fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

שליחות צרכנית

שליחות צרכנית

טל סולומון

צילום: Zoobri photo team

אופנועית
לרשת חנויות אופנועית הגיעו צמד רפליקות חדשות של קסדת הדגל של אראי RX7 GP. הרפליקות בייצור מוגבל, הראשונה נקראת HASLEM TRACK והיא רפליקת הקסדה של רוכב הסופרבייק האסלם. הרפליקה השנייה נקראת  TT Isle Of Man והיא מוקדשת למרוצים השנתיים שמתקיימים באי מאן. 


אישימוטו
במוסך אישימוטו מתכוננים לחורף הממשמש ובא ומציעים ללקוחות המוסך, בעלי אופנועים וקטנועים, להגיע לבדיקת הכנה לחורף ללא עלות והנחות משמעותיות ברכישת אביזרים בטיחותיים כגון צמיגים ובלמים. בנוסף הם מציעים טיפולי 1,000 ק"מ (הרצה) במחירים מיוחדים וטיפולים שוטפים בין 15% ל-20% הנחה בהשוואה למוסכים אחרים. 
במחלקת התיווך של אישימוטו מצטרפים לקו החורפי ומציעים לכם מעיל חורף מתוצרת ספרקס ביחד עם כפפות חורף ב-850 שקלים.
בליץ
את צמד הקטנועים החשמליים של בליץ מוטורס כבר הכרתם. היום נמסר לנו שהבליץ 6,000 עתיד להשתדרג בקרוב. בימים הקרובים כך הובטח לנו, נקבל את המפרט המלא של הקטנוע המחודש יחד עם רשימת השדרוגים המלאה ותמונות חמות מהתנור.
לרט
מחזיקי טלפון לקטנוע או לאופנוע הפכו נפוצים מאוד בשנים האחרונות עם התלות ההולכת וגדלה בתוכנות הניווט השונות. ללרט הגיע מחזיק טלפון חדש, קל ופשוט לשימוש. יתרונו הוא בכך שאינו מצריך קידוח בפלסטיקת הקטנוע וניתן להרכיבו על מראת הקטנוע. הוא מתאים במיוחד לקטנועים קטנים בהם אין אפשרות להשתמש במחזיקי הטלפון הסטנדרטיים. בערכת המוצר תמצאו וו ברזל ארוך וגם שרוול גומי להתאמה על מגוון המראות הקיימות. משימוש קצר במחזיק הטלפון אני יכול לומר שהוא יעיל ונוח מאוד. בנוסף יש לו רצועת גומי עם פין שמתחבר לשקע האזניות על מנת לאבטח את הטלפון. המחיר: 149 שקלים. 
ניפוניה
המירו החדש של ניפוניה משווק על ידם במלוא המרץ. את מבחן הדרכים ל-125 הקטן תוכלו לקרוא כאן וצוות המכירות של רייכמן-ניפוניה דואג להזכיר לנו- 11,579 שקלים, כולל אגרות רישוי ואחריות לשנתיים ללא הגבלת קילומטראז'. 
פרפקט
גם בפרפקט אופנועים מתכוננים לחורף והוציאו את חליפות הגשם ממחסני החירום. חליפת הגשם שבתמונה מתוצרת בלייד נמכרת בתמורה ל-450 שקלים. החליפה כוללת שני חלקים- מכנסיים ומעיל, ויש לה ריפוד פנימי לחימום הגוף. אורנית מפרפקט תשמח למכור לכם אחת, עם חיוך שלא נגמר. 
פרפר
הסוזוקי בורגמן 400 שבתמונה משנת 2013, עבר בסך הכל 5,000 ק"מ וכעת הוא מוצע למכירה בסוכנות פרפר. מחיר המחירון הנו 44,000 שקלים והוא יימכר בתמורה ל-39,900 שקלים יחד עם מעיל חורף איכותי מליין החורף החדש של RST. 
בנוסף, מי שירכוש את הקטנוע החדש מבית קימקו, G-Dink 250i יקבל אביזרים בשווי 2,700 ברשת כלבוטקס. המחיר: 22,955 שקלים (לא כולל אגרות רישוי). 
כלבוטקס
לרשת חנויות כלבוטקס המייבאים ומשווקים את מוצרי RST, הגיע מלאי חדש של ליין החורף החדש של יצרן המיגון האנגלי. ביום שישי הקרוב יוכלו לקוחות החנות ליהנות ממחיר מיוחד על מעיל חורף מדגם RST URBAN במבחר צבעים וגם בצביעת HI VIZ (נראות גבוהה) המופיע בתמונה, במחיר השקה של 555 שקלים. בנוסף תמצאו בחנות מבחר גדול של חליפות גשם, מכנסי גשם, מגוון כפפות חורף ועוד.


6 תגובות ל שליחות צרכנית

  1. מה זה אומר קסדת רפלירה? לי ידעו שבמוטו גי פי למשל קסדת המרוץ עלתה אלפי שקלים.

  2. נציגי היבואנים אתם לא יודעים ששואי הכי טובה והכי כדאית ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל