fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

טיול סובב ישראל של מועדון הרוכבים בכחול

טיול סובב ישראל של מועדון הרוכבים בכחול

מיקי כהן

לתחילת ספטמבר, ביום הכי חם של השנה – באחת מהשנים הכי חמות – נקבע טיול סובב ישראל של מועדון הרוכבים בכחול, ומיקי, ככחול מדים בעצמו, הוזמן להשתתף בו. ואנחנו, שאוהבים לטייל ואוהבים מועדונים שמטיילים קפצנו על ההזדמנות, אבל רגע לפני הטיול המתוכנן נראה היה שהחום הגבוה גבוה מדי וישבש את התוכניות; אולם את חברי מועדון רוכבים בכחול החום לא מעניין והתוכנית לבצע את סובב ישראל בפעם השלישית, נותרה בעינה. ביום רביעי יצאו חברי המועדון מהמרכז, עד לגבול הצפוני של מדינתנו וחנו בסופו של יום ללינת לילה בקצרין.

מועדון רוכבים בכחול הוא קבוצה של רוכבי דו גלגלי כחולי מדים (למרות שגם אנשי מג"ב מתקבלים בברכה) ומאגד בתוכו שוטרים פעילים, גמלאי משטרה ומתנדבים.

המועדון הוקם לפני כשלוש שנים ע"י מיכה תורג'מן המשמש כרוח החיה מאחורי המועדון. ההווי בין חברי המועדון מעט שונה משאר המועדונים משום שמעבר לשיחות על שני גלגלים, שיפורים, ציוד וכו' כולל גם שיחות על הוואי השירות ואירועים כאלו ואחרים מן העבר.

הצטרפנו ליום השני של סובב ישראל לאחר שהחבורה יצאה מקצרין ועד הגבול הדרומי של ישראל, בואכה מצריימה. בדרכנו, בנינוחות, למרות החום הרבה עברנו לאורכה של המדינה עם עצירות התרעננות אחת לכמאה ק"מ.

התכנון – צילום מסורתי למרגלות המצדה – קיבל ביטול לאחר שהתגלה תקר אצל אחד האופנועים וניסיונות לתיקון עלו בכישלון וגרמו עיכוב בלוח הזמנים. אולם שוטרים חדורי מטרה אינם מתייאשים. הוזמן גרר, האופנוע נלקח למוסך באזור, התקר תוקן וזה האחרון התחיל לצמצם פערים לשאר החבורה.

בשעות אחר הצהריים המאוחרות, התקבצה החבורה במעבר הגבול הדרומי לצילום קבוצתי, עוד כמה שיחות חולין קצרות והחזרת נוזלים לגוף, וכולם מתפזרים לחדרים במלון לצורך מקלחת מרעננת לפני ארוחת הערב.

חלק מבנות הזוג של החבורה החליטו לעשות את הדרך דרומה בצורה מהירה, קרירה ונוחה יותר והגיעו ישירות לבית המלון בטיסה.

יום שישי, הוקדש למנוחה, לקניות (ציוד רכיבה, ברור) ולהתרעננות. אנו, עקב נסיבות אישיות, נאלצנו לחזור למרכז כבר בשישי אולם שאר החבורה עשתה את דרכה חזרה בשבת באחת הדרכים היפות של ארצנו עם עצירת חובה לזכרו של חברם פסקל יום טוב אברהמי, לוחם ימ"מ אשר נפל בתפקידו בעת הגנה על ארץ ישראל.

החבורה חזרה הביתה עייפה ומאושרת ישירות למזגנים ומקלחות הקרות וכבר מעלים תהיות לגבי הסבב הבא.

תודה לזיו אופנהיים, מנהל מותג אינדיאן בד.ל.ב מוטוספורט, על האינדיאן Roadmaster, השותף הנוח והמאובזר אשר למרות החום הרב, הפך את החוויה לנוחה הרבה יותר.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

6 תגובות ל טיול סובב ישראל של מועדון הרוכבים בכחול

  1. כמתנדב מג"ב בעל אינדיאן 60, איך אני מצטרף? ירון 0547618070

  2. מיכה, מת עליך.
    איפה שוטרות רכובות? אין מין נשי בקבוצה? יאללה לגייס.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל