fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

הדרכת רכיבה של קבוצת פוקס אנדורו

הדרכת רכיבה של קבוצת פוקס אנדורו

דניאל וקנין

הרבה כיף ופרגון היו בסוף השבוע שעבר ביער קולה, באירוע שערך עמיר מורג, מנהל קבוצת הפייסבוק 'פוקס אנדורו'. הקבוצה נועדה לחבר בין חובבי רכיבת שטח, לעזור האחד לשני ולקיים הדרכות רכיבה. כ-130 משתתפים מכל הארץ התאספו באירוע שנערך בחינם לכלל חברי הקבוצה. לאחר הכינוס וכיבוד קל, התקיימה הדרכה של רוכב האנדורו זיו כרמי שהגיע בחסות ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM שגם הציעה רכיבות מבחן על מספר כלים באירוע.

זיו, שועל ותיק, אלוף ישראל במספר קטגוריות, מתחרה בארץ ובחו"ל בשלל מירוצים, כמו הרומניאקס, שנחשב לאחד ממרוצי ההארד-אנדורו הקשים בעולם, דיבר בהדרכה על הדגשים, טכניקות לרכיבה טכנית נכונה וענה על שאלות. תמיד מעניין להקשיב ולייצר דיון עם רוכב מקצועי ברמה כזאת.

לאחר מכן התחלקו הרוכבים לקבוצות של מתחילים ומתקדמים, ונכנסו אל תוך היער למסלול שנועד ליישם את הטכניקות שעליהן דיבר זיו, תוך ליווי צמוד שלו ושל מדריכים נוספים.

הדגש העיקרי של היום היה לא להיות 'קל' על המצערת, כרמי ביקש מכולם לשמור על סל"ד נמוך ורכיבה איטית ונכונה לסלעים שעליהם טיפסנו. ניכר היה שלרוכבים רבים היה מאתגר לא 'לפוצץ' גז אלא לנסות לטפס לאט ובטכניקה מעט שונה על סלעים.

"מטרת המפגש הייתה הדרכה וליווי רוכבים בשטח אנדורו טכני ביער המסולע. כהכנה לאירוע, סימנו מסלול עם אפשרויות רכיבה למתחילים ולמתקדמים המשלב אלמנטים של מדרגות, סלעים ודרופים, מרבצי אבנים, עליות, מעברי עצי לוג ועוד" סיפר לנו כרמי, "את היום התחלנו בהרצאה על רכיבת אנדורו טכני, בה התמקדנו במחשבות על שיווי משקל במצבים שונים ברכיבה, עבודת גז בשטחים צפופים וביססנו מחשבה על טכניקה לזחילה על סלעים בעליות. לאחר ההרצאה התחלקנו לשתי קבוצות כאשר אחת תהיה מתקדמת יותר וכל אחד יוכל לאתגר את עצמו בהתאם לרמת הרכיבה שלו. יצאנו לתרגולים והדגמות על האלמנטים השונים על המסלול ותרגלנו עוד ועוד על מנת שנשתפר. היה כיף גדול ללוות רוכבים צמאים לידע שרק יכול לעזור להם ליהנות עוד יותר, מהדבר הכיף ביותר".

תפסנו את עמיר, שלוקח על עצמו הרבה בכדי לתפעל את קבוצת הפייסבוק ולערוך הדרכות חינמיות לשיחה קצרה: "להקת השועלים התאספה, אפופה באנרגיות של אהבת חינם. יום הדרכה ורכיבת אנדורו טכני ביער, הפנינג לכלל הרוכבים, קסם של יום". "מסורת ואחוות כלל הרוכבים תמיד מנצחת הכל. תודות לשועלים שנרתמו להצלחת המפגש; ד.ל.ב – נעמן, טל, אוהד וכל הצוות המדהים. הכל נעשה ברוחב לב ובהשקעה רבה. זיו כרמי רוכב העל ואיש שובה לב ניצח על הכל ונתן הדרכה סופר מקצועית ברמה הכי גבוהה".

אנחנו במוטו מברכים ושמחים לקדם כל מה שקשור בספורט מוטורי בישראל, ומברכים על אירועים כאלה בתחום שהולך וגדל בארצנו הקטנה. לנו בני אדם, יש נטיה לציניות, שלעיתים גורמת לנו לחפש את האינטרסים, במקרה הזה לא מעורב כסף אלא רצון לעזרה הדדית ופרגון. שאפו.

תגובה אחת ל הדרכת רכיבה של קבוצת פוקס אנדורו

  1. עשייה חוויתית הכוונה להדבקה בקורונה? ממש חוויתית . איפה מסכות איפה? 🙁

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל