fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

קסדה חכמה חדשה בישראל: JARVISH X

קסדה חכמה חדשה בישראל: JARVISH X

אסף לביא

צילום: יצרן

אדקיז טכנולוגיות, יבואנית ציוד המיגון המתנפח של הליט, החלה בשיווק קסדת JARVISH X ההיי-טקית בישראל. הקסדה עשויה ממעטפת קרבון ומצוידת בשלל טכנולוגי מכובד, החל ממצלמה קדמית, תאורת בלם, דיבורית בלוטוס מובנית, יכולות הפעלה קולית ואפליקציה יעודית לשליטה בתכונות. מחירה המלא נקבע על 4,490 ₪, בתקופת ההשקה תימכר ב-3,990 ₪.

הג'רוויש X מאובזרת במצלמה קדמית המקליטה וידאו באיכות 2K, כלומר 1080p, בלופ ועם נפח אחסון פנימי של 16GB, אפשרות הרחבה עד 256GB עם כרטיס זיכרון ויכולת להעברת סרטונים למכשיר הסלולרי. בתוך מעטפת הקסדה מותקנת דיבורית בלוטוס מובנית עם אפשרות לחיבור אינטרקום עם קסדה זהה של מורכב. המערכת המובנית שבקסדה מאפשרת הפעלה קולית של תכונות הקסדה והדיבורית, כמו שליטה על הצילום, מענה וניתוק שיחות, שילטה על ניגון מדיה, שימוש בעוזר הסלולרי של אפל וגוגל ועוד.

הסוללה הפנימית חסינת אש ופיצוץ, מספיקה עד ל-5 שעות שימוש בצילום וידאו וניגון מוזיקה, כשטעינה מלאה אורכת כשעתיים. ל-JARVISH X אפליקציה יעודית שמשמשת לתפעול כל תכונות הקסדה, הקלטה ושיתוף נסיעה כולל סרטונים ברשתות החברתיות, הורדת תכנים ועוד. בנוסף, מצוידת הקסדה בתאורה אחורית אדומה עם חיישני תאוצה שיכולה לפעול כאור בלם, תאורה קבועה או מהבהבת.

הקסדה מבוססת על טכנולוגיה של יצרנית הקסדות Lazer, עשויה ממעטפת קרבון ויחסית קלה במשקלה לעומת רמת האבזור, עם משקל של כ-1,750 גרם וללא צורך להתקנה חיצונית של הפיצ'רים הטכנולוגיים. הריפוד הפנימי פריק באופן מלא וניתן לכיבוס, סגירת הקסדה נעשית ע"י סוגר דאבל D ואחריות ניתנת לשנתיים על הקסדה ושנה על הרכיבים האלקטרוניים.

את הקסדה ניתן לרכוש בשלב זה רק בסוכנות הראשית של אדקיז טכנולוגיות ברחוב המסגר 55 תל אביב, מחירה כאמור עומד על 4,490 ₪ ועפ"י היבואן זהו מחיר הקסדה בארה"ב בצירוף מע"מ. מחיר ההשקה ל-100 הקסדות הראשונות עומד על 3,990 ₪.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל