fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

דוגרי טסט- LS2 BOBBER

דוגרי טסט- LS2 BOBBER

אביעד רייס

צילום: אדם בלנגה, אריק רוזנבלום

דוגרי טסט כאן שוב, והפעם, נבחנת ה- LS2 BOBBER- קסדה מעוצבת וקלילה, הנמכרת כאן ע"י היבואן הראשי לרט. 
הבובר, נראית מצויין ועשוייה מחומרים איכותיים- יצאנו לבדוק איך היא מרגישה על הראש. 

רוכבי ווספה או קטנועים מעוצבים אחרים, קפה רייסר'ס או הארלי, וודאי ימצאו בבובר על שלל צביעותיה המגניבות והמיוחדות את מה שחיפשו, אבל האמת, שהבובר יכולה להראות מצויין על מגוון אופנועים. כל עוד אתם אוהבים את המראה הקלאסי, תוכלו להתחבר אליה ישר. 
חומרים ובטיחות
ה- LS2 BOBBER עשוייה תערובת פיברגלס, המסייעת להפחתת המשקל הכללי של הקסדה. (אם בפולי קרבונט עסקינן, הייתה הקסדה כבדה יותר). משקלו הקל של הפיברגלס לא אומר שהקסדה קשוחה פחות- ההפך הוא הנכון. תערובת הפיברגלס מאפשרת שילוב של משקל קליל בתוספת קשיחות. 

הבובר מאושרת בתקן האירופאי המתייחס לקסדות, ה- ECE 22.05.
סגירת הקסדה על הראש בעזרת ראצ'ט פלסטיק איכותי ונוח לשימוש. 

משקף
3 אופציות עומדות בפני אלו המבקשים להתקין עזרים על הקסדה (ניתן להשתמש בה גם במצב- "ערום"):
1. משקף טייסים סטייל מלחמת העולם השנייה
2. מצחייה שחורה סטייל שוטרים בריטים
3. משקף בועתי ארוך (לא זמין בארץ)

אנחנו אישית התחברנו יותר למצחייה שחורה ומשקפי שמש, אך כל רוכב/ רוכבת וטעמם האישי. 

משקל

תודות לפיברגלס, הבובר נשקלת במשקל קליל של 950 ק"ג (פלוס/ מינוס 50 גרם כבכל קסדה).

ריפודים
לבובר ריפודים היפולארגנים נשימים, אך לא פריקים. ריפודים לא פריקים הם ללא ספק חסרון, אך כזה הפחות קריטי בקסדות 3/4, שלא כמו בקסדות מלאות שם ריפודים פריקים הם בגדר חובה. 

עיצוב
כאמור, הבובר מגיעה בשלל צביעות ועם כמה אבזורים חביבים מאד. 

BLUETOOTH
התקנת דיבורית על הבובר אפשרית לחלוטין, וכמו מרבית הדגמים האחרים מבית החברה נעשית גם די בקלות. לקסדה שקעים יעודיים לאוזניות, וקיבוע הדיבורית ייתבצע בקלות וללא צורך בשימוש בשיטת ההדבקה. 

מחיר
770 ש"ח.
לרכב או לא לרכב, זו השאלה…
כמו בכל טסט לקסדת 3/4, נחזור ונזכיר גם כאן כי לא מדובר בדרך הבטיחותית ביותר לרכב. אבל, קסדות 3/4 היו שם מאז ומעולם וכנראה גם יהיו בהמשך, ובכל העולם עושים ועוד יעשו בהן שימוש. 

הבובר חביבה ביותר, מסובבת ראשים, בעלת גימורים איכותיים ומשקל קל שלא מורגש על הראש, גם לאחר רכיבה ממושכת. הקסדה קטנה וודאי תוכל להתאים לבגאז'ים של רוב הקטנועים הנעים על כבישי ארצנו. 

LIKE או לא LIKE
LIKE!




נמרוד בוקר מדבר דוגרי:

הקדמה: אני רוכב זה הקיץ השני עם הקסדה הזו.
נכון, קסדות "פתוחות" הן סוג של "אנטי בטיחותית", ובמקרה של התרסקות על הפנים, אנו לא מוגנים באיזור הפנים והלסת לכן טיפ עבורכם חברי, לא מומלץ ליפול Face down עם קסדות 3/4 בכלל.
אבל כשמגיעים חודשי הקיץ, מאמצע יוני ועד סוף ספטמבר, עת טמפרטורת המים בים לחופו אנו נמצאים מגיעה ל- 30 מעלות, מתחיל הסיוט של הלחות הטרופית, בשילוב טמפרטורה ממוצעת של 32-32 מעלות ביום "רגיל".

השילוב המעיק הזה, פלוס רכיבה יומיומית בכבישי העיר הפקוקים לעייפה בשל עבודות הרכבת הקלה, מוציאים את החשק והיכולת לרכב עם ציוד בטיחות כנדרש.

ג'אקט קיץ מאוורר אמור לאוורר את גופך בתנועה במהירות סבירה. גם קסדה שלמה היא חובה, בהנחה שמדי פעם אפשר לקבל זרם אוויר כלשהו לפנים, עת אנו חוצים את קו ה- 50 קמ"ש. בפועל אנו מזדחלים לנו בשמש הקופחת, בלחות המייגעת ורכיבה לפי כללי הבטיחות, טובה ככל שתהיה, איננה מעשית. לפחות בעיני. לכן, כאמור, אני רוכב זה הקיץ השני עם הקסדה הזאת.

ובכן, הקסדה יפה, אני רכשתי בסכימת צביעה של דגל איטליה, אבל יש גם בדגל אנגליה ועוד צביעות יוצאות דופן. הריפוד אמנם קבוע ולא מתפרק, אבל מצד שני שולי הריפוד עשויים עור יוקרתי שלא ממש סופג את הזיעה ושאר החולירע שיש לכביש הציבורי להציע ושומר על נופך של יוקרה.

והכי חשוב, זו הקסדה הכי שקטה בה נתקלתי. בחיים. אשכרה. מבנה הריפוד הפנימי יוצר חלל סביב האוזן, שתחום בפס עור היוצר אטימה כמעט מוחלטת לרעשים מסביב. השילוב של העיצוב המרשים, משקל נוצה, ואטימה מוחלטת לרעשי חוץ, הביאו אותי להשתמש בדגם הזה כקסדת הקיץ שלי. 

ציון 9 מתוך 10 לקסדות 3/4. מומלץ לאלה שעברו כל כך הרבה התרסקויות ושברים שכבר לא מפחדים מכלום. כמוני…

8 תגובות ל דוגרי טסט- LS2 BOBBER

  1. שלום. רשמת: "זו הקסדה הכי שקטה בה נתקלתי". תוכל להסביר? או שאתה משווה לקסדה סגורה?

  2. כל הקסדות של LS2 פשוט על הפנים אחרי פחות מחצי שנה הריפודים גמורים 700 שח לקסדה שלש רבע LS2 זה מוגזם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל