fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מדור פרסומי – אופנוע זה הדבר האמיתי

מדור פרסומי – אופנוע זה הדבר האמיתי

אתם רוכבים כבר מספיק זמן על גבי קטנוע, אתם אוהבים לרכוב ונהנים מיתרונות הדו-גלגלי אבל, לא הגיע הזמן לעשות את הצעד הנכון ולעבור לדבר האמיתי ולעלות על אופנוע? להניף רגל מעל המושב, למקם את הרגלים על הרגליות בנוחות, לחבוק את מיכל הדלק מהברכיים, להפוך למקשה אחת עם הכלי האהוב וליהנות מתחושת הביטחון ברכיבה וקלות התמרון שמעניקים הגלגלים גדולים. ומעל כל היתרונות הבטיחותיים ישנו גם עניין ההרגשה. אין שום ספק שעל אופנוע אתם נראים ומשדרים, עוצמתיות ספורטיביות ונוכחות שחייבים להודות בעובדה שאופנוע הוא כלי מדליק הרבה יותר מכל קטנוע שיש.

היתרונות שבאופנוע

מעבר לתחושה, לאופנוע יש יתרונות לא מבוטלים על פני קטנוע. זה מתחיל כאמור מתנוחת הרכיבה שמאפשרת חביקה של מיכל הדלק והתמזגות של הגוף עם האופנוע. כשהגוף והאופנוע מרגישים כיחידה אחת העברת המשקל בפקודות ההיגוי קלה יותר והרכיבה זורמת ומהנה יותר. הגלגלים הגדולים מאפשרים תחושת היגוי ותקשורת טובה יותר דרך הכידון כמו גם ספיגה משופרת של מהמורות הכביש. הגלגלים הגדולים מאפשרים יכולת תמרון מעולה בתוואי עירוני צפוף ומצד שני יציבות גבוה בכבישים פתוחים ובמהירויות גבוהות שאף קטנוע לא מסוגל להעניק.
מערכת המתלים של האופנוע מורכבת ממזלג קדמי גדול ועבה יותר מזה של קטנועים ומסוגל לספוג בצורה טובה יותר את שיבושי הכביש. הזרוע האחורית מאפשרת ספיגה ועקיבה טובה יותר אחרי תוואי הדרך הודות למשקל הבלתי מוקפץ הנמוך שכן שלא כמו בקטנועים יחידת ההנעה לא נעה עם הזרוע האחורית.

לאופנוע ישנם גם יתרונות גדולים בעלויות האחזקה והתפעול הודות לשימוש בתיבת הילוכים ולא בואריאטור. יתרון תיבת ההילוכים של הוא גם בעלויות האחזקה הנמוכות. תיבת ההילוכים מאפשרת חיסכון מרבי בדלק והפסדי כוח מינימליים ובנוסף אמינותה ועמידותה של תיבת הילוכים כזו גבוהה משמעותית. אין צורך להחליף רצועות, קולים וקפיצים שעלותם גבוהה והמצמד מסוגל לעמוד בעשרות אלפי ק"מ של רכיבה. גם מבחינת שימושיות אין תחליף לאופנוע. על ידי התקנת ארגז מאחור ניתן לשאת בבטחה וביעילות על גבי האופנוע את כל הציוד הדרוש לכם ואף הרבה מעבר לכך.

משפחת אופנועי ה-250 סמ"ק של הונדה – החבילה המושלמת לעוברים מקטנוע לאופנוע

אם כבר עוברים מקטנוע לאופנוע, הונדה משפחת אופנועי ה-250 סמ"ק של הונדה היא הבחירה הנכונה. אופנועי ה-250 סמ"ק של הונדה מבליטים את מלוא היתרונות של אופנועים על גבי קטנועים בנפח דומה. עם מנוע אמין ומתקדם בעל בוכנה אחת, 4 שסתומים לצילינדר וגל זיזים עילי כפול. מערכת הזרקת דלק מתקדמת הופכת את פעולת המנוע לחלקה ונעימה ומבטיח חיסכון מרבי בתצרוכת הדלק.

הונדה CBR250R
הבייבי CBR הוא הדבר האמיתי. עם עיצוב וגנים שנלקחו היישר מדגמי ה-CBR  הגדולים של הונדה משלב ה-CBR250R את כל הידע העצום אותו צברה הונדה על גבי מסלולי המרוצים ברחבי העולם. הוא מצויד במנוע גמיש וספורטיבי, פרינג מלא ואווירודינמי, כידון ספורטיבי ומכלולי שלדה מתקדמים. עכשיו הדבר האמיתי נראה עוד יותר עמיתי כשאל מגוון הצביעות הקיים נוספה גרסת רפליקה בצבעי רפסול-הונדה, קבוצת המרוצים של הונדה ב-MotoGP.

הונדה CRF250L
העולה החדש של הונדה מציע את כל היתרונות של אופנוע על הכביש בתוספת יכולת שיכוך מהמורות מושלם הודות לחישוקים בקוטר 21 אינטש מלפנים ו-18 אינטש מאחור. בנוסף מאפשר ה-CRF250L ליהנות מיכולת שטח גבוהה ולהעניק לרוכב אפשרות לצאת ולגלות את המרחבים בטיולים, כמו גם ללמוד את הצעדים הראשונים בשטח. ה-CRF250L יקח את הרוכב למקומות ששום קטנוע אחר לא יוכל להביא אותו.
גם הביקורת של מגזיני האופנועים המובילים משבחות את ה-CRF250L:

"ה-  CRF מעניק יכולות עירוניות מעולות ולצד זאת יש לו יכולת לא רעה בהתמודדות עם שבילים מתונים. האופנוע מרגיש ידידותי ולא מאיים, איכות הגימור מעולה ותצרוכת הדלק מפתיעה לטובה. נוסף לכך יש ל-CRF250L מחיר אטרקטיבי ביחס למתחריו הישירים ולקטגורית אופנועי ה-250 בכלל. אין ספק שמדובר בכלי סופר וורסטילי המסוגל לעמוד כמעט כל משימה שתציבו עבורו " (תומר לשר, אתר דו"גרי)

כעת בהונדה גם באים לקראתכם כדי להשתדרג מקטנוע לאופנוע ומציעים לכם טרייד אין במחיר מחירון בקנית אופנועי ה-250 סמ"ק של הונדה בנוסף לשתי שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ ותנאי תשלום נוחים.
זה הזמן לעלות על הדבר האמיתי. זה הזמן לעלות על הונדה. 

* כתבה זו הינה כתבה פרסומית בתשלום

10 תגובות ל מדור פרסומי – אופנוע זה הדבר האמיתי

  1. גילאי רוכבים לגיל:25 ללא השתתפות מול רוכבי אופנוע כבד: 5.107 מול 3.547/ וגילאי 40: 4.877 מול 3.483. לדעתי הספק של 23 כ"ס יביא אותך, אבל בעדינות ועם הפסקות לכל מקום.

  2. אני לא מתחבר אליה אבל היא אכן ממחישה שיש כלים ויש כלים.

  3. גם אם הוא נחות מהנינג'ה, הוא נותן תמורת ביצועים טובה יותר מהדיוק 200 והוולף.

  4. ברגע זה אני מודיע באופן רשמי על החלפת הביטוי כלי במילה צעצוע.

  5. באמת ובתמים שרכשתי אופנוע אחרי קטנוע כמעט 5 שנים, חסכתי עלויות, ורבותי.. זה עוצר !!!

  6. איכות הכלים אלו תיילנדית למדי והבעיה שיבואן מסרב לטפל בחלקים שבקרת איכות תיילנדית חיפפה עלהם..

  7. כן יש לו סטרטר אבל אין רגלית התנעה בכלל..
    נראה לי יש מצב להתניע גם מדחיפה או מירידה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל