fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: KTM הוא מותג האופנועים המוביל בישראל

מדור פרסומי: KTM הוא מותג האופנועים המוביל בישראל
— ידיעה פרסומית —

ד.ל.ב. מוטוספורט מסכמת את הרבעון הראשון של 2016 כרבעון שיא למותג KTM עם זינוק של 51% במסירות לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


ד.ל.ב. מוטוספורט מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2016 כרבעון שיא למותג KTM. על פי נתוני המסירות, KTM הדיח את הונדה וכיום הוא מותג האופנועים המוביל בישראל עם נתח שוק של 21% מכלל שוק האופנועים עם מסירות של 253 אופנועים מתחילת השנה מתוך 1,255 בכלל שוק האופנועים הישראלי. 

העלייה במספר המסירות של מותג KTM התרחשה בשלוש הקטגוריות במקביל – אופנועי אנדורו, אופנועי כביש עד 250 סמ"ק ואופנועי כביש מעל 250 סמ"ק. בתחום האנדורו, KTM ממשיכה להיות השחקן המוביל בשוק בצורה בלתי מעורערת עם נתח שוק של 45% ו-148 מסירות מתחילת השנה. 

אחד הגורמים לעלייה במסירות בסקטור אופנועי הכביש הוא הורדת המחירים האגרסיבית ל-4 אופנועים – Duke 200 ו-390 ו-RC 200 ו-390 שכולם מיועדים לדרגת רישוי הביניים. הכלי הזול ביותר בארסנל של היצרנית האוסטרית הינו הDuke- 200 שנמכר כיום במחיר של 23,900 שקל בלבד, מחיר מקביל לקטנוע מנהלים בנפח 250 סמ"ק, אפשרות שלא היתה עד היום לרוכבים ברמות המחיר להיחשף לעולם של KTM.

בנוסף, ביום שישי האחרון ביקרו כ-4,000 מבקרים בחניון הנתיב המהיר באירוע MOTOXP שיזמה קבוצת לובינסקי. גולת הכותרת של האירוע היה מופע פעלולים. בגורוס הגיע לישראל עם אופנוע DUKE 200 שלמעט התאמות לרכיבת קצה כמו החלפת גלגל שיניים ומערכת בלימה ידנית לבלם אחורי, מדובר על דגם סדרתי ללא שינויים במנוע ובמכלולים.

לדברי נעמן זהר, מנהל תחום דו-גלגלי ב- ד.ל.ב מוטוספורט  "נתוני המכירות והעניין במותג מוכיחים לנו כי KTM הוא מותג על שמממש את הפוטנציאל שלו, הודות לתמחור נוח וחיבור לחוויית רכיבה, נוחות ואיכות חסרת פשרות כיאה ל-KTM, 2016 נפתחה באופן חזק לכלל שוק הדו גלגלי, להערכתנו נראה התחזקות נוספת בהמשך 2016 של KTM כמובילת שוק האופנועים בפרט ושוק האופנועים בכלל". 
— ידיעה פרסומית —


הידעת שיש גם אקשן באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל