מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
לרט
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
מונדיאל קוביה

טופ 500 – טיול הספורטיביות הגדול בישראל

טופ 500 – טיול הספורטיביות הגדול בישראל

צילום: איתי מאיר

ביום שבת בשעה 3 וחצי בבוקר השעון המעורר מצלצל, הגיע הזמן. בעוד אנשים אחרים חוגגים במועדונים אני בקושי קם בדרך לחגיגה במועדון מסוג אחר. אחרי 10 דקות של התארגנות המתנתי לטלפון המיוחל שהגיע ב-4 וחצי בבוקר. "אנחנו פה, יוצאים לדרך".
נפגשנו כמה חברים והתחלנו לנסוע לנקודת ההתחלה של הטיול הכי מטורף שאי-פעם היה בארצנו הקטנה והמאותגרת מוטורית: הטופ 500. השיירה הקטנה והצנועה שלנו הורכבה מב.מ.וו 633 CSI משנת 78, פולקסוואגן קוראדו, שברולט קורבט C6, מיצובישי לאנסר איבו ולמבורגיני קונטאש. כן כן, למבורגיני בארץ הקודש. בדרך הערנו את כל מרכז הארץ עד שהגענו למתחם פיט סטופ וטיג מוטורספורט, שם נפגשנו עם כל יתר החבורה.
במתחם הבנו שאנחנו ממש לא לבד. במקום חיכו לנו חובבי רכב מטורפים לא פחות מאיתנו שהגיעו מכל הארץ. הארגון המוקפד כלל גם מוזיקה, שתייה, אוכל ושקית הפתעות עם כובע וחולצה עם כיתוב "טופ 500" וקרדיט לכל הספונסרים שתרמו כדי שיהיה ניתן לקיים את האירוע החגיגי. מהר מאד קישטנו את הרכבים במדבקות ויצאנו לדרך לכיוון ירושלים. שיירה של רכבים חיכתה בצד הדרך ופינת מקום ל"חבר'ה הגדולים", הרכבים שבטוח לא יצטרכו לעצור בצד. רק אז שמנו לב כמה הטיול הזה מטורף בקנה מידה ישראלי. כ-200 רכבים ספורטיביים קישטו את השיירה וביניהם ניסאן GTR, פרארי 458, מספר פורשה 911 ועוד המון רכבים יוקרתיים, נדירים וייחודים.
התקדמנו לעבר עיר הקודש וכל הזמן ליווה אותנו חיוך קטן על הפנים בידיעה שעוד לא עברנו חצי דרך. נהננו מהפיתולים הקטנים שיש בדרך לירושלים ועצרנו לחניית ביניים בתחנת דלק בין ים המלח לירושלים. זו רק תחנת מילוי דלק והזדמנות לתפוס משהו לאכול. מכאן המשכנו לכביש ערד-סדום ולפיתולים שמגמדים את הפיתולים בדרך לירושלים.

יצאנו שוב לדרך ואחרי נסיעה לא ארוכה במיוחד בנופים המרהיבים של יהודה ושומרון וים המלח, נעצרנו שוב לצילומים קצרים על חופי ים המוות.  בשלב זה כבר הצטרפו לשיירה שלנו קבוצה של אופנוענים שכבר מזוהים עם אזור וכבישים אלו. אפילו החיילים במחסום הקרוב נופפו להם לשלום.
כמובן שמיד האופנוענים עברו לקדמת השיירה ונהנו ראשונים מהכביש הנהדר הזה. כביש סדום-ערד הוא כולו הנאה רצופה של פניות חדות, סיבובים הדוקים ונוף מדברי שאליו הצטרף פסקול של צילינדרים ומפלטים נוהמים. מידי פעם התעכבנו כתוצאה מאוטובוס או משאית, אבל אלו היו רק רגעים קטנים של רוגע.
המשכנו לכיוון דימונה לתחנת הסיום של המסלול מנחת דימונה. מטרים ספורים מהמנחת נעצרנו בתחנת דלק ושם עשינו לבעל התחנה את היום לא רק מבחינה כלכלית. אפילו הוא שמורגל בגיחות של קבוצות נהגים ספורטיביים לאזור הופתע מגודל השיירה והרכבה. בכלל, אנשים עם פה פעור היו מראה של שגרה לכל אורך הטיול ושאלות רבות נשאלו אודות הטיול, המכוניות והבעלים. המנחת היה התחנה האחרונה, מקום לנוח, לאכול משהו ולדבר עם אנשים, מפה הדרך הביתה כבר ארוכה.
לסיכום, הטיול היה מאורגן בצורה יוצאת דופן, לא נתקלנו בקשיים או בעיות והייתה הסכמה כללית על כך שהטיול הוא בין האיכותיים שהיו בארץ. היה נהדר לראות עוברי אורח שולפים פלאפונים ומצלמות ומשתפים עם חבריהם וקרובי משפחה את התמונות. ובנימה יותר אישית, זה היה הטיול המועדון הראשון שלי, ואיזה טיול ראשון זה היה. כבר שנים רבות אני פעיל בתחום ובאותו טיול הרגשתי שהגעתי למקום שרציתי להיות בו רק כשהתחלתי לצלם.
זה המקום להודות לכל המשתתפים שלקחו חלק בטיול, לכל המארגנים והספונסרים שבזכותם העסק יצא לפועל: חן שטבינסקי, דיגה-לד, פיט-סטופ וסדנת טיג מוטורספורט.

10 תגובות ל טופ 500 – טיול הספורטיביות הגדול בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל