מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
קונה אופנוע
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
לרט
סטפן
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו חוזר | גידי פרדר: תחיית המוטו

מוטו חוזר | גידי פרדר: תחיית המוטו

צילום: רונן טופלברג

הטלפון מטרטר ותולש אותי מחלום בלהות על גילי המופלג.
אריק רוזנבלום מדו"גרי מעברו השני של הקו: "רכשנו את הזכויות על מוטו, ואנחנו מתכוונים להעלות כתבות מהעבר לאתר שלנו… אנחנו מחזירים את מוטו" אומר לי אריק.
איך לעזאזל הוא ידע להתקשר בתזמון שכזה???

אריק אומר שביקשו מכל עורכי מוטו בעבר לכתוב כמה מילים. לרגע אני שואל את עצמי למה הוא מתכוון?  היו למוטו 2 עורכים – אני ועוד אחד שלא חי היום… על מה הוא בדיוק מדבר…

כעבור שניה אני מתעשת ונזכר, שכן, מוטו המשיך להתקיים גם אחרי, והיו עוד כמה טיפוסים מלבדי ומלבד טל שביט ז"ל, שישבו בכס העורך של המגזין.

יסלחו לי כל מעריצי מוטו בתקופה האחרונה שלו, והסליחה והמחילה גם עם כל העורכים והכתבים שבאו אחריי, אבל מבחינתי מוטו היה קיים עד שנת 97'.
זאת לא בגלל שהיה זה סיומה של תקופת הכהונה שלי, ממש לא, אלא משום שבתקופה הזו החליף המגזין בעלים ושינה את אופיו וצביונו לעד.

אין זה סוד שעד לרכישתו של המגזין על-ידי אילן ציוני, היה מוטו בצרות כלכליות ורכישתו על ידי איש עסקים רציונלי ומעשי, הייתה המהלך היחיד שיכול היה להציל את העסק מסגירה. אבל דרך החשיבה וסגנון הניהול של הבעלים החדש, התנגשה ברוח הצוות ששררה אז במערכת, ואט אט, תוך פחות משנה מיום הרכישה, לבש המגזין צורה חדשה, ובעיקר רוח אחרת.

מבלי לשפוט אף אחד לטוב או לרע (כפי שהשנים הרבות שלי בתחום הזה לימדו אותי), בעבורי מוטו מת כבר אז, לפני 20 שנה. עליי להתוודות ולספר שלא עזבתי את  מגזין מוטו עם חיוך וברכת הדרך, אלא בסוג של טריקת דלת וחוסר הסכמה בסיסי עם מדיניותו של בעל הבית החדש. מאותו יום התקשיתי להתחבר חזרה למוטו והרגשתי מרוחק מכור מחצבתי. 7 השנים אותן ביליתי בחברתם של רפי בן-שחר וטל שביט, יוזמי הרעיון הזה שנקרא מוטו, העניקו לי את הכוח והמעמד להקים את אופנוען מאומן, ולתרגם את עזיבה המאכזבת של מוטו למפעל חיים מצליח משלי. לנגד עיניי הפך עולם התקשורת לרשת אינטרנט אחת גדולה ומחק תוך פחות מ-10 שנים את העיתונות המודפסת. כמה חבל שאנשי מוטו לא השכילו למנף את השם החזק הזה ולהפכו לאתר האינטרנט המוביל בתחום.

תחייתו של מוטו מעל דפי דו"גרי, נותנת לי הזדמנות להציץ אחורה אל הפרק המשמעותי הזה של חיי. תקופה שהייתה כולה גז, זיעה וגומי שרוף ביום, וישיבה על מעבד תמלילים עד אישון לילה. אני תוהה אם החבר'ה של דוג"רי יצליחו להוציא החוצה גם את רוח הצוות יוצאת הדופן ששררה אז במערכת. בכל אופן, מבחינתי, בטוח שיהיה נחמד להתרפק על העבר וגם לספר צ'יזבטים, או כפי שמורי ורבי טל שביט נהג לומר: The older I get, the faster I was….

7 תגובות ל מוטו חוזר | גידי פרדר: תחיית המוטו

  1. מי אמר שהם צריכים להיות כמוך ולגמור כמדריך טיולים?
    הם עושים ויעשו מה שהם חושבים ויצליחו כמו שהצליחו עד היום.
    הכל עיניין של ניהול ויש שם מנהל טוב לא כמו טל, רפי , ואו תציוני.
    בקיצור מכיר את כולכם מקרוב ואין מצב עם מי שמנהל היום את העסק הם יכשלו.
    בהצלחה חברה.
    אני אוהב אותכם מעכשיו ועד עולם.

  2. קצת מנקה את החלודה פרדר? בקרוב נהנה מהכתיבה שלך?

  3. התמונה מאד מעניינת. נעלה רק סברה כי בכלל לא בטוח שאלו המקומות והאנשים אבל שיהיה – יכול להיות שצולמה במבחן השוואתי של CBR900 ו FZR1000 באזור מלכישוע, מימין מעוז מה"אחים" שרותי הובלות חילוץ, לוגיסטיקה ואוכל ובעצם הכל. מאחורי גידי- אלון אודלסמן על FZR1000, שני משמאל טל"ש ז"ל.
    ראשון משמאל? יבדל"א – אני???? עוד היו שם – מומי שעבד בימאהה, ששון יצחק (או להיפך) בעלים של CBR900 אז היום בעלים של עסק למותגי יוקרה sassons , קורבט קלאסית ובטח ועוד דברים נוסעים טובים. וכמובן טופלברג. יומיים מרתקים עם הטופ של הרוכבים והאופנועים.

    • מתבקש מבחן סוגר מעגל של z1000 sx. לתת המשך למורשת . באהבה ובהצלחה ?

  4. תכלס, ממש מרגש לראות את השם והלוגו של מוטו מעל ״דפי״ האתר
    בטוח יעשה רק טוב,
    כמו גם השתתפות אנשי מערכת מוטו
    עלו והצליחו
    מגיע לכם!

  5. היו עוד 2-3 אנשים שנתנו את התחת במוטו מלבדך, ואפילו מלבד טל. לפרגן לא עולה… לפחות כך אני זוכר מעיון אדוק ומעמיק בכל מגזין שיצא – גם אחרי לכתך. אגו זו בעיה…

  6. המשפט האחרון של טל שביט, משפט ענק שכל בן 50+ מתחבר אליו BIG TIME !

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל