fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

שמח בסאן יאנג – מטרו מוטור יוצאת בקמפיין חזרה לשגרה

שמח בסאן יאנג – מטרו מוטור יוצאת בקמפיין חזרה לשגרה

צילום: רונן טופלברג

החזרה לשגרה כבר כאן. מטרו מוטור יוצאת בקמפיין ענק לקידום מותג הקטנועים הנמכר ביותר בישראל תחת הסלוגן "שמח בסאן יאנג" בכיכובו של הפרזנטור גיא אריאלי ובהובלה של משרדי הפרסום טוויסטד ואשכנזי זלצמן.

במסגרת הקמפיין יעלו פרסומות בטלוויזיה, בשלטי חוצות וברשתות החברתיות שיציעו לציבור הרוכבים מבצעים מיוחדים על מותגי סאן יאנג כמו: מיו 115 ב-12,985 ₪, קרוזים 300 ב-27,985 ₪, מקסים 400 ב-29,985 ₪ ועוד. בנוסף, אפשרות לרכישה עד 36 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית.

"אני נרגש לקחת חלק בקמפיין לכלים של סאן יאנג, מותג האופנועים הנמכר ביותר בישראל", מספר גיא אריאלי, הפרזנטור של הקמפיין ורוכב ותיק עם קילומטראז' של למעלה מ-20 שנה של רכיבה על כלים דו גלגלים. "אני בעצמי רוכב כיום על CRUiSYM 300 של סאן יאנג מזה חצי שנה, אבל כבר משנת 2011 אני רוכב על כלים שונים של המותג, אז אני בהחלט ממליץ על מותג שאני מכיר, אוהב ומעריך".

מנכ"ל מטרו מוטור, תומר קומרוב, מסביר כי: "עם החזרה לשגרה שמלווה בחזרתם של הפקקים, והצורך בצמצום ההוצאות משקי בית רבים בישראל, החלטנו להציע לרוכבים ותיקים וחדשים להתחדש באחד ממותגי סאן יאנג בהנחות משמעותיות ובתנאי תשלום נוחים. זוהי הזדמנות פז לכל מי שחיכה עם הרכישה בחודשיים האחרונים, לרכוש את מותג הקטנועים המוביל בישראל במחיר משתלם ולהרגיש חופשי על הכביש.

המבצעים על מותגי סאן יאנג יימשכו עד ל-31.5.20

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל