fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

גם להתקע עם פאנצ'ר צריך לדעת איפה

גם להתקע עם פאנצ'ר צריך לדעת איפה

בפניה מכביש 4 לצומת אשקלון הקטנוע מתנדנד ימינה שמאלה בחוזקה, בדיקה בצד הדרך מגלה פאנצ'ר. טלפון לישראל וגילי במוסך רפידו ותוך מספר דקות הקטנוע כבר על הליפט.

 – "קפה או מים?" שואל ישראל. "לא תודה" אני עונה.
 – "קפה או מים?" חוזר ישראל על השאלה, כאן קודם כל שותים משהו, "חם היום, שתה מים. הקטנוע צריך להתקרר בינתיים".

גילי הוא המכונאי, יש לו תעודת הסמכה וותק של 15 שנים במוסכים רבים, ביניהם פרפקט וסרוסי אופנועים. גילי רוכב כביש ושטח מנוסה ומכונאי בחסד, הוא עובד נקי, מסודר ובמקצועיות רבה.

אני מכיר את הקטנוע שלי ומזהה משמיעה מה גילי עושה, הנה הוא מפרק את האגזוז – אבל רגע, הוא מפרק עוד משהו – מסתובב ורואה שגילי לא התעצל (כמוני) ופירק את רגלית המורכב בכדי להגיע לתקע של החיישן, אני מצידי בדרך כלל קושר את האגזוז בצד הקטנוע, אבל הוא לא חפיפניק.

 – "ניתן לתקן כאן עם פטריה" הוא מכריז. "החור עומד בתנאים לתיקון פאנצ'ר של משרד התחבורה".

יושב עם ישראל ושומע ממנו קצת על העבודה, הוא בדיוק משחרר לקוח עם חיוך מאוזן לאוזן, הוא מסביר לי שהבחור הגיע מכפר סבא לאשקלון בשבילם. חנות האביזרים שלהם מגוונת ומחזיקה את כל המותגים המובילים, גם כאן מספר לי ישראל שזה בשביל הלקוחות, שיהיה להם מגוון ויוכלו למצוא מה שמתאים להם.

 – "יאללה, הקטנוע מוכן" מבשר גילי, אני מסתובב, מגלה שאיבדתי תשומת לב ובינתיים הוא הספיק לתקן את הפאנצ'ר, לעבור על הקטנוע, לכוון ולשמן אותו ואפילו לרחוץ אותו.

מוסך רפידו קיים באשקלון כבר 5 שנים, הוא מורשה משרד התחבורה ומבצע טיפולים ותיקונים באמצעות חלקים מקוריים ואיכותיים, שיקומים אחרי תאונות (שלא נדע), תיקון פאנצ'רים והחלפת צמיגים על פי חוקי משרד התחבורה ואיזון גלגלים ע"י מכונה ממוחשבת. במקום מוכרים גם כלים משומשים וחדשים ובחנות האביזרים כל המותגים המובילים.

רפידו מוסך אופנועים

רחוב הבדיל 1, אשקלון. 08-6726669.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל