fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

אימון מסלול למועדון MV אגוסטה בהדרכת עמותת APEX

אימון מסלול למועדון MV אגוסטה בהדרכת עמותת APEX

כתב: סטפן אבנדיצ'י | צילום: ינוקא

השעון מצלצל ומעיר אותי כשעל הצג שלו 3 לפנות בוקר, מספיק זמן לשתות קפה לפני שאני מעמיס לבד את האופנוע על העגלה כדי להתייצב בסביבות 06:00 במסלול פצאל, שם יחכו עוד עשרות רוכבים ומכונות קצה מושחזות איטלקיות של אמ.וי אגוסטה.

חוץ מרכיבה על הכלי הפרטי שלי אני מתכוון במהלך היום לטעום כמה שאפשר גם מכליי ההדגמה של היבואן בכמה סשנים, זאת אומנם לא תהיה הפעם הראשונה שאני רוכב על אמ.וי במסלול; ב-2014 אירח אותנו היצרן במפעל באיטליה ורכבנו שם על מגוון הכלים שלו במסלול, וכבעל אמ.וי עד לפני זמן מה, כבר רכבתי על ה-F3 RC שלי במסלול; אך כאן מגיעה ההזדמנות להרגיש גם אופנוע יום-יומי כמו הברוטאלה 800 בפצאל.

לרכב על מסלול מרוצים זאת לא-הליכה-בפארק, ורכיבה ביום קר וגשום במסלול איטי וטכני, עוד יותר בעייתית: קשה לפתח עומסים גבוהים כי הצמיגים לא מגיעים לטמפרטורה הנכונה ולכן האחיזה הייתה נמוכה לאורך כל היום.

יום האימון בהדרכת צוות עמותת APEX מתחיל בתדרוך מקצועי, חלוקה למקצים ובדיקות אחרונות, אחריהן אנחנו מורשים לעלות על המסלול. התארגנו, עלינו על האופנועים ויצאנו למספר סשנים כשאני בוחר להתחיל את היום דווקא על הברוטאלה 800, אותו עוד לא חוויתי על המסלול.

מי שאמר שאמ.וי אוגסטה מייצרים רק אומנות ולא אופנועים, כנראה לא רכב על הברוטאלה 800.

במהירויות הנמוכות שמכתיב מסלול פצאל הברוטאלה מפתיע ומאוד מהנה ומרגיש 'גיבור' ומלהיב בכל פרמטר – הוא זריז, יציב, חזק דיו ומערכת הבלימה מתמודדת עם כל דרישה ברכיבת מסלול ומלאת רגש. במיוחד התרשמנו מתפקוד המצערת וניתן סוף סוף להגדירה כחלקה, שיפור ניכר במה שהיה נקודת תורפה בדגמי העבר של MV. מנוע הטריפל הוא בכלל פנינה ומלווה בסאונד מטמטם. וכל זה באופנוע נייקד, כן?

אחרי הברוטאלה לקחתי לסשן ה-F3 675, דגם שאני מכיר היטב משתי יחידות כאלו שהיו בבעלותי כ-3 שנים.

ה-F3 נועל צמיגים דביקים, הרבה יותר משל הברוטאלה, איתם היה ניתן להעלות קצב, לחמם אותם יותר וכל מה שציינתי בברוטאלה – למעט המצערת שכאן מעט גסה יותר -מורגש ב-F3 בעצימות גבוהה יותר, הוא הרגיש זריז כמו שד ונסח ביטחון בעיקר בזכות רגש גבוה יותר בכניסה לפניות, שם הוא כוכב על.

בכלל, ה-F3 הוא כלי שמשלב באופן מושלם גאומטריה זריזה עם יציבות ורגש בכניסה לפניות; אגדיל ואומר – מנסיוני ולדעתי האישית – שהוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר בעולם הדו-גלגלי הסדרתי.

חשוב לציין שוב את הארגון המצוין והמושלם של עמותת אייפקס לאורך כל היום, ראינו כמה הם עושים זאת מכל הלב.

תגובה אחת ל אימון מסלול למועדון MV אגוסטה בהדרכת עמותת APEX

  1. הכי כיף לרכוב עם ארגזים. מצוין במקרה של חלילה החלקה. 🙂
    ואיפה עמוס ברעם???? מוקדם לו? 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל