fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

מוטו טסט | רצועות קשירה ROK Straps לאופנוע

מוטו טסט | רצועות קשירה ROK Straps לאופנוע

דניאל וקנין

צילום: אריק רוזנבלום

כמעט כל רוכב נדרש באיזשהו שלב לקשור משהו לאופנוע. בין אם אלו קטנוענים בדרך מהסופר, אדוונצ'ריסטים עם תיקים לכמה ימים או אפילו הובלה חד פעמית של משהו שלא חורג מגבולות האופנוע.

יכול להיות שתשאלו את עצמכם למה אנחנו עושים מבחן לרצועות קשירה, מוצר שיכול להראות זניח, הציניים יחשבו שמדובר בפרסומת. אז זהו, שרצועות קשירה טובות הן ממש לא מוצר זניח, וכל מי שניסה לקשור משהו לאופנוע ועלה על באמפ בכביש או סלע בשטח יודע כמה שזה יכול להיות מעצבן שהרצועות שהידקת חזק לפני רגע יושבות עכשיו רפויות. ומתוך מאות ואולי אלפי אופציות בשוק שרובן אנונימיות לפעמים קשה למצוא את הזוג הנכון.

את נסיוני האישי עם חשיבותן של רצועות קשירה רכשתי כשחציתי את דרום אמריקה על אופנוע. השתמשתי בערך בכל רצועה שקיימת בשוק ולמדתי מה היתרונות והחסרונות של כל אחד, משק שינה שאבד לי כששכחתי לאבטח אותו בבוקר, לרצועות שנפתחו והסתבכו לי בשרשרת או בין החישורים לזרוע האחורית.

את רצועות הבנג'י הפשוטות (והמסוכנות) עם הוו בקצה ואת החסרון שלהן כולנו מכירים – אי אפשר למתוח אותן לאחר ההתקנה, מה שיוצר תחושה שהמטען לא מהודק במאה אחוז. רצועות מטען לא גמישות, גם היו לי מכמה סוגים; הטוב ביותר היה אחד שהיה נראה יוקרתי, ארוג כמו חגורת בטיחות של רכב, אבל גם הוא לא היה עומד בדרישות. בירידה לשטח, או באחד הבאמפים האכזריים של דרום אמריקה, ואופס האוהל תלוי בצידי האופנוע וחוטף חבטות מהצמיג. והיה את הראצ'ט – האיש שלנו למשימות מיוחדות, ראצ'ט יכול להחזיק הכל, אבל הוא כבד, והאגרסיביות שלו יכולה להרוס את הציוד או האופנוע, במקרה של נפילה בשטח יש סיכוי שיהרס, בנוסף הוא מסורבל ולמי יש כוח לפתוח אותו כדי להוציא משהו מהתיק.

אבל אז הגעתי לפרו ופגשתי אופנוען אחר עם רוק סטרפס, רכיבה של שלושה ימים עם אותו הבחור הבהירה לי כמה אני מאחור בנושא, בזמן שברכיבת שטח הייתי מהדק את הרצועות בכל עצירה, הרצועות שלו נשארו חזקות כבטון. לא מצאתי רצועות כאלה ביבשת הרחוקה, אבל עכשיו כשהן זמינות בארץ לקחתי זוג לנסות בעצמי – ואני משתמש בהן בלי סוף, לא משנה מה ניסיתי לקשור לדו"ש שלי – בין אם מצרכים מהסופר, תיק גדול ורך בשטח בדרך לצפון, או ארגז חלב של תנובה, החפצים פשוט לא זזים ממקומם, יחד עם כל שאר היתרונות על הרצועות האחרות הן קלות וקומפקטיות, אפשר לאחסן אותן בקלות או להשאיר אותן דרך קבע על הסבל. החומרים איכותיים מאוד ולא מתבלים, וגם אם כן – הרצועות בעלות אחריות לכל החיים. הרצועה עשויה מחלק גמיש ומחלק לא גמיש והשילוב ביניהם גורם למטען להיות מקובע ולא לזוז. החלק הלא גמיש ניתן לכיוון כך שלאחר הסגירה אפשר להדק עד אפס מקום. פתיחה של הרצועות, ניחשתם נכון, מתבצעת בעזרת קליפס קליל.

צילום: גל אקרמן, אי שם באפריקה.

אין ספק שהרצועות, שמגיעות בשני גדלים, הן קפיצת מדרגה מכל מה שהוצע עד היום בשוק וקפיצת מדרגה כזאת, אם הייתה קורת בכל תחום אחר הייתה נקראת מהפכה, אבל גם סעיף המחיר עבר מהפכה, אם אנחנו רגילים לקנות במוסך הקרוב לביתנו רצועות במחירים שנשמעים כמו מבצעים על ירקות בשוק, כאן מדובר במוצר יקר הרבה יותר – בין 80 ל-120 ₪, אך מציע שימוש טוב יותר, איכות גבוהה ואפילו נראות נחמדה, עם שלל הצבעים בהם הרצועות מוצעות.


בעקבות פניות רבות, אנחנו מוסיפים לינק לחנות של היבואן וגם הנחה מיוחדת לקוראי מוטו

לינק לחנות: https://rokstraps.co.il

קוד קופון הנחה לקוראי מוטו: ROK

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

 

 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל