fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

אופנועני הארלי דוידסון עושים הסברה למניעת סרטן השד

אופנועני הארלי דוידסון עושים הסברה למניעת סרטן השד

ביום שישי הקרוב, ה 27 לחודש, החל מ- 8:30 בבוקר, סוכנות הארלי דוידסון בחולון, יתקיים אירוע מיוחד במינו לרגל חודש המודעות לסרטן השד.  האירוע נקרא "גמאני עושה רעש להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד". האירוע נערך ביוזמת בנות ארגון  "גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד".

זו השנה הרביעית ברצפיות בה מתקיים האירוע בשיתוף עם אלבר, יבואנית הארלי דווידסון בישראל , אשר התגייסו לסייע לבנות בהעברת המסר הכל-כך חשוב- "גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים – לכי להיבדק".

המסע יצא לדרך מרחבת סוכנות הארלי דווידסון בחולון – שם יתקיים הפנינג גדול בו עם כל רוכב אופנוע תעלה גם אישה חולת סרטן השד או שהתגברה על המחלה, ויגיע לקניון עזריאלי בתל אביב, שם ירדו הבנות מהאופנועים וייכנסו לקניון על מנת לעודד את הנשים בקניון ללכת להיבדק. המסע ימשיך לדרכו ויעבור לאורך תל אביב. 

סרטן השד היא המחלה השכיחה ביותר בקרב נשים, כאשר מידי שנה מאובחנות כ-5,000 חולות חדשות. האמצעי היעיל ביותר למאבק במחלה הוא באמצעות גילוי מוקדם; הסיכויים להחלמה גדלים ככל שהאבחון נעשה מוקדם יותר, כשאחוז הריפוי עומד על 90% באם אכן היא מאובחנת בזמן.

קבוצת גמאני, קוראת לכל הנשים "לקחת אחריות על בריאותן, להיבדק על פי ההנחיות, כמו גם ללמוד להכיר את גופן ואת מצבו הרגיל, כך שבכל גיל ובכל מצב אם מתגלה שינוי, חשוב שיפנו לרופא בזמן ויתעקשו על בירור טיבו".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל