למפגש ללא האופנוע,נהניתי מהמפגש מהתלבושות ותצוגת האופנועים,חוויה של ממש.
    מאוד מקווה שיתקיימו מפגשים נוספים . אשמח להשתתף בבאים.
    בברכת שנה טובה וחתימה טובה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל