fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מוטו טסט | קסדת KYT NF-R

מוטו טסט | קסדת KYT NF-R

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

מאז הגיעו קסדות KYT לישראל הספקנו לפגוש ולחבוש את קסדות השטח ואת קסדות ה-3/4 של המותג. כעת אנחנו מקבלים לידינו את ה-NF-R, קסדת כביש ספורט-טורינג עם תג מחיר של 1,200 ₪.

ה-NF-R היא קסדת פוליקרבונט המתאימה לרכיבת ספורט-טורינג, כהגדרת היצרן, ומצוידות במשקף שמש פנימי גדול עם תפעול נוח בסמוך לבורג השמאלי של המשקף החיצוני, המשקף, אגב, נוגד שריטות ואדים – בנוסף למנגנון פינלוק (שזה כבר ממש לא חידוש, אבל נחשב למאסט בענייני מניעת אדים בחורף), עוד על המשקף נאמר שהוא נפתח בקלות ובעל מצב חריץ. ל-NF-R יש מפתח גדול המאפשר שדה ראיה רחב מאוד, פתחי אוורור גדולים בחזית, ובסנטר – יעילים ומצליחים לייצר קסדה מאווררת מאוד, מבלי להרעיש יתר על המידה.

מאחור המבנה אווירודינמי במיוחד – רווח נקי שלנו הרוכבים מזליגה של טכנולוגיות ממסלול המוטוGP, בו כאמור משתתפת החברה, והקסדה מגיעה בשני גדלים שונים של shell. חלוקת המשקל מאוזנת היטב והקסדה מרגישה קלה, היא עומדת בתקן הבטיחות ECE, ומשקלה 1,500 גרם.

הריפודים הדוקים, היפואלרגנים, פריקים וניתנים לכביסה, עשויים בד איכותי ונעימים למגע. בעיר היא הייתה מספיק מאווררת, גם בימי הקיץ החמים, ואפשרה רמת קשב גבוהה לסביבה, ברכיבה על הכביש המהיר היא נשארת שקטה יחסית ומאווררת מאוד, המשקף אוטם היטב ואין שריקות מיותרות. הריפודים יושבים הדוק על עצמות הלחיים והבד מרגיש נעים כנגד עור הפנים, גם ברכיבה ממושכת. האנטי-פוג של המשקף עובד היטב, עם הפינלוק ואף בלעדיו – בכל משך הצילומים בהם אנו שומרים על משקף סגור וכן ברכיבות הלילה הקרירות, לא נראה ולו אד בודד.

רכבנו איתה מעל לשלושה חודשים, באינטנסיביות, בחום הקיץ ובגשמים הראשונים של החורף. האטימה למים ולרעשים מיותרים מצוינת, האוורור מספק והריפודים מתייבשים במהירות גם בתום יום מיוזע ביותר של אוגוסט בגוש דן. בנוסף התרשמנו מאוד משדה הראיה הרחב ומחלוקת המשקל הטובה ומהאופן בו היא יושבת על הראש בנעימות והידוק גם יחד.

הקסדה מגיעה במגוון גדול של צביעות ועיצובים, חלקם מגניבים ממש, מחיר הקסדה זהה לכל הגרפיקות השונות ועומד על 1,200 ש"ח כולל מע"מ, מחיר כמעט זהה לזה של הקסדה בחו"ל. הקסדה מוצעת בימים אלו במחיר מבצע של 980 ש"ח.

מודעה פרסומית:

 

 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל