fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מונקי מאניה- טיול מועדון הונדה MSX

מונקי מאניה- טיול מועדון הונדה MSX

אביעד רייס

צילום: אביעד רייס, דף הפייסבוק של HRP

מותק האופנועים התכווצו! זה קרוב לוודאי מה שעבר בראשם של תושבי דרום- מרכז תל אביב ותושבי השרון היום בצהריים. יצאנו ביום שישי "קריר" לרכיבה ראשונה בסדרת רכיבות עם מועדון הונדה MSX- גרום- מונקי, אותו הקימו ומתפעלים בסוכנות HRP בתל אביב, המתפקדת גם כמוקד עלייה לרגל לכל מי שמעוניין לשדרג את המונקי שלו, ואין אחד שלא. 


ההונדה מונקי נולד לא שיגרתי, אבל התוכניות היו גדולות בהרבה, כאשר אפשר למעשה להפוך את האופנוע הקטן לכל מה שתרצו. רוצים סקרמבלר? אין בעיה. רפליקת מוטו ג'יפי אמיתית? יו וולקם. רוצים MSX מפוצץ שיפורים עם זרוע אחורית מוארכת, אגזוזים רועמים ומלא חלקי אנודייז? קיבלתם. 

קדחת המונקי היא מדהימה. 

אם כן, לטיול הגיעו 10 MSX – ים משודרגים ומשופרים למהדרין, וגם אנחנו, שלאחר המבחן ארוך טווח הונדה MSX אותו עבר אצלנו המונקי ובמהלכו הוא פשוט נכנס לנו ללב, לא יכולנו לוותר על ההצעה של החברים ב- HRP. בהחלט פתיחה נאה למועדון שלבטח הולך לגדול ולהתרחב (בדיעבד היו אמורים להיות מס' כמעט כפול של אופנועים אבל כנראה שמישהו חגג יותר מידי בחמישי בערב)
הרכב הרוכבים היה מגוון. בעיקר צעירים, שרואים באופנוע סמל אופנתי מיוחד- ממש כמו ללבוש איזה בגד שאין לאף אחד אחר. הם מבינים היטב שלא מדובר בכלים הכי חזקים או הכי מהירים על הכביש, אך יודעים טוב מאד שמדובר בהכי הכי מעניין. 

הרכיבה יצאה מהסוכנות ברחוב סלמה בדרום תל אביב, דרך איילון לכביש החוף ומשם לכביש 4, עד למנחת בעין ורד. 

הפרלמנט שיושב קבוע בעין ורד, שלא נראה שהרבה דברים בעולם עוד יכולים לרגש אותו, עשה רושם של מתעניין מאד בחבורה הצבעונית שהגיעה, וישר קפץ ממקומו לבדוק מה העניין. אפילו שמענו הרהורים על קנייה של כלי מצד חלק מהיושבים.
מנחת עין ורד היה גם הנקודה ממנה שבנו אל המרכז, לא לפני שהרגענו את הבטן בארוחת בוקר רבת אפשרויות ושתייה קרה, הכל בפינוקו של תומר מ- HRP. ככה בונים מועדון!

זהו, תם ונשלם, ולעת עתה משפחת המונקי מפוזרת לביתה. אנחנו נחכה לרכיבת המועדון הבאה שלפי השמועה הולכת להיות מטורפת ולקחת את הרוכבים ליעד מעניין, מאתגר ומפתיע. 

מועדון מונקי HRP וקדחת המונקי מחכים רק לכם!
באנר פרסומי:

 

אינסטגרם שלנו: MOTODOOGRI 

4 תגובות ל מונקי מאניה- טיול מועדון הונדה MSX

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל