fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

אילן המהיר – מסורת של שנים

אילן המהיר – מסורת של שנים

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

*ידיעה פרסומית*

סוכנות למכירת כלים חדשים, מחלקת טרייד-אין ענפה – למשומשים, אביזרים ומיגון לרוכב וגם לדו"ג וכמובן – מוסך מורשה משרד התחבורה ומורשה מטרו מוטור, מהותיקים והמקצועיים בענף.

את כל הסיפור הזה של 'מוסך המהיר' התחיל בכלל הסבא – משה מישאלוב, בפעם הראשונה שגדלה תל-אביב והתרחבה מזרחה, על חשבון אדמות הפרדסים של המושבה הטמפלרית 'שרונה' (לפני שהפכה למרכז הבילוי ההיפסטרי הנוכחי). אז, בימיו הראשונים של רחוב המסגר, היו חולות במקום כביש ושלל 'משפרי דיור' שהיו עסוקים בתנופת הבניה. כאז גם היום – מצרות עבודות הרכבת הקלה את מעבר הולכי הרגל ומרחיקות את נהגי הרכב ממרכז הכרך, חוסמות לנו גישה נוחה אל החומוס האגדי ומאלצות אותנו לבצע עיקוף קל, בכדי להיכנס למוסך ולחנות המכירה שבחזיתו.
.

על המוסך מופקד אילן עצמו – אחד הבנים של אותו משה 'המהיר' המקורי – מוסך קטן ונקי, עם נהלי עבודה מוקפדים ויחס חם לכל רוכב ורוכבת – עם הילוכים או אוטומט. ייצוג מלא לכל מחלקות הטיפול וגישה בריאה, מלווה בכוס קפה וחיוך. ממש ככה, כבר המון שנים, מאז שנות ה-60'.

על המכירות אחראי איציק, נכד באותה משפחה דו-גלגלית גאה, מעבר למכירת חדשים ומשומשים תמצאו אצלם בתצוגה הקבועה גם שפע גדול של קסדות, מעילים, כפפות, מגינים, שמנים, שרשראות ומנעולים.
הכל מהכל – ובמחיר זול.

ואל תתנו לכל הסיפורים מהעבר ו'קול משק כנפי ההיסטוריה' לבלבל אתכם – צוות המוסך וגם סוכני המכירות מעודכנים בכל החידושים שיש למטרו-מוטור לעדכן מעת לעת, כולל כנסים בחו"ל והשתלמויות ספציפיות לדגמים השונים.
.

ובכל זאת, למה לא לעבור למקום אחר, עד תום השיפוצים ברחובות?
"אמנם נרשמה הפרעה של 30-40% במחזור העסקים", אומר לנו איציק, "אבל מעגל הלקוחות הקבועים ממשיכים להגיע וכמובן שהמחירים האטרקטיביים שלנו ממשיכים להוות סיבה מספיק טובה להתאמץ ולהגיע".

אילן מוסך המהיר
מנחם בגין 110 ת"א
03-5615464, 054-4748190

אילן המהיר – מכירות ואבזרים
מנחם בגין 108 ת"א
03-5608956, 03-5616191

*ידיעה פרסומית*

תגובה אחת ל אילן המהיר – מסורת של שנים

  1. אילן איציק הגדולים ואי אפדר שתא להזכיר את אסי הנפלא שגדל ולמד אצל אבא אילן. משפחה נהדרת אנשים של פעם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל