fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

לשאת בנטל הספונטניות- טיול להר בנטל

לשאת בנטל הספונטניות- טיול להר בנטל

אנאבל ברוס עטאר

צילום: אנאבל ברוס עטאר

חופשת הפסח הינה תקופה נהדרת לטיולים ורכיבות. על הטיול שתכננתי עם בן זוגי אני מפנטזת כבר חודשיים. השנה בחרנו להצטרף לטיול מיוחד לירדן. הכל היה מוכן, הדרכונים בתוקף, ורישיון נהיגה בינלאומי כבר היה ברשותינו, נותר רק להכין מזוודה. אולם ימים ספורים לפני החג ומועד הטיול, התבשרנו שלא נוכל להכנס לירדן עם אופנועים. הטיול בוטל, ועם הידיעה באה האכזבה.

ערב החג הגיע, וכשאני עוד חולמת על ירדן- אני מכינה תיק לקראת נסיעתנו לצפון, היכן שנבלה את ליל הסדר עם המשפחה. "מה דעתך שניסע להר בנטל בלילה?" אני שואלת את בן זוגי בספונטניות. עיניו נפערות ונוצצות. זהו, אני לא צריכה יותר, אני יודעת שהלילה נצטרף למאות האופנועים שירכבו להר בנטל.

זוהי השנה השניה בה אנו מקיימים את מסורת החג ורוכבים לעבר הר בנטל. אך השנה אין לי אופנוע, הפעם אני עולה על הויסטרום ומחבקת את בן זוגי חזק חזק מאחור. הלילה קר, אני מתרגשת וגם מבקשת להתחמם. השנה אני נהנית מרכיבה משותפת.

בדקותיים לארבע אנו מגיעים לצומת אלונים- אך התחנה ריקה, ואנו מבינים שהקבוצה כבר יצאה וממשיכים בדרך. אנחנו מצטרפים לשאר הרוכבים בצומת מחניים. מאות אופנועים חונים. מאות רוכבים צוחקים. ניכר שהאדרנלין זורם בגופם, העייפות כבר עברה מזמן. גם אנחנו תוססים ומתרגשים, מבקשים לטפס על ההר ולראות את הזריחה.

רעש המפלטים של האופנועים מסמן לנו לצאת לדרך. הר בנטל- היר ווי קם!!!! המחזה מרהיב. ירח מלא מאיר לנו את הדרך. אורותיהם האחוריים של האופנועים מציירים את הנוף כנחש ארוך ומפותל. אני נזכרת ברכיבה אשתקד ומזהה כל סיבוב וכל צומת. אני מזהה את ההר באופק. כבר מזמן שכחתי מירדן, ואני רק נהנית ומחייכת לתוך הקסדה. הנה, אנחנו מתקרבים להר ומתחילם לטפס. צבע השמיים מתחיל להתחלף והופך לבהיר יותר ככל שאנו מגיעים לפסגה. אנחנו מתקרבים לשעת הזריחה. אני מתבוננת בשיירה הארוכה שמתקרבת. אני נהנית מן הנוף הנפרס לנגד עיניי.


תודה לזאב גרוס על הסרטון

אנחנו מגיעים לפסגה והרחבה מלאה בעשרות אופנועים מכל הסוגים. קטנועים, אופנועים ספורטיבים, קסטומים, דו"שים גדולים, סופרמוטו וגם מעט אופנועי שטח. שתי וספות ישנות מפתיעות אותי. הרכיבה להר בנטל מאחדת רוכבים רבים.

אנחנו עולים ברגל לכיוון התצפית. כולם שולפים מצלמות ופלאפונים ומתחילים לצלם את הנוף המרהיב המשקיף על רמת הגולן. מישהו לידי מתבדח שצוקרברג לא יבין מדוע יקרסו שרתי הפייסבוק באותה שעה שמאות תמונות של שזריחה תועלנה לרשת החברתית. גם אנחנו מצטלמים, מבקשים לתעד את הרגע שהפך עבור רבים למסורת החג. שנינו מחייכים, שמחים שהשלמנו את המסע הכי ספונטני שעשינו עד כה.

קר, אך אנו למודים ניסיון ולבושים היטב. נדמה שהרבה פחות קר מאשתקד, אולם איננו מוותרים על שתיה חמה שמחממת את גופנו. אנחנו מסיירים במקום, מתבוננים בנוף הפתוח ופוגשים חברים. מפגש חברתי מושלם לחג.
את הדרך חזרה אנו עושים כשאור יום מעלנו וקרני השמש מחממות אותנו. אני נפעמת מהנופים שהוסתרו בחשיכת הלילה: מרבדי דשא בצבע ירוק עז, סוסי פרא ופרות מקשטים את השטחים הירוקים של הרמה. הטבע נגלה במלוא יופיו.
לבית אנחנו מגיעים תשושים אך מרוצים, מחוייכים עם עיניים אדומות מעייפות, ושמחים מקיום מצוות החג. לבית אנו מגיעים עם חוויות מעשירות וזכרונות שישארו עמנו עד לפסח הבא.
חג שמח!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל