fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

הדרכת שטח עם כהן השטח, צביקה כהן

הדרכת שטח עם כהן השטח, צביקה כהן

מיקי כהן

צילום: עדי בראון

בקבוצת הווטסאפ בה חברים רבים מדגם האופנוע שאני רוכב עליו ביום יום, הועלת הצעה ליום הדרכת שטח בסיסת ע"י צביקה כהן. בתוך רוכב חסיד הדרכות, ולא משנה אם זה שטח או כביש (רצוי לכל רוכב, חדש או ותיק, לבצע הדרכות מדי פעם), מיד קפצתי על הרעיון והודעתי כי אני בפנים. שבועות מספר לקח לנו לתאם את ההדרכה ולבסוף כאשר נקבע מועד, החזאים הבטיחו "סופה". מעקב אחר דיווחי חזאים ואתרי מזג אוויר, מבטיחים כי הסופה תסתיים בליל שבת וכי יום שבת עצמו, אמור להיות יום נאה וללא גשם. התאריך התקבע סופית ובשבת בבוקר, לאחר לילה מלא גשם, הגענו כ-8 רוכבים, רובם בעלי אופנועי אדוונצ'ר, לאזור מיוער במרכז ומזג האוויר האיר לנו פנים עם שמש חמימה. שבילים מהודקים, שלוליות אין סוף וכמה שבילים מלאי בוץ קיבלו את פנינו.

לאחר רישום קצר והכרות בין המשתתפים, צביקה החל לתת בנו את משנתו התאורטית. מתי לעמוד ומתי לא, כיצד נחבוק את האופנוע ברכיבה, איך נכון לאחוז את הכידון, כיצד להניח את כפות הגליים על הפגים ובקיצור, איך אני מתחבר למכונה הכי נכון כאשר האחיזה אינה בטיבה.

צביקה, כהן השטח הגדול, אוחז במגזין מוטו מדריך – לחובבי הנוסטלגיה

צביקה, לוקח אותנו צעד צעד על מנת לאפשר שיפור גדול בסוף יום הרכיבה ולאחר הסבר תאורטי, אנו יוצאים לרכוב כאשר צביקה עובד רוכב, רוכב ונותן את הערותיו עד שהרוכב מבצע את המשימה  לשביעות רצונו של צביקה.

אז לאחר שלמדנו איך לרכב בעמידה, צריך גם לדעת לפנות ופה צביקה מרצה בנו את משנתו ושוב יוצאים לתרגל תחת עינו הפקוחה של צביקה אשר שוב, עובר רוכב, רוכב לוודא כי החומר התאורטי מיושם בשטח.

לאחר שרכבנו ישר וגם פנינו, הגיע הזמן גם לבלום ופה צביקה מלמד את רזי הבלימה עם וגם ללא מערכת ה-ABS וכרגיל, מפקח כי כל רוכב אכן הבין את החומר.

תנאי הקרקע הבוצית מעט הקשו עלינו ובמיוחד אלו אשר אופנועיהם היו נעולים בצמיגי כביש , אך הקנו לכלום הרגשה נכונה כי "קשה באימונים, קל בקרב". בנוסף, עקב ריבוי השלוליות, קיבלנו בונוס בהדרכה וכולנו קיבלנו שעור בחציית מכשול מים.

בסופו של יום, המוטו של צביקה כי יש להתקדם עקב בצד אגודל, מוכיח את עצמו וכלל הרוכבים בהדרכה מציגים שיפור ניכר ברכיבת השטח שלהם ובנוסף כולם מקבלים שעורי בית להתאמן עליהם. אין ספק כי ההדרכה משאירה הרבה טעם של עוד מחסנית של צביקה יש עוד הרבה כדורים.

המלצה שלנו, לכו תעשו קורס רכיבה ולא משנה אצל מי ואם זה אחרי ימים גשומים, הבונוס גדל. אנחנו כבר מצפים לשלב השני בהדרכה.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל