fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

מדור פרסומי: האגדה חזרה, ועכשיו גם המועדון

מדור פרסומי: האגדה חזרה, ועכשיו גם המועדון

צילום: יח"צ

— מדור פרסומי —

קבוצת עופר אבניר, יבואנית דגמי סוזוקי לישראל, ממשיכה את ההשקה המוצלחת למשפחת הסוזוקי  – DR DRZ400S ו-DR650SE וגאה לבשר על הקמת מועדון סוזוקי DR. 

משפחת ה-DR הושקה לא מכבר, במסגרת המהלך האסטרטגי אותו מובילים בקבוצה- Back to bikes , אשר במסגרתו מושם דגש הן על פורטפוליו דגמים מורחב בכל קטגוריה, תמחור אטרקטיבי, ושירותי אפטרסייל ייחודיים : אביזרים, פרסונליזציה, מועדוני רוכבים, אירועים וטיולים.

מועדון ה-DR הוקם על ידי קבוצת עופר אבניר בתקופת השיווק הקודם של הדגם בישראל, והיה אחד ממועדוני הרוכבים התוססים ביותר, אשר כלל גם טיולים בישראל ובחו"ל. כעת, עם חזרת הדגם לישראל, מחזירה עופר אבניר עטרה ליושנה ומחדשת את פעילות המועדון.

הקבוצה מזמינה את כל רוכבי ה-DR, מכל הדגמים והשנתונים ליצור קשר עם הקבוצה באמצעות– (השלימי), וליהנות מהטבות אביזרים וציוד, טיולים, הרצאות וכ'. 

סדרת ה-DRZ, הכוללת את דגמי ה- DRZ400S ו-DR650SE אשר שווקה בישראל בהצלחה רבה לפני כשנים מספר, הינה המשך ישיר לסדרת ה-DR הידועה של סוזוקי בשנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת. רוכבי דו גלגלי רבים מוקירים את ה-DR בזכות היותו "תפור למידות הישראליות", יכולות השטח המצוינות שלו לצד ביצועי הכביש ונוחות הרכיבה. דגמי ה-DR ו-DRZ הכשירו מאות ואלפי רוכבים במהלך השנים כאופנועי לימוד רכיבה, והפכו במהרה לפרק מפואר בשוק הדו גלגלי הישראלי עם אלפי כלים שנמכרו בישראל בסוף המאה הקודמת ותחילת המאה הנוכחית. 

כעת, עם תמחור אטרקטיבי מתמיד, החזריה קבוצת עופר אבניר את ה"קיסר היפני" מודל 2016 לכבישי ישראל.

קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בקבוצת עופר אבניר: "הצלחתו של הסוזוקי DR בישראל מיוחסת לא רק למכונה המצוינת שהוא, אלא גם לחוויות והערך המוסף שרוכבי המותג נהנו ממנו לאורך כל השנים. כעת, לאחר השקה מוצלחת ומכירה של כ70 כלים מאז ההשקה לפני כמספר שבועות, הבשילו התנאים להקמתו מחדש של אחד ממועדוני הרוכבים הראשונים שהוקמו בישראל. עם הקמת המועדון, אנחנו ממשיכים את הדרך בה אנחנו הולכים בשנתיים האחרונות, ושמים את הדגש על קטגוריות האופנועים השונות. "

המעוניינים יכולים לפנות בטלפון *8588

— מדור פרסומי —

גלריה

5 תגובות ל מדור פרסומי: האגדה חזרה, ועכשיו גם המועדון

  1. הסוזוקי DR ב 40 אלף ש"ח לא יעשה חצי ממה שיעשה אופנוע 125 יעודי על אותו תקציב, על כביש מהיר ממילא חוטפים את כל הרוח ולא ניתן לרכב עליו יותר מ 100 קמ"ש לאורך זמן. קחו לונסיןLX250GY תרכיבו לא צמיגי שטח ותקבלו חבילה "נוסטלגית", שעושה כל מה שה-DR עושה בפחות ממחצית המחיר. רק מי שהוא קרטל יכול לרשום לנו על ממוטה עתיקה שעבר זמנה "מחיר אטרקטיבי", ומאחורי הגב לעשות מהלכים לחיסול לונסין בישראל. מי שלוקח חלק בפעילות של מועדוני הקרטל לא עושה טוב לתדמית שלו(עולם תחתון).

  2. יוסי, אתה קשור לעופר אבניר, אולי למטרו מוטור? אתה בעד הקרטל החזירי השולט בענף האופנועים הישראלי
    (ובעיקר הורס כל מה שאפשר)? אולי אתה מהאו"ם? פחחח…

  3. אנחנו יהודים ישראלים ,אנחנו אוהבים בכל נשמתנו קרטלים שדופקים אותנו ובכלל האם רק באופנועים יש כאן קרטל ??? מדינת "ישרא-הל" ,הינה קרטל אחד גדול כנגד נתיניה, מכל בחינה אפשרית .את הביטוח למשל שכחת ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל