fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

המועדון של הגדולים – סוזוקי היאבוסה

המועדון של הגדולים – סוזוקי היאבוסה

עמית משיח

צילום: מערכת מוטו

את דגם ה'היאבוסה' הוציאה סוזוקי בשנת 1999, משמעות השם ביפנית היא 'בז נודד' – ציפור שטורפת שחרורים (הכינוי להונדה CBX, ממנו נטל הסוזוקי את תואר האופנוע המהיר בעולם), עד 2001 היה המנוע בלתי מוגבל, עת הגיעה ההגבלה האלקטרונית ל-300 קמ"ש, כצעד מוסכם בין היצרניות היפניות – לפני שתגיע חקיקה מסרסת אף יותר בנושא. את 1,299 הסמ"ק של המקור, הגדילו בשנת 2008 ל-1,340 ואת הצללית המוכרת של ציפור הטרף מזהים כבר מרחוק.

אם ידעתם את כל זה, וגם אם לא, אז כדאי לכם לשמוע גם על המועדון החדש שקם לרוכבים על המפלץ, כאן על אדמת הקודש של ארצנו הקטנטונת.
דמויות רבות וציוריות מהענף חברו יחדיו לשם כך, ביוזמתו ובהנהגתו של לא אחר מאשר דניאל פטרי, הלא הוא מיצו שלנו, רוכב שבעברו כמה דגמים שונים של הסוזוקי המגודל, אחד שיצא לרעות בשדות זרים וחזר אל הדגם ואל המותג עם האחרון שיוצר.  במועדון הישראלי הצעיר אפשר למצוא דגמים מכל מגוון השנים והתצורות, כולל גם נציג בכיר נוסף מהמערכת – עם אקזמפלר משנת 2001 וללא ההגבלה הדיגיטלית.

אנחנו פוגשים 15 מחברי המועדון באמצע טיול שישי קצר שלהם – עוצרים אותם לרגע בשביל לחטוף תמונה משותפת במצפה הראל. החבורה נינוחה, האופנועים חמים מהרכיבה… כמה תמונות, כמה סיפורי קרבות דו-גלגליים והם ממשיכים הלאה בדרכם. כיף.

בערב אחר, אנחנו מסבים איתם לסעודת המבורגרים, מן המיטב שיש לראשל"צ להציע. החניה מלאה כלים והם בוחרים, כמובן, בדרך הארוכה בהלוך ובחזור. חבורת אופנועים.

*המועדון פתוח לכל בעלי ההיאבוסה, כמו גם בעלי בי-קינג, וישמח לקלוט חברים נוספים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל