fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

Audi RS5 החדשה בישראל

Audi RS5 החדשה בישראל

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יצרן

חטיבת Audi, מבית צ'מפיון מוטורס, ממשיכה לשדרג את קו דגמי היוקרה הספורטיביים. לאחר שהשיקה לפני כשבועיים את גרסאות ה-RS3 בישראל, משיקה Audi ישראל את גרסת הספורט של ה-A5. ה- RS5 המבוססת על הדור החדש של ה- A5 מציעה עיצוב דינמי כוחני יותר מבעבר, ברוח שפת העיצוב המעודכנת של המותג. ה- RS5 החדשה כוללת מנוע 2.9 ליטר TFSI חדש המציע יותר טכנולוגיה, כוח וחיסכון בדלק בהשוואה לדגם היוצא. לצד אלו, מוצע גם אבזור נוחות ובטיחות משודרג כסטנדרט הכולל בין היתר מערכות עזר אקטיביות בטיחותיות, כדוגמת,Audi Traffic Jam, Audi Lane Assist, Audi Side Assist לצד מערכות טכנולוגיות כדוגמת Audi Virtual cockpit, Park Assist, בנוסף לתאורת LED קדמית ואחורית עם איתות דינמי ועוד. מחיר ה- RS5 החדשה יעמוד על 735,000 שקל.

בחזית הדגם ניצבת הגרסה החדשה של מנוע שישה צילינדרים בי- טורבו 2.9 ליטר משודרג בהשוואה לדגם ה- S5. בזכות שני מגדשי הטורבו משיגה ה- RS5 הספק זהה לזה של מנוע שמונת הצילינדרים הקודם, 450 כ"ס, אך עם מומנט גבוה הרבה יותר. המנוע מספק ב-RS5 החדשה הספק מרבי של 450 כ"ס (בדומה לגרסה היוצאת) המושגים בזמינות גבוהה מבעבר בין 5,700 ל- 6,700 סל"ד, כשהמומנט המרבי עומד על 61.2 קג"מ שמושג בטווח של 1,900 עד 5,000 סל"ד. נתון משמעותי נוסף הינו הדיאטה שעבר המנוע המחודש עם שימוש נרחב בחלקי אלומיניום שהוביל להורדה של יותר מ-60 ק"ג מחזית הרכב, ומאפשרים לו להשיג חווית היגוי משופרת. שיפורי המנוע הופכים את ה- RS5 לחיית ביצועים עם 3.9 שניות בלבד הדרושים להגיע מאפס למאה קמ"ש, ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבל אלקטרונית).

ה-RS5 עושה שימוש במערכת הקוואטרו המפורסמת, כשהדיפרנציאל המרכזי מחלק את הכוח בין הגלגלים ביחס של 40:60 לגלגלים האחוריים במצב נהיגה רגיל, כאשר במצבי קיצון מסוגלת המערכת לשנות את חלוקת הכוח עם מעבר של עד 85% מהכוח לגלגלים הקדמיים או עד 70% מהכוח לגלגלים האחוריים. זאת ועוד, על מנת לעמוד בתוספת הכוח האדירה ובמטרה לשפר את חווית ההיגוי שלדת ה-RS5 הונמכה ב-7 מ"מ והוקשחה ביחס לזו של הדגם הסטנדרטי, עם מערכת מתלים חדשה בכיול Audi Sport עם אופציה לבולמים בעלי שיכוך משתנה ושלושה מצבי נהיגה. על הבלימה אחראיים דיסקים ספורטיביים בקוטר 375 מ"מ מלפנים ו-350 מ"מ מאחור עם קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים.

ה-RS5 החדשה מבוססת על דגמי 2017 החדשים של משפחת ה-A5, עיצוב ה-RS5 החדשה ספורטיבי וכוחני יותר לעומת הדור היוצא, כשחזית הרכב כוללת שבכה טרפזית במסגרת אחידה שבמרכזה לוגו ארבע הטבעות, לצד פנסי הברק הזוויתיים המציעים את תאורת ה-LED המתקדמת הדינמית של Audi כסטנדרט. להשלמת המראה הדינמי מוצעים כונסי אויר מודגשים בעיצוב "חלת דבש". גם החלק האחורי של הרכב זוכה לשדרוג, עם עיצוב מלוטש הכולל פגוש אחורי ופנסים חדשים בעלי תאורת תלת-ממד ואיתות דינמי, לצד דיפיוזר ספורטיבי, מערכת פליטה חדשה מעוצבת וחישוקי 20'.

Audi RS5 החדשה תציע כסטנדרט את לוח המחוונים הדיגיטלי (Virtual Cockpit), בו משולב מסך TFT בגודל "12.3. מסך זה מאפשר לנהג לבחור בין שני מצבים: האחד, "קלאסי" – בעל מראה סטנדרטי ומוכר של לוח מחוונים עם חוגות ושאר פונקציות מוכרות כגון צריכת דלק, נתונים ממחשב הדרך ונתון של "זמן הקפת מסלול". השני, מפנה את כל המסך לבקרת הניווט לשם הצגת המסלול, לצד נתונים הכרחיים המופיעים בתחתיתו.
ה-RS5 מוצעת עם אבזור סטנדרטי עשיר הכולל בין היתר: פנסי LED מלא קדימה ואחורה עם איתות אחורי דינמי, הגה ספורט שלוש זרועות, מושבי ספורט קדמיים עם כוונון גובה ותמיכת ירך משתנה, מפתח חכם, חלון גג פנוראמי, מתלי ספורט RS, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת Start & Stop, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית שלושה אזורים, מערכת מולטימדיה MMI ומערכתBang & Olfsen עם 19 רמקולים, דיבורית BT, חישוק 20" עם 5 צלעות, מראות מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, ספוילר אחורי, הפעלה אוטומטית של מגבים ותאורה באמצעות חיישנים ועוד. מושבי ספורט קדמיים מתכווננים חשמלית ועוד. ה- RS5 מציעה כסטנדרט מגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללות בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית ו- Audi Lane Assist המשולבים כך שמתקבלת מערכת נהיגה סמי-אוטונומית לפקקי תנועה עם בלימה אוטונומית.

3 תגובות ל Audi RS5 החדשה בישראל

  1. גזלנים, מה 450 אלף שח לא מספיק? אחרי זה מוכרים אותם בחצי וביותר. מנסיון!

  2. חחחחחחח
    לא הגזימו.
    הייתה לי A6
    חלונות נעצרים הגג עושה בעיות
    בטיפשוטי קניתי A3
    ההגה נהייה מתפורר בגלל שעמד בשמש הריפודים איבדו צבע.
    וגם הצבע של האוטו.
    בקיצור.
    לא שווה אל תגעו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל