fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

עופר אבניר בהצעה לעסקים: שליח עם קטנוע בהשכרה חודשית

עופר אבניר בהצעה לעסקים: שליח עם קטנוע בהשכרה חודשית

בשל הסגר הנוכחי, כמו גם כל הנחיות משרד הבריאות על שמירת מרחק והגבלת התקהלויות, הביקוש למשלוחים עד לבית הלקוח עולה משמעותית בימים אלו. עסקים רבים, שאינם דווקא מעסקי המזון, הבינו שכדי להמשיך ולהתקיים עליהם להתאים את שירותיהם לביקוש הגובר מצד הלקוחות לאספקת המוצרים עד הבית, כל עוד קיימת הקורונה גם ללא קשר לסגר הנוכחי.
לאור צרכים אלו ומתוך רצון לסייע לעסקים הקטנים שנלחמים על חייהם ולאלפי האנשים שנפלטו ממקום עבודתם, קבוצת עופר אבניר יוצאת עם הצעה ייחודית לעסקים קטנים. הצעה מודולרית המספקת לאותם עסקים את כל הדרוש להם במטרה לבנות זרוע שילוחית לעסק שלהם, מבלי להיכנס ללוגיסטיקה מסובכת או התחייבויות ארוכות טווח. הקבוצה תציע מספר פתרונות לבעלי עסקים קטנים שאין ברשותם מערך משלוחים. בתי עסק אלו ייהנו מהמיומנות הקיימת בחברה שמספקת קטנועי שליחים למעלה משלושה עשורים, לצד פריסת עלות הקטנוע לעד 36 תשלומים (על כל דגמי קימקו) כך שלדוגמא ההחזר החודשי על קימקו מובי יעמוד על פחות מ- 500 שקל בחודש.

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק דו גלגלי בעופר אבניר: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת הדורשת מבתי עסק לשנות צורת חשיבה. בהצעות הנוכחיות אנו משתדלים לחדד את ההצעות העסקיות שלנו, עם הדרישה הייחודית שיש כיום לשליחויות בכל הענפים, ולעזור לבתי עסק קטנים להתמודד ולספק שירות טוב יותר ללקוחות שלהם".

במקביל הקבוצה חברה לחברת "שפע שליחויות" שהיא חברת המספקת שליחים על קטנועים למעלה משלושה עשורים ושותפה עסקית של עופר אבניר. במסגרת זו תציע עופר אבניר ללקוחות המעוניינים בשירות זה, אפשרות לשכירת קטנוע + שליח במשרה מלאה בעסקה חודשית. עופר אבניר תחבר לקוחות המעוניינים בכך לנציג של שפע שליחויות, שיברר את צרכי הלקוח ובית העסק ולהתאים עבורו את ההצעה. מחיר עלות חודשית לקבלת קטנוע + שליח במשרה מלאה בבית העסק יעמוד על 12,000 שקלים. לדברי יוסי חוגי, מנכ"ל החברה קיימת גמישות בהיקף המשרה.

2 תגובות ל עופר אבניר בהצעה לעסקים: שליח עם קטנוע בהשכרה חודשית

  1. מיזם מדהים,
    אני כבר חודשים עובד עם שפע שליחויות, שירות ברמה גבוה.
    מומלץ מאוד.

  2. אבל לא משכירים חשמליים נקיים של NIU
    מה זה שווה בנזין מלוכלך מזהם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל