מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
לקחנו את ה- KTM SMC 690 לטיול כתום
אקדים ואומר שהיה זה אחד מטיולי המועדון המהנים ביותר שהייתי בהם. נפגשנו בלטרון ביום ו' האחרון (13.3) בשמונה בבוקר. להפתעתי לא הרבה רוכבים הגיעו, כך שיצאנו שישה רוכבים בלבד. לפעמים דווקא האיכות ולא הכמות היא שעושה את ההבדל. עם כבישים מפותלים ונוף משגע המסלול היה מצוין והתאים בדיוק לסוג הכלים שהגיעו, הכלים הספורטיביים של KTM בנפחים הקטנים הרגישו שם בבית והסופר מוטו שבחבורה לא יכלו לבקש יותר טוב מזה. ההובלה בראשות גיא רדר הייתה מדויקת ונעימה, ומכיוון שהגיעו מעט רוכבים יכולנו "להתפרע" מבלי לחשוש. האווירה הייתה אינטימית בגלל מס' הרוכבים המועט, ולכן היה זה אחד מטיולי המועדון המהנים שהייתי בהם מעולם- דווקא בגלל שלא הייתה מסה של כלים על הכביש.
בנגיעה קלה על מנוף הבלם הבלמים של ה- SMC שותלים אותך במקום, ולאחר סיבוב קצר עליו הבנתי בדיוק למה היצרן חשב שכך צריך להיות, ובנוסף יש גם מערכת ABS שנותנת לרוכב מרחב פעולה נדיב ונכנסת לפעולה רק כשממש צריך.
וקצת במספרים נדבר בקצרה ולסיכום הרגשתי האישית:
מנוע – ציון 5
מנוע צילינדר אחד, מה שגורם לויברציות אבל עם כל כך המון כוח ועם כזו תאוצה מי שם לב?
בלמים – ציון 5
בלמים נהדרים! נגיעה במנוף ואתה עומד במקום. ומערכת ה ABS לא מתערבת כשלא ממש צריך. אהבתי.
כידון והיגוי – ציון 4
כידון FAT BAR של RENTAL מה כבר יכול להיות רע. היגוי מעט מוגבל בעיר.
מתלים – ציון 5
מגהצים את הכביש,תענוג.
נוחות המושב – 2.5
צר קשיח וברכיבה ארוכה לא נוח בעליל.אם כי זה המקובל בקטגוריה.
תאי אחסון – ציון 0
מלא מקום!! בטח…
התנהגות עירונית – ציון 5
הופך את העיר למגרש שעשועים
מראות האופנוע – ציון 5
מרחב ראיה נדיב, אם כי במהירות גבוהה לא רואים הרבה עקב ויברציות.
תאורת האופנוע ולוח שעונים – ציון 5
ספרטני משהו כמקובל בקטגוריה, אבל קנה אותי המחוון הילוכים.
עיצוב האופנוע – ציון 5
במילה אחת: רע! ותוכו כברו
העאלו בKTM
כל הכבוד לאבי ולכל הצוות.
איזה טיול איכותי! ממש נהנתי! הקצב שהזרים אנדרנלין, האנשים האיכותיים, האוירה, המזג אוויר, אין כמו לפתוח ככה את הסופ"ש
האופנוע בנוי לאופנוענים ..