fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

אוהבים הרפתקאות? לקאברג יש קסדות בול בשבילכם

אוהבים הרפתקאות? לקאברג יש קסדות בול בשבילכם

למה לבחור אם אפשר גם וגם? הכירו את צמד הקסדות של קאברג המותאמות במיוחד לרוכבים שרוצים ליהנות מכל העולמות מבלי להתפשר על הסטייל והבטיחות

כל רוכב אדוונצ׳ר ודו״ש נתקל בשאלה – איזו קסדה תראה הכי טוב ותתאים לצרכים המשתנים של רכיבת כביש לצד רכיבת שבילים? מצד אחד, הרוב הגדול של הרכיבות קורה בכביש העירוני והבינעירוני. מצד שני, לפעמים בא לכם לרדת מהכביש, לעמוד על הרגליות וליהנות מאיבודי אחיזה קלילים. כדי לפתור לרוכבי האדוונצ׳ר והאופנועים הדו-שימושיים את הדילמה, יצרנית הקסדות קאברג תכננה שתי קסדות המותאמות להם באופן מדויק: X-TRACE ו-TOURMAX.

CABERG XTRACE
קסדה זו הינה קסדה מלאה בעלת מראה קשוח-מחוספס, מתאימה לרכיבת כביש ושטח עם מאפיינים של קסדת תיור. ניתן להשתמש עם ה-XTRACE בשלוש וריאציות שונות: עם מצחייה ומשקף, עם מצחייה ללא משקף (ניתן להשתמש במשקפי אבק), עם משקף וללא מצחייה. בזכות הנוחות והוואריאציות השונות שלה, קסדת XTRACE אידיאלית לרכיבות כביש יומיומיות לצד רכיבות תיור ארוכות ואפילו רכיבות שטח. מחיר: ₪990. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

CABERG TOURMAX
קסדת TOURMAX היא קסדה דו-שימושית עם טוויסט ייחודי – היא גם קסדה נפתחת. העיצוב הייחודי שלה הופך אותה לקסדה אייקונית, נוחה ופרקטית לרכיבה אורבנית ותיור. TOURMAX פותחה על ידי הצוות המו״פ המיומן של קאברג, שצבר ניסיון לאורך השנים בפיתוח קסדות שונות ואף הייתה החלוצה האיטלקית בפיתוח וייצור קסדות נפתחות. קסדת TOURMAX אף זכתה לדירוג מקסימלי של כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ארגון Sharp הבריטי.
ל-TOURMAX תקן כפול, P/J וניתן להשתמש בה גם כקסדה סגורה (P) וגם כקסדה פתוחה (J) – כאשר נועלים את מגן הסנטר במצב פתוח באמצעות מנגנון הנעילה. מחיר: החל מ-₪990. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

לצפייה במגוון קסדות קאברג אפשר לבקר באתר היבואן שחורי ׳תקשורת׳, בכתובת www.caberg.co.il

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל