fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

פאנטיק דיוידסון, סופ"ש דבש ומפגש

פאנטיק דיוידסון, סופ"ש דבש ומפגש

עמית משיח

צילום: יח"צ

על הפרלמנט של הארלי כבר קראתם אצלנו בעבר, אבל על זה שמפגשי_צהרי_שישי, שם בדשא שמעל צומת טמפו בחולון, פתוחים לכל דו גלגלי ודו גלגלית, ללא הבדל דת, יצרן, גזע או נפח, כבר שמעתם?

אז ככה, לסבר לכם את האוזן – היוזמה הזאת של הארלי דיוידסון ישראל, יוזמה ברוכה לכל הדעות, התבגרה בכמה השבועות הקצרים – מאז האביב ועם פרוץ חגיגות הקיץ – והפכה מ'סתם' עוד מפגש פרלמנטי המאופיין ברביצה תחת סככת צל, אגב בהייה בחלקי אופנוע נוצצים – שלך או של אחרים ושיחה קולחת על 'סווינג-ארם' ו-'סיסי-בר' (לא שזה מבוטל, או נפוץ מספיק במקומותינו), למייצג אותנטי של הרוח הדו-גלגלית הישראלית היפה.

 


למה הכוונה?

מספר לנו ינוקא (מוטי גלברט, מנהל השיווק של הארלי דיוידסון ישראל): "המחשבה העמוקה היא 'שישי באיזי – לכל רוכבת ורוכב'. אתם רואים כבר עכשיו, פה בחניה, נציגות יפה של כל היצרנים, ממש לא מועדון סגור, להיפך; אנחנו רוצים ושמחים לארח הפנינג דו גלגלי ומאמינים ששילוב מועדוני רוכבים שונים, אטרקציות ותצוגות בעלות עניין, לצד במת ריקודים ודוכני מזון ושתיה הם המקום המושלם לכל אחד, בעיקר עם בירה צוננת ביד, בעיקר בצהרי שישי".

ואם לפרוט את דבריו לפרטים, הרי שמדובר בהזמנה פתוחה הן למועדונים ובעלי רצון להציג והן לקהל הרחב; בואו בהמוניכם, מה שנקרא.

בשישי האחרון של חודש יוני, היה זה תורם של חברי מועדון הפאנטיק לתפוס את חזית הבימה.

לאלו מכם ששכחו, וגם למען אלו שאפילו לא ידעו שהיה: בשנות ה-80' המוקדמות חוותה הסצינה הדו-גלגלית הישראלית פריחה (יחסית) של דגמי 'קרוס' 50 סמ"ק – דו שימושיים, דו פעימתיים; קלים, מרעישים ומפיצי ריח.

קהל היעד, בני ובנות ה-16, שמח ועלז, רכש, רכב וקפץ בחולות… היו שם ספרדים ואיטלקים – דרבי, ג'ילרה, בנלי ו-פאנטיק.

החברה האיטלקית ייצרה אופנועי 'חצי כוח' – לכביש, לשטח ולמה שבינהם. בארץ היו פופולאריים מאוד דגמי ה'אנדורו' וה'קבלרו' ('רוכב' באיטלקית), כשדגם ה'אנדורו' נחשב אז – ובצדק – לאריה שבחבורה.

היו גם דגמי 'קומפטישן', גם בנפח 125 וגם ב-50, אלו היו חיות שטח – טהורות גזע – שסיפקו כיף אדיר בשטחים הפתוחים, כשהצליחו להניע. מיתולוגיה מודרנית, לחלקנו לפחות.

את המועדון הישראלי הקים שי לזימי, איש משטרה וחובב רכב המצליח לשלב בין השניים, כילד בקריית ביאליק החזיק שי כמה וכמה פאנטיקים כאלו, בדגש על דגם ה'אנדורו'… שדות פתוחים, חוף הים, בחורות ובלגן, אבל גם חברים, ראצ'טים, שמנים ומוסך ביתי קטן… מה שהוביל, אחרי שנים של געגוע, לשיפוץ של דגמי פאנטיק – דגם הכביש (הנדיר, כאמור, על כבישי ארצנו) GT משנת 1983 ובעקבותיו – חיפוש ומציאת שלדות חשופות (או עטופות שאריות קרביים מתפוררים) – איסוף חלקים ושיפוץ מ-א' ועד ת'.

כמובן שפוגשים בדרך עוד 'משוגעים לדבר', כמו גם קשרים והיכרות עם מחזיקי מלאי חלפים וחלקים – איטלקים ברובם, באופן טבעי (ואפילו סיפור מאפיה אחד, סיציליאני, שישאר בצללים לעת עתה).

כיום מונה המועדון 20 חברים ו-45 כלים משופצים – מסוגים שונים – כולם ישראליים; מכונות ואנשים.

יש להם קבוצה בפייסבוק וגם וואטסאפ, הם ישמחו לשמוע מכם אם אתם בעניין ובעיקר ישמחו לשמוע שיש לכם שלדה זרוקה בחצר בשבילם…

בשישי המדובר הם באו ברכיבה, עטורת עשן סגלגל, אל גינת הדשא בחולון – מקום בו הציגו החברים את פרי טיפוחיהם וקהל החוגגים נהנה להסתובב בין יצירות האמנות המוטוריות, בנוסף לפינוקי האירוע הרגילים.

עוד אטרקציה ייחודית סיפק היבואן של פאנטיק בימינו, חבר במועדון בעצמו ובעל דגם אספנות משלו, העמיד היבואן לרשות ציבור המבלים ניידת שירות והמחשה; מאורגנת, מאובזרת ועם תצוגה של מגוון הכלים שיש לחברה להציע כיום 125 ו-250 סמ"ק של אנדורו וסופרמוטו, לצד דגמי חברות נוספות שהוא מייבא – לקטנים ולגדולים, בעירה פנימית לצד יצירות חשמל פורצות דרך.

 

היה כיף, מעניין מה יביאו בסופ"ש הקרוב.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל