fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: מבצעים לוהטים במטרו ליולי

מדור פרסומי: מבצעים לוהטים במטרו ליולי

— ידיעה פרסומית —

מטרו מוטור יבואנית סאן יאנג ימאהה קאוואסאקי ובטא בישראל מעדכנת את מחירון יולי 2017 ובמקביל מכריזה על מבצעי החודש. 
 
בגזרת סאן יאנג, קטנוע המנהלים הנמכר של המותג, ,JOYMAX – 250 XI יימכר בהנחה של 1,500 ₪ בתמורה ל- 23,985 ₪ בלבד (במקום 25,785 ₪), ואילו קטנוע המנהלים MAXSYM-400 יימכר ב- 5,000 ₪ הנחה ויעלה 29,985 ₪ בלבד (במקום 34,985 ₪ ). 
 
בימאהה, ניתן למצוא את אופנוע הדו"ש הקרבי, ה- WR250-R במחיר של 34,985 ₪, הנחה של 5,000 ₪ ממחיר המחירון (39,985 ₪) ואת הקטנוע הספורטיבי של המותג XMAX-250 ב- 1,500 ₪ הנחה, ובכך יעמוד מחירו על 27,485 ₪ (במקום 28,985 ₪). בנוסף, ה- Mt -07 TRACER /  35KW, יוצע למכירה בהנחה של 5,000 ₪ ויעלה 54,985 ₪ (במקום 59,985 ₪) ואופנוע הדו"ש המוצלח בצביעת "כחול מרוצים", ה- XTZ660 R.B יוצע לצרכן במחיר של 52,985 ₪ והנחה של 5,000 ₪ (במקום 57,985 ₪ ). 
 
בקוואסאקי, ה- Z300, נייקד קרבי המיועד לרשיון A1, יימכר בהנחה של 2,000 ₪ במחיר של 29,985 ₪ . ה- VOLCAN 650 /35 KW, הקרוזר של קוואסאקי שמתאים לרשיון A1 יימכר בהנחה של 3,000 ₪ ויעלה 44,985 ₪ (במקום 47,985 ₪).  בנוסף, ה- Z-900, הנייקד האימתני שנחת בארץ לאחרונה, יימכר ב- 64,985 ₪ במקום 67,985 ₪ – הנחה של 3,000 ₪.

— ידיעה פרסומית —

 

9 תגובות ל מדור פרסומי: מבצעים לוהטים במטרו ליולי

  1. אם באמת אתה יודע ואו מסתמך על משהו למה אתה לא מציין את השם שלך האמיתי?
    לדעתי אתה פשוט .כן סתם אחד פשוט.

    משהו שעובד באחת החברות שמתחרות במטרו.
    ושוב פשוט כואב לך שם עמוק בפנים על ההצלחה היפה שלהם.
    אז מה נגיד שאבניר גם שקרנים ושילמו על מכרז כזה או אחר שזכו בו, או ב.מ.וו?
    בקיצור זה לא יפה להוציא דיבה ואו לשון הרע.
    שבת שלום

  2. מה השם שלי יעזור לך? ואיך תדע שאני לא מרמה? דוגרי מאשרים לפרסום מה שנראה להם משעשע, ואם הם חושבים שהטוקבט פוגע הם לא היו מפרסמים אותו. קוראים לזה חופש הביטוי, והנה גם את התגובה שלך הם פרסמו, למרות שאתה מוציא עלי דיבה. גילי תגרילי, נניח שקוראים לך טמבל, למה אני צריך את שם המשפחה שלך? טמבל, שמע, הכל ידוע, ועל אמת לא ניתן לטעון דיבה, אמת היא אמת. לידיעתך, לקרטל לא מפריע שנכתוב עליו את האמת, הם צוחקים כל הדרך אל הבנק. לפעמים יוצא שאיזה אולמרט נכנס לכלא, אבל זה החריג, זה נדיר. שחיתות היא דבר משתלם בישראל (מדינת הקומבינות). הממורמר היחידי בסיפור הזה זה אתה. חחח…לך תמצא לך קומבינה ורד ממני.

  3. בזמן שהיורו והדולר בשפל (הדולר צנח באזור ה-9% מתחילת השנה), דווקא עכשיו מצאו לנכון מטרו לעלות את מחיר הטריסיטי בעוד אלף ש"ח… ככה זה שאין תחרות רצינית.

  4. הטריסיטי הוא קטנוע מסוכן. הקרטל הצליח לחוקק חוק שנותן לטריסיטי המסוכן העדפה במיסים ובביטוח החובה, העדפה שפוגעת תחרות, ופוגעת בלקוחות. עכשיו הוא חוזר ומעלה מחירים. אחרי כל זאת אתה כותב "אין תחרות רצינית". חביבי, אין תחרות בכלל!!! אפס תחרות!!!

  5. אם הייתי צריך לנחש מי זה מגיב מספר 1, מספר 3 ומספר 5 – הייתי מנחש שקוראים לו תמיר ויש לו אינובה.
    על הונדה כנראה שאין לו מילים קשות לכתוב. (ועל התמחור שלהם לאופנועי ה-500 סמ"ק ובכלל)

  6. למיטב ידיעתי, הונדה סובלת מהקרטל כמו כל עוסק אחר הנמצא בתחום. כמובן שכיבואן גדול היא סובלת הרבה פחות. היא הולכת בין הטיפות. למרות שהם לא מהיבואנים הקטנים, אין לצפות מהם שהם ילחמו את מלחמתו של הממונה-על-ההגבלים-העסקיים. זה לא התפקיד שלהם, ולא בסמכות שלהם. כדי להימנע מחיכוך מיותר עם הקרטל, בהונדה לא מתחרים על שוק הקטנועים קטני הנפח, שוק שמהווה כ- 80% מכלל המכירות של דו-גלגלי בישראל. מאיר מהונדה מספיק רווחי בענפים אחרים שתחת חסותו. גם לא חסרים יבואנים אחרים שמייבאים שפע של היצע בקטנועים הקטנים, ככה שהכמות והמבחר לא הם הבעיה, הבעיה היא עצם קיומו של קרטל שמכתיב תנאים שמרוקנים מתוכן כל אפשרות לתחרות בענף. לכן מאיר מהונדה גם לא מייבא קאב, כדי לצמצם מגע עם הקרטל. מאיר כבר יצא פעם אחת רע מהסיפור הזה של למכור קאב במחיר קרטלי. עדיף למאיר למען שמו הטוב לא להביא קאבים בכלל, מאשר להתלכלך באילוץ הקרטלי שהופך כל קטנוע בסיסי ל"קטנוע מנהלים" יוקרתי. קאב זה לחם להמונים, כאשר אתה משקר במחיר של הלחם קל לתפוס אותך בשקר. זאת גם הסיבה שמטרו לא מייבאים קאב, ומוכרים אותו במחיר קרטלי. מטרו יכולים לעשות את זה עם כל קטנוע אחר, אם הקאב המפורסם(מספר אחד בעולם) השקר ישר קופץ מול העיניים. הונדה אופנועים ישראל בחרו להתמקד בלקוחות VIP, כאלו שמראש כמעט אדישים למחיר, יש להם מועדון VIP הטוב ביותר בארץ, עם קהל לקוחות מצומצם(הם רחוקיפ אפילו מההגדרה של מונופול). הונדה ישראל לא נוטלים חלק במשחק של הקטנועים העממיים(שהם הרוב כ- 80%), או במשחק של המכרזים התפורים. מאיר בחר באסטרטגיה עסקית הגיונית, בהתחשב במצב ההזוי הקיים בארץ. אפשר להבין גם את ריכמן, שהציץ ונפגע. אם תשאל אותי, מאיר(הונדה ישראל) היה מוותר על כל ההתעסקות עם חטיבת האופנועים, כמו שעודד ריכמן מטויוטה וויתר על ייבוא ניפוניה. בעוד שעודד נשאר עם המותג המוביל שלו: טויוטה, מאיר הוא יבואן המכוניות של הונדה(ולא רק מכוניות), אז מבחינת מאיר "להיפטר" מהאופנועים זאת עסקה גרועה שתעמיד את כל הפעילות שלו כנציג הונדה בישראל במצב בעייתי. בעצם אל תשאל אותי, אם תמצא גורם אמין שתוכל לקבל ממנו תשובות כנות, סביר להניח שתקבל את התשובות שאני קיבלתי. חבריקו(מגיב6), אם יש לך משהו נגד הונדה ישראל תפרסם ותכתוב מה העניין, חשוב שנדע. אם סתם בה לך לברבר כדי לצאת מגניב, גם סבבה.

  7. מטרו היבואן שאחוז המכירות שלו הכי גבוה ואחוז הקמצנות שלו מרקיע שחקים

  8. כולם כל כך מסכנים ובוכים שהמחירים כאן לא הגיוניים.
    יאללה תתחילו להביא לבד ביבוא אישי נראה אתכם חכמים.
    אולי תתחילו לייבא עבור אחרים ?
    בטוח שהרווח שלכם יהיה קטן יחסית לזמן ההתעסקות שלכם.
    ככה גם תרוויחו וגם הלקוחות ירכשו במחירים טובים.
    יש דבר אחד בולט בכל התגובות כאן וזה ההבנה העמוקה שלכם ביבוא וניהול עסק.
    כולם כאן מומחי יבוא ועלויות.
    אבי מספר 4 בטוח שהדולר צנח ב 9% וזה מה שאמור להוריד את המחיר, אבי לא יודע שחברות השילוח בעולם מעלות כל שני וחמישי את עלויות השילוח, אבי גם לא יודע שהמדינה מחשבת את שער ההמרה גבוה מהשער היציג.
    גם מספר 5 מבין הכל וקבע כי הטריסיטי מסוכן למרות שיש לו אישור משרד התחבורה כמו לכל תלת אחר.
    גם מגיב 7 חי בחלומות מתוקים של קרטל ואיומים.
    על יבוא אישי שמעת ? אין קרטל זה נגמר מזמןןןןןןןןןןןן.
    בשורה התחתונה אתם חבורה של בכיינים שלא משנה מה יהיה אתם תבכו ותבכו ותמשיכו לקנות אייפון 7 במחירים הזויים, אתם תמשיכו לילל על הביטוח היקר אבל תישארו במזגן בזמן ההפגנות.
    אתם בכיינים אומללים שמשעמם לכם.
    כי אחרת הייתם קמים ועושים משהו.
    אדיוס מוצצוס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל