מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
לרט
תמוז
סטפן
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דוקאטי L’Avventura מבית WSM

דוקאטי L’Avventura מבית WSM

אביעד רייס

היצירה החדשה מבית מדרשו של בונה האופנועים האוסטרי הדגול, מכוונת לספק יכולות מעולות בכביש או בשטח. אם תרצו, האינטרפרטציה שלו לאיך צריך להיראות אופנוע ADV אמיתי. האמת? אנחנו מסכימים. בלב המכונה פועם מנוע דוקאטי L-TWIN מקורר אוויר בנפח 1100 סמ"ק. זו לא הפעם הראשונה בה הופך סיגל אופנוע דוקאטי לאדוונצ'ר, אך בניגוד לפעם הקודמת שהייתה הזמנה אישית של פרוייקט, האופנועי הנוכחי מיועד להיות מיוצר במספר יחידות מוגבל מאד, ולהמכר לרוכבים בודדים ברי מזל. מאד.

השלדה נלקחה במקורה מהיפרמוטרד, אליה התווספו מאפיינים הכרחיים לפרויקט –  זרוע אחורית בבניה עצמית, כלוב מיגון העוטף את המנוע ומיגון גחון BAD-ASS במיוחד.

הפיירינג ושאר החלקים המכסים את גופו הערום של האופנוע עשויים קבלר ויוצרו ע"י הסדנה, שביקשה לתת לאופנוע איכויות מודרניות אך גם לשחזר את אווירת האדוונצ'ר של שנות ה-80 וה-90 – המושגת גם בזכות זוג פנסי ה-HELLA המקשטים את הפרונט החייזרי.

מקדימה מזלג SHOWA הפוך ומאחור מונושוק OHLINS מתכוונן, גלגלים במידות "21 ו-"17 עם צמיגי שטח קרביים ובלמי BREMBO מקדימה ומאחורה – כשסיגל והצוות שלו בונים אופנוע, הם עושים את זה כמו שצריך.

ע"מ להגדיל את טווח הרכיבה, ציידו ב-WSM את ה- L’Avventura בשני מיכלי דלק קלילים מאלומיניום – אחד במיקום הקלאסי ושני בתת השלדה – יחד הם מציעים קיבולת של 24.6 ליטרים. שני המיכלים מחוברים בחיבור מהיר, מה שמייתר את הצורך למלא אותם בנפרד. מושב נוח במיוחד הוענק לאופנוע – כזה המאפשר העברת גוף קדימה/אחורה, חסין למים ומונע החלקה.

להשלמת החבילה – מתקן ייעודי פריק ל-GPS, לטובת רכיבות ארוכות בחורים נידחים במיוחד.

בא לנו ממש על אחד כזה בחנייה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל