fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

האירוע השנתי של ב.מ.וו במוטורסיטי שדה תימן

האירוע השנתי של ב.מ.וו במוטורסיטי שדה תימן

רביב כהן

צילום: אסף רחמים

כשאנחנו חושבים על אירועים מוטריים, אלו תמיד מתקשרים לנו עם קהל רעשני טיפוסי, כזה שמצליח להתגבר גם על מערכות השמע הרועמות למקצב התופים והגיטרות של להקת הרוק התורנית המופיעה באמפי המקומי.
נראה שגם השנה מוכיחה דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, שלא כך הדבר ומצליחה להפיק אירוע גדול מאוד במסלול המירוצים מוטורסיטי בשדה תימן, אירוע אליו הוזמנו קהל הלקוחות של דלק מוטורס, שהצליח לשבור את הסטריאוטיפ המוטורי הטיפוסי.
אירוע מוטורי הנמשך לאורך כל היום וכלל אטרקציות ופעילויות מוטוריות, מאולם תצוגה ומכירות עם מחירים מוזלים, דוכני אוכל ושתיה ברחבה מרכזית ומוצללת וכלה בהתנסות ברכיבת מסלול מודרכת על דגמי אופנועי ב.מ.וו שונים של היבואן, ובאווירה חברית נהדרת שלא הייתה מביישת אף אירוע מוטורי אחר בניכר.

אלו שבחרו להתנסות ברכיבה על המסלול נרשמו מראש למקצים מסודרים, כל מקצה הודרך על ידי הצוות של "אופנוען מאומן" שהובילו את הקבוצות בקצב בטוח ואפשרו לרוכבים לקבל טעימה הן מהאופנועים והן מהמסלול החדש (יחסית).
ובינתיים, ברחבה המוצללת, יכלו באי האירוע להינות ממוזיקה טובה שהתנגנה על ידי להקת ה"ג'אזלן" (Jazzlan) על משאית המוזיקה, להינות מכיבוד קל בשעות הבוקר ושתיה קלה חופשית וארוחת צהריים טובה.
או להכנס לאולם התצוגה, להתרשם מדגמי ב.מ.וו החדשים ואף לרכוש ציוד בשלל הדוכנים הפזורים באולם התצוגה ומחוצה לו.

את אווירת ההפנינג המעונב הזו שבר דבר אחד – מופע סטאנט מעולה שהציג מתי גריפין, רוכב מקצועי של ב.מ.וו, שהפליא בביצועים על גבי אופנוע ב.מ.וו F800R המותאם למופעי סטאנט והדהים את הקהל בתרגילים עוצרי נשימה.
אליו הצטרף אולג "שרקי" וסליקוב, נהג הדריפטים הישראלי והאיש שלנו למשימות מיוחדות, שחרך את הצמיגים והרחבה כשהוא נהוג ברכב ב.מ.וו מסדרה 3.
יחדיו, הצליחו הצמד להטריף את הקהל ולתת לנו טעימה ורצון לעוד אירועים שכאלה.

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, השקיעה לא מעט באירוע והציבה רף חדש לאירועים מוטוריים שכאלה, ההשקעה הניכרת הניבה אירוע שהתנהל למופת, ונראה שהרוכבים הישראלים משוועים לאירועים מהסוג הזה, שכן ירבו.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל