fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

ברוכים הבאים למועדון – מועדון הבורגמנים הישראלי

ברוכים הבאים למועדון – מועדון הבורגמנים הישראלי

מיס הילה

צילום: רונן טופלברג

על ג'קי מהבורגמנים שמעתי הרבה לפני שפגשתי אותו. אדם ששמו הולך לפניו. אגב, רוב העולם קורא לו ג'קי חכים, רק בעולם הדו"ג הוא נקרא "ג'קי מהבורגמנים".
בשנת 1998 הגיעו דגמי הבורגמן הראשונים של סוזוקי לארץ בנפח 250 סמ"ק כאשר שנה לאחר מכן הגיע הבורגמן 400 שנטל את עיקר המכירת.ו עם הזמן הצטרף למשפחה הבורגמן 650 המפנק ולפרק זמן מוסים יובאו גם דגמי ה-125 של הבורגמן שלא נחלו הצלחה כמו האחים הגדולים במשפחה.. ג'קי רכש לעצמו בורגמן 650 וזו היתה אהבה ממבט ראשון. מאז הוא החליף 5 כלים וכולם היו בורגמנים.
במשך שנתיים ישב ג'קי ל"עופר-אבניר" על הראש שיפתחו מועדון בורגמנים. כבר מהרגע הראשון הוא זיהה את הפוטנציאל הגלום בכלי הזה, כלי שיכול להיות הרבה יותר מאשר כלי רכב לבית-עבודה, עבודה-בית. בכדי לשכנע את עופר-אבניר הקים ג'קי צוות ביחד עם טל פטילון ודן גוטמן. שלושתם התחילו להריץ את הרעיון ולבנות את המועדון מאפס. לאחר כשנה פרשו גל וטל וג'קי נשאר להוביל את הרעיון והמועדון עד היום.

ב-17/9/2005 הוקם מועדון הבורגמנים. את התאריך הזה ג'קי זוכר בע"פ ומיד עולה לו חיוך על הפנים, חיוך של אהבה. את מה שג'קי עושה הוא עושה בהרבה אהבה. אפשר גם לראות את זה על הבורגמן הלבן שלו. לא ראיתי הרבה כלים מאובזרים כך: מדבקות מכל המדינות והאתרים בהם ביקר עם הבורגמן שלו, מעמדים לטלפונים סלולריים, GPS, תרנים לדגלים (עם דגל של בורגמן-סוזוקי, כמובן), זוג רמקולים מקדימה, זוג רמקולים מאחורה, ארגז אחורי עם גגון קטן, שני ארגזי צד כסופים נוצצים ועוד פיצ'יפקעס מסביב.
בתחילה היו במועדון 60 חברים שהיו מקבלים עלון מודפס בדואר שג'קי היה מדפיס בעופר-אבניר והיה שולח לחברים. היום רשומים במועדון לא פחות מ-800 כלים, שעליהם רוכבים אנשים מכל צבעי הקשת; עשירים, בורגנים, צעירים, מבוגרים, גברים, נשים, שכירים ועצמאיים  טווח הגילאים מתחיל ב-22 והמבוגר ביניהם עבר כבר את ה-70.

מועדון הבורגמנים מארגן טיולים ששמם יצא בקרב הרוכבים בכל הארץ. את הטיולים מוביל ומדריך שמיל אפיאס ויחד איתו מגיעים הבורגמנים לכל קצוות ארצנו הקטנטונת כאשר אין פינה ואבן שהמועדון הזה לא ביקר והפך. הטיולים כוללים הדרכות באתרים, תצפיות, כניסה למקומות שלעיתים, כאדם בודד, לא היית מקבל את האפשרות להיכנס אליו. למשל, באחת ההדרכות בירושלים רב הכותל חיכה למועדון בכניסה לכותל והכניס את המטיילים, על גדלנועיהם, לרחבת הכותל.
לראות קבוצה של 100 אופנועים ביחד זה מרשים. לראות קבוצה של 100 אופנועים זהים, ועוד בארץ, זה מדהים!
לכל טיול מגיעים מינימום 100-120 כלים, כשרובם הם הגרעין הקשה שלא מפספס אף טיול או פעילות. חשוב לציין שארגון טיול שכזה הוא משימה לוגיסטית לא פשוטה. כל טיול מלווה ברכב חילוץ, חובש, חולצות, שתייה וקייטרינג מטעם עופר-אבניר. ג'קי מגדיר את הטיפול של עופר-אבניר במועדון "עד רמת הקיסם".
לטיולים של הבורגמנים מגיעים בשביל fun (בכלל, זה התיאור של ג'קי למועדון הזה ולכלי הזה). אף אחד בטיולים האלה לא "מרביץ", על אף שלבורגמן יש את האפשרות הזו בלי למצמץ בכלל וג'קי הוא מעין "רס"ר משמעת" של המועדון ואף אחד לא עובר את הגבול בשום נושא. עד היום (טפו טפו טפו) במסגרת טיולי המועדון לא היתה אף תאונת דרכים.

בנוסף לטיולים הידועים למועדון יש פעילויות אחרות ומגוונות :
הרצאות – בנושאי בטיחות, מה חדש בתחום, אקטואליה, דיני תעבורה ועוד, גם נערכות אחת לחודש וחצי
מפגש חברתי – אחת לשבוע בבית קפה במרכז ואחת לחודש בקיסריה, בכדי להתקרב לחברים הצפוניים
טיולים בחו"ל – עליהם תבוא כתבה נפרדת (בעזרת השם). רק נספר לכם שהיו שניים כאלו, כשלכל אחד מהם הגיעו 22 כלים כשחוץ מאחד מהם, לכולם היה מורכב (או מורכבת). הטיולים אורגנו על ידי דרור לוי ששקד על כל טיול קרוב לחצי שנה.

היום נחשב מועדון הבורגמנים כמותג ואולי כמועדון החזק והמבוסס ביותר בארץ. אני אישית מכירה שני אנשים שקנו בורגמן בין השאר, וזה היה שיקול כבד משקל, בזכות המועדון. כששואלים את ג'קי מהבורגמנים כמה כלים יש במועדון בנפח 400 וכמה 650, אז אין לו מושג. זה אפילו לא מעניין אותו. מבחינתו, בורגמן זה בורגמן. 

מה צופן העתיד למועדון הבורגמנים? לג'קי יש תוכניות ארוכות טווח למועדון והוא מתכנן לשדרג אותו בקרוב. עם ההישגים שלו במסגרת המועדון שראינו עד כה, אין לנו ספק שהשדרוג הזה יהיה אליפות.

תמונות נוספות מטיולי מועדון הבורגמנים ניתן למצוא באתר של הצלם רונן טופלברג

21 תגובות ל ברוכים הבאים למועדון – מועדון הבורגמנים הישראלי

  1. באמת מועדון מרשים עם פעילות מבורכת. כן ירבו אנשים כאלו

  2. עם פחות משמעת (ולא שבעד אנרכיה וחוסר סדר) אבל אופנועים זה גם פורקן מסויים לא?
    קיצר טוב לי במועדון הויסטרום

  3. כחבר במועדון עוד מהימים שג'קי "צד את החברים ברחוב" ופשוט עצר כל בורגמן שהוא ראה בשביל לרשום טלפונים ולהזמין לפעילות המועדון, אני יכול להעריך את הנשמה שהוא משקיע במועדון הזה.
    זה פשוט תענוג להשתתף בפעילויות, בטיולים, ולראות איך דברים מתוכננים עד לפרט הקטן. הלוואי ובכל מועדון רכב או דו"ג היה אדם כזה.

  4. אני חבר במועדון הבורגמנים כמדומני משנת 2008. באישיותי אני אדם שנמנע כל חייו מלהשתייך לקבוצות וארגונים, החל מהצופים בילדות וכלה בועדים מקצועיים (טוב, זה הכריחו אותי…). אני מוכרח לציין שבמועדון הבורגמנים מצאתי מסגרת כל כך שונה מההוויה הישראלית המקובלת העתירה בחווית ה"סמוך" וה"אל תדאג, יהיה בסדר", שפשוט אני נפעם כל פעם מחדש. ויש לציין שהחוויה הזאת מתקיימת ומתוחזקת ע"י עמך ישראל, אנשים שונים ומגוונים מכל שכבות ודרגות העם שלנו ואין הוכחה טובה מכך ליכולת הטמונה בכולנו ליצירת טוב. ואכן, נוצר כאן טוב ענק ומשביע אך אומרים שמרעיבו שבע ומשביעו רעב וכך העניינים במועדון הבורגמן. כה ירבה וכה יפרוץ. ככל שעושים יותר, כך גובר התיאבון לעוד.
    עלה והצלח ג'קי ועלה והצלח גם לכל העומדים והטורחים סביבו.

  5. אכן מועדון רכיבה מפואר ומפנק
    תיקון טעות לגבי שתי שמות
    טל פטילון, ודן גוטמן , וכמובן ג׳קי ״ הגדול״
    וראוי להזכיר את צלם מועדון הוידאו שהלך לעולמו בטרם עט. יעקב זר.

  6. לגבי החבר היקר יעב זר צלם הוידאו המהולל יעקב זר שהלך לעולמו בטרם "עת"
    את הטיול הראשון שלי במועדון הקטן [18] רוכבים לא אשכח כי זה היה ביום ההולדת שלי בשבת 29.10 2005
    הגעתי מהוסס ,כי להכיר חברים חדשים בגיל 55 נראה לי קצת מוזר,אבל התבדתי מהר מאוד עם לחיצת היד הראשונה עם ג'קי הגדול החיוך ההרגשה החברית והטובה, הרגשתי פתאום חלק מקבוצה מאוד מפרגנת למרות שאיש לא הכיר את רעיהו. החיבור בין האנשים היה מהיר מאוד ואוהד….מאז היו עוד עשרות טיולים שבכל מפגש כמות הבורגמנים גדלה מטיול לטיול, כל הקרדיט לג'קי הגדול שהוא הרוח החייה של כל הטיולים.המועדון ניחן בחתך ישראלי מכל השכבות וכל המגזרים
    ,אנשי רוח,מהנדסים ,אפילו יש לנו חבר טייס חיל האויר, מורי דרך [שמיל אפיאס] מדופלמים…..אנשי עסקים ,ואפילו נהגים ב"דן" [כמוני למשל.וגם דוקטור אחד [לרפואה [טומי] , כולם אחים כשאנחנו רוכבים. בנות הזוג של הרוכבים מצטרפות לרוב הטיולים וזה לעניות דעתי תורם לזוגיות טובה…..
    אכן מועדון דו גלגלי מהגדולים בארץ ברמות אירופאיות ,כמובן בשיתוף חברת עופר אבניר.

  7. אני מחכה כבר להגיע לגיל 50 ולהצטרף למועדון…ואני לא צוחק…לגבי ההצטרפות.
    כרגע יש עדיין זמן. רוכב על ER ורוצה להתקדם לאחד ספורטיבי יותר….ובסוף….גם אני אהייה איתכם. אחלה ג'קי.אחלה מועדון…אחלה חברת עופר אבניר.

  8. עד לא מזמן הייתי הרוכבת היחידה על בורגמן 650 במועדון. הנשים האחרות היו בנות זוג מורכבות. היו גם שתיים או שלוש נשים שרכבו על בורגמן 400. לשמחתי, לאחרונה הצטרפה אלי אורנה ששידרגה ל- 650 ואנו מקוות שעוד נשים תבואנה בעקבותינו. כרוכבת הישראלית הראשונה שחצתה את האלפים על בורגמן 650 וורוד בזכות המועדון הנפלא הזה, והעומד בראשו ג'קי חכים אני קוראת לנשים נוספות להצטרף אלינו למועדון הבורגמן הישראלי מקום בו תמצאו בית חם, ואחל'ה גברים…

  9. לאחר שנים של חברות ופעילות אינטנסיבית במועדון בורגמן ולמרות שלפני חודש מכרתי את הבורגמן המדוגם שלי שמאד אהבתי ועברתי לויסטרום שגם הוא בן למשפחת סוזוקי (צריך לטעום גם דברים אחרים), עדיין הלב עם המועדון ועם האנשים הנפלאים שבו. אין ספק שזה אחד המועדונים החזקים והמגובשים בתחום, שיוצק תכנים לאורך השנה ולא רק טיולים. וזאת כמובן בזכות היושב בראשו ג'קי חכים והחברים הקרובים שתמיד מסייעים וכמובן הגב הרחב שמספקת חברת עופר אבניר ובראשם ישראל ויליגורה המאפשרת את הפעילויות המגוונות.

  10. ביצועים, יציבות, התנהגות, נוחות, ובכללי

    תודה

  11. כאדם המטייל הרבה בעולם מאז שהיכרתי את מועדון הבורגמנים העולם קטן לעומת המקומות שהמועדון לקח אותנו לטייל לבקר בארץ מועדון של אנשים הכי ישראלים אוהבי ארץ טבע ואהבת האדם מילה אחת לעומד בראש המועדון ג'קי ישר כוח תודה לך חבר

  12. נחמד שיש מועדון אבל חמור מאוד שעופר אבניר בעצמם לא לוקחים בורגמן בטרייד אין

  13. יש אפשרות לתת בורגמן בטרייד-אין בעופר אבניר. כמו כל מחלקת טרייד-אין בעולם, גם להם יש מטרה להרוויח מהעסקה, אז אם אתה יכול למכור בשוק החופשי תקבל מחיר טוב יותר. אבל האפשרות נמצאת שם.

  14. אתה לא בכיוון.
    תנסה למכור בורגמן בשוק, חצי מחיר במקרה הטוב, במקרה הרע צוחקים לך בפרצוף

  15. דני, לשאלתך.
    אפתח ואומר כי לאחר נסיון של ק"מ רבים על בורגמנים יש לי רק דברים טובים לומר על הכלי ובמיוחד על ה 650 שהוא ממש קטנוע טורינג אמיתי עם יכולות גבוהות, נוחות יוצאת מהכלל וכמובן שימושיות רבה על כל המשתמע מכך. אולם לאחר שעברתי לויסטרום הבחנתי בהבדלים אוליי העיקריים בין קטנוע לאופנוע. הגלגלים הגדולים שמאפשרים לך עבירות טובה יותר ותחושה של יציבות גבוהה יותר. הריגוש בסיבובים ובפיתולים. התמודדות טובה יותר עם רוחות צד, במיוחד כאשר מותקן משקף גבוה המתנהג כמו מפרש ולפעמים נתן לי תחושה שאני עושה טרפז על הבורגמן (ראה ערך כביש הערבה – אילת). אמנם אתה מרגיש עליו יותר חשוף אך מצד שני נהנה יותר מהרוח ומהרגשה יותר wild (בכל זאת אופנוע). הויסטרום כשמו הוא בהחלט זורם בנסיעה, מצד אחד אתה יכול לשייט בשיא הנינוחות במהירות של 120 על בערך 5000 סל"ד ומרגיש שזה אפילו לא מזיז למנוע שלו. אבל אם תיתן לו קצת בסל"ד הוא יזנק כמו פנתר ויספק את הסחורה. מבחינת נוחות הנסיעה, לדעתי ןלדעת אישתי שרוכבת איתי,המתלים של הויסטרום נהדרים ומשככים בצורה מעולה את מהמורות הכביש והכיף הגדול ביותר הוא לעבור במפרים ולא להוריד את היד מהגז ולא לסבול מהמכה בגב והצוואר לאחר כניסה לבור. המושב שלו פונקציונלי, נוח אבל בוודאי לא כמו בבורגמן. בינתיים אין תלונות מהחלק האחורי. ברכיבה משותפת, אשתי מדווחת שהיא מרגישה יותר כחלק מהאופנוע למרות שהיא יושבת יותר דרוכה. (אופי רכיבה אחר,אולי יותר ספורטיבי משהו).נושא ההילוכים והקלאצ' זה סיפור בפני עצמו. או שאתה איש של אוטומט עם כל המשמע מכך ואז כמובן שהילוכים וקלאצ' הינם עונש עבורך או שאתה מתחבר לקטע של ההילוכים ולומד להנות מהם ונהנה מחווית רכיבה אחרת. ביום יום אני לא רוכב בעיר צפופה או בפקקים שם בטוח שנוח יותר גיר אוטומט. אך בפירוש לא הרגשתי קושי או בעייה בתפעול הגיר גם בשעות שיא העומס בת"א. בקיצור, אני אחד שאוהב שינויים, חידושים , ריגושים ונכון לעכשיו מוצא את המעבר בהחלט מרענן. זהו… אם יש לך שאלות נוספות שלח לי הודעה דרך האתר של בורגמן וחבריו ואשמח לענות לך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל