fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מוטו מטייל | דרום כתום

מוטו מטייל | דרום כתום

רון לב

צילום: מערכת מוטו

התאריך: 18.07.2019,שעה: 17.30, המיקום: לטרון, הצבע: כתום, האווירה: אש. ככה מתחיל הטיול שלנו עם הקטומים, מה שמאחד את כולם פה וניתן להבחין בו ישר זהו כמובן הצבע. הצבע הכתום שוטף את תחנת הדלק של לטרון וכל העוברים והשבים מפנים מבטם אל הקבוצה הכתומה שעסוקה בתדלוק האופנועים. ההרגשה של להיות חלק מקבוצה כה גדולה משרה תחושת ביטחון שאין כיף כמוה. נספר בסוד שנראה גם MT-03 מתגנב עם הקבוצה וכמובן קיבלו אותו בברכה למשפחה. ככה זה אופנוענים.

האופנוע שסופק לביצוע המשימה היה ק.ט.מ דיוק 690, שהפתיע אותנו לטובה עם נוחות נסיעה טובה למרות יצר חוליגניזם בלתי נשלט והיעדר מיגון רוח ותנוחת ישיבה זקופה. בחבורה הגדולה שאנחנו חלק ממנה, מוזמנים כתומים מכל הנפחים ביניהם: דיוק 390, RC390, דיוק 690, 790 וכו'.

העצירה הבאה הייתה בצומת דבירה, לתדלוק מהיר ולהמשך לאזור הדרומי של ארצנו הקטנטונת. החושך מתחיל לרדת ואנחנו מטיילים לנו בין היישובים והכפרים הדרומיים. לאחר שעברנו בסנסנה, עברנו על פני שער של מחנה צבאי ישן וטיילנו בין ההרים והגבעות, הגענו לסוכנות אקסטרים מוטוספורט בבאר שבע. את פנינו קיבלו נציגי ק.ט.מ עם בירות, סלטים, ו"על האש" ונשאר רק לומר שאפו על הארגון ועל האחווה.

מאוד ניהנו לבלות את תחילת הסופ"ש בחברת הכתומים ומקווים שנזכה לראות עוד גיבושים של הקהילה בארצנו. רצינו להודות לק.ט.מ על ארגון האירוע, לסוכנות אקסטרים מוטוספורט על האוכל, האווירה, ובעיקר כמויות הכיף שהיו בטיול ובאירוח. פה התחלנו לאכול אז…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל