fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

גלריה: אמנות הרחוב והאופנוע

גלריה: אמנות הרחוב והאופנוע

רותי פוגטש    צילום: אריק רוזנבלום, אסף עמרני

ביום טיול שקיימו מועדוני הטייפון והפאנטיק ברחבי העיר תל-אביב, מבעד לעשן הסגלגל של אופנועי שנות השמונים וקטנועי השטח שהחליפו אותם בעשור וחצי שאחרי, מנועים דו פעימתיים ששופצו ולא רק לשם התצוגה, פגשה רותי את אחת האהבות הגדולות שלה, אמנות נסתרת שרובנו חולפים על פניה מבלי להסתכל. פתחו את העיניים.

אין חיבור מובהק יותר מרוכבי האופנוע, הלא הם מלכי הרחוב, לבין אמני הרחוב ואוהדיהם השרופים, כל אותם הבוחרים לנוע במוזיאון הגדול של האוויר הפתוח.

מחפשי אמנות הרחוב, המשוגעים לדבר, כמוני, נלהבים לשוטט ברחובות, בדרך כלל באזורים הפחות מעונבים. העיניים מתרוצצות לכל הצדדים, איפה יכולות להיות היצירות הנפלאות של הרחוב, זה יכול להיות גרפיטי, זו יכולה להיות עבודה קטנטנה נפלאה באיזו פינה נידחת, זו יכולה להיות עבודה ממש גדולה עוצרת נשימה, פסל קטן אי שם מעל לראשך או שיר נפלא של משוררי הרחוב שלנו, בעיקר המשוררות, וזה קורה בכל העולם, במקומות הכי פחות צפויים, לפעמים על פני שכונות שלמות. ואז בינגו, קלטת משהו והאדרנלין עולה. איזה יופי, אמן רחוב מוכר לך, אלמוני חדש, מלחמת אמנים על קיר אחד משותף.

ואתה ברחוב, באוויר, לא צריך לממן אף אחד, כל המרחב הזה שלך, ההתרגשות הזאת היא שלך בלבד. אהבת את מה שראית, תזכור, אולי תצלם, כי בעוד דקות אחדות יתכן שיעבור כאן אמן אחר ויכסה את הקיר ביופי חדש משלו. לרחוב חוקים משלו.
אז מה נפלא יותר מלסייר על אופנוע באזורים המיוחדים הללו, להתבונן בזהירות, ואם קלטת משהו יפה, תעצור בצד, תעמוד בשקט ותתבונן, כי כל זה בשבילך.

5 תגובות ל גלריה: אמנות הרחוב והאופנוע

  1. עוד כתבה מדהימה הממחישה את היופי המיוחדות בשימור ההסטוריה של תקופה שלא תשכח יחד עם שילוב מהמם לציורי קיר אוטנטים.
    מה עוד יש לומר ..היה טיול מוצלח ביותר ובעיקר נוסטלגיה מרגשת.
    אין ספק שמועדון הטייפון מיוחד במינו חברה טובים ויור מקסים .
    כמחזיק פנטיק אני מרגיש בן 16 יום יום ..לפני יציאה לעבודה יורד לחנייה מסתכל על הפנטיק ומתבלבל ..האם לנסוע לתיכון ופתאום מתעורר לי מתעשט ונוסע לעבודה .

  2. כתבה נפלאהומהנה שמתווספת לטיור דו גלגלי מופלא שקיימנו מועדון טייפון עם מועדון פאנטיק כאמור,שני מועדונים משובחים עם חברים שהם משפחה שנייה,חזרה בזמן לשני העשורים המהותיים בחיי ולדעתי הכי יפים ואהובים שהיו כאן…צמרמורת ונוסטלגיה צרופה לשמוע לראות ולהיזכר בפאנטיקים המיתולוגיים,אותם האופנועים שהיו אבן דרך ומסמלים תקופה אהובה שכבר לא תחזור אי שם בשנות ה-80,והחייה אותה שי לזימי יו"ר מועדון פאנטיק ישראל בשידוך לקטנועי הטייפון,איטלקיים קטנים וגיבורים דו פעימתיים ששינו תפיסה והיוו ערך מוסף שהגודל לא קובע,וכמה שהעוללים הקטנים הללו הוכיחו ומוכיחים זאת שוב ושוב,הנאת רכיבה בכביש שמעזה לאתגר גם תנאי רכיבת שטח לא פשוטים כשכל העסק ממונף ע"י יו"ר שי נפתלי ובניהו ישראל,תודה לכם.

  3. אני כל כך מאושר ליהות חלק מהמועדון הטייפונים וגם שניתנה לי ולעוד חברים להכיר את המועדון הפאנטיק הנדיר עם אנשים נדירים שהחיוך על הפנים שלהם הוא בהחלט priceless ????????

  4. מועדון מספר אחד ומועדון מספר 2נפגשים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל