fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מוטו טסט+ | מעיל Spidi Multitech Armor EVO

מוטו טסט+ | מעיל Spidi Multitech Armor EVO

שורה תחתונה: למי שצריך מעיל שממוגן כמו שהוא מאוורר, כלומר מאוד, בכדי לשרוד איתו את הקיץ – שבישראל לא נגמר בספטמבר.

בתחילת הקיץ לקחנו מאופנועית, יבואנית ספידי, את ה- Spidi Multitech Armor EVO, מעיל שכולו רשת דקה ומלא מיגונים. רכבנו עם מעיל הרשת הממוגן של ספידי בעיר, בכבישים מהירים ובכבישי רמת הגולן בשיא החום – ולא נמסנו, ניתן להכתיר אותו כהצלחה.

איוורור: אין הרבה מה לומר, תראו את התמונות, מאוורר מאוד ברובו ולמעט מיקום המיגונים והכיסים הקדמיים הרוח נושבת קרירה בכל חלקיו. מומלץ לכוון את רצועות ההתאמה הרבות של המעיל כך שיספקו גזרת Loose Fit, ויאשפרו לרוח להכנס מעט מתחת למעיל.

מיגון: המעיל מגיע מאובזר במיגון כתפיים ומרפקים, מיגון חזה ומיגון גב קשיח. מיגון החזה מתחבר בקדמת המעיל בין שני חלקיו בעזרת ארבעה טיקטקים. רצועות התאמה מאפשרות הצמדה של מיגון המרפקים לזרוע ומיגון הגב יושב בתוך כיס גדול באחורי המעיל ותפוס בסקווץ', וניתן להזזה מטה ומעלה.

נוחות: ניתן להביא את המעיל להתאמה מושלמת לגוף בזכות ריבוי רצועות הכיוון וכל רוכב יוכל להתאים את המעיל לגזרה אותה הוא מעדיף. כן נציין שהמפגש בין הרשת והתפרים לבין העור באזור הזרוע לא נעים, אך זה ניתן לפיתרון בלבישת חולצת דרייפיט בעלת שרוולים ארוכים.

נראות: מאוד אהבנו את עיצובו של המעיל, מצד אחד מעוצב בצורה בולטת וכלבויניקית, בעיקר בצבע השחור-כתום, ומצד שני מעוצב בפשטות ושימושיות. לא יתאים למי שמחפש פוזה או יוקרה, כן יתאים למי שצריך מיגון מקסימלי ואיוורור מרשים.

יתרונות נוספים: מיגון הגב בעל נקודת קיפול ומאפשר לאחסן את המעיל ביעילות. ניתן להתאים בטנת חורף או ללבוש מתחת ביגוד חורפי חם ולהשתמש במעיל גם בעונות המעבר. המון מקומות איחסון נוחים. איכות חומרים.

מחיר: 1,590 ש"ח, לא זול, אך למי שלא מוכן להתפשר על מיגון ואיוורור – התמורה בהתאם.

גלריה

תגובה אחת ל מוטו טסט+ | מעיל Spidi Multitech Armor EVO

  1. נראה מעיל מעולה אבל יקר מידי לטעמי, יש להשיג רשתות בחצי מחיר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל