fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מועדון הונדה בשטח – רכיבה מס' 2

מועדון הונדה בשטח – רכיבה מס' 2
צילום: אייל עובדיה

כמו שהבטיח היבואן, מועדון השטח של הונדה כאן כדי להשאר. יצאנו לרכיבה השנייה במספר, הפעם באיזור לטרון ובין הגבעות המפוייחות של איזור נטף. לאחר הצלחת הרכיבה הראשונה שזכתה לביקורות מעולות מצד הרוכבים, חיכו כולם בקוצר רוח לפעם השנייה, שלא אכזבה. 

כמו בפעם הראשונה, קבוצת רוכבי הדו"ש מדגם ה-L עלתה בכמות על קבוצת המקצועיים (ואף גדלה במספר הרוכבים שהתייצבו) ונראה כי הקבוצה הראשונה צמאה במיוחד לפעילויות שטח אלו. 

המסלול השני הציב רמת קושי מתקדמת יותר לרוכבים. רוכבי ה-L התחלקו לשתי קבוצות – מתחילים טריים ומתקדמים קצת יותר, כאשר בשנייה התנסו הרוכבים בשעשועי אנדורו "אמיתיים" כמו דרופים ורכיבת סלעים צפופה. 

הארגון היה למופת, וכמו שכבר התרגלנו (ולא בקטע רע) להפקת האירועים של הונדה, ברור כי היה מדובר בכזה שהיה לא פחות ממצויין. קפה טוב וקראסונים בבוקר, בירות בסוף, מדריכים שהם גם רוכבים תותחים וגם חבר'ה על הכיפאק שיודעים לזרום ולהתאים את הרמה לרוכבים אותם הם מובילים, ובעיקר יודעים לתת מענה בזמן אמת בשטח לכל טענה/ מענה של רוכב – וזה חשוב מאד. 

כחלק מהפן המקצועי של פעילות המועדון, מתקיים סיכום בסופו של כל טיול בו יכולים הרוכבים לשתף מהחוויה שעברו ולתת טיפים/ הערות לגבי שאר הפעילות, וזה מראה יותר מהכל כמה האנשים בהונדה לוקחים אותנו הרוכבים ברצינות (כאשר רובם לא רכשו כלי חדש מהיבואן) ורוצים לתת חוויה שהיא לא פחות מ-100 אחוז בכל טיול. 

בטיול מס' 1 ביקשנו יחס גם לפן הטכני של תחזוקת האופנוע/ התמודדות עם תקלות בשטח, ובסופו של הטיול הנוכחי התכנסנו כולנו לשיעור מועיל ביותר של תיקון פנצ'ר ותחזוקת השרשרת מפיהם וידיהם של אלירן ברכה המוביל הבכיר ושרון המוסכניק המוטס (רכוב). 

כמובן שאי אפשר ללא מתנות, וכל רוכב יצא מהפעילות עם פאוץ' ממותג של היצרן בסופו של היום. 

פעילות גיבוש שכזו מאחדת את הרוכבים בינם לבין עצמם, וגם בין הרוכבים למותג. כשאני רכשתי את האופנוע, עוד לא החלו פעולות המועדון וזה לא היה אחד משיקולי הקנייה. אך היום, כאשר ייגש פלוני לרכוש אופנוע שטח מקצועי או דו"ש, קרוב לוודאי שייקח בחשבון גם את הכיוון האדום ופעילות המועדון שבאה איתו, שמביאה כיף וגאווה לרכב על הונדה. 

7 תגובות ל מועדון הונדה בשטח – רכיבה מס' 2

  1. עד שבאתי על אדים בגלל מחלה רק ככה לפתיחה לומר שלום ולא השארתם לי פאוצ׳? ככה? חכו חכו אני קונה מחר יאמהה!

  2. כבר מתכננים לכם בכל הכוח את הטיול הבא 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל