fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

AMG לובשת דוקאטי

AMG לובשת דוקאטי

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני כשנה הודיע דוקאטי על תחילתו של שיתוף פעולה עם סדנת AMG, זרוע הביצועים הרשמית של מרצדס. הידיעה על שילוב הכוחות בין השתיים הצליח לעורר את הדמיון של חובבי המוטוריקה שכן דוקאטי ידוע באופנועיה המעוצבים בעלי הגישה הספורטיבית המובהקת בעוד של-AMG ידע עצום ביצירת מכוניות בעלות מנועים שריריים ועתירי כ"ס.
הפרי הראשון של השתיים היה הדיאבל AMG –  גרסה מיוחדת של הדוקאטי דיאבל עם שפע עיטורי AMG ומפלט חלופי במהדורה מוגבלת. נחמד, אבל לא יותר מידי. היו גם  מדבקות AMG שהתנוססו על האופנוע של ולנטינו רוסי בעונת ה-MotoGP החולפת אבל מי שעקב אחרי העונה גילה שזה לא ממש סייע לביצועיו על המסלול השנה.

כעת לציון שנה לשיתוף הפעולה מוציאה AMG את ה-SLK 55 AMG סטרייטפייטר, גרסה מיוחדת בהשראת הדוקאטי סטריטפייטר 848 החדש, המתבססת על הרודסטר הקטנה בעלת הגג הקשיח של מרצדס. העיקר בגרסה המיוחדת הוא הצבע הצהוב של הסטרייטפייטר שעוטף כעת את המרצדס החטובה. מעבר לכך יש גם חישוקים צבועים בשחור, כצבע השלדה של הסטריטפייטר בצביעתו הצהובה. בתא הנוסעים ניתן למצוא ריפודי עור נאפה שחורים ותאורת ספי דלתות צהובה וזהו. כאן נגמרה ההשראה.

תרשו לנו קצת לקלקל את חגיגת היום הולדת אבל משיתוף הפעולה בין שני מותגים עם DNA כל כך ספורטיבי ציפינו להרבה יותר ממהדורות קוסמטיות מיופיפות (ה-SLK אפילו לא מגיעה ליצור אלא מוגדרת כדגם תצוגה). אז עד שהח'ברה בדוקאטי ו-AMG ינפיקו לנו משהו באמת מעניין כמו איזה 1199 פאניגאלה עם מנוע V8 או SL 63 AMG עם מנגנון דזמו נותר להסתפק בתמונות המושקעות של הסטריטפייטר וה-SLK בצהוב.

 

  דוקאטי סטריטפייטר 848 מרצדס SLK 55 AMG
מנוע V-טווין, 849 סמ"ק , 4 שסתומים לצילינדר, קירור מים, הזרקת דלק 8 צילינדרים בתצורת וי, 5,461 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, הזרקת דלק
הספק 132 כ"ס ב-10,000 סל"ד 422 כ"ס ב-6,800 סל"ד
מומנט 9.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד  55 קג"מ ב-4,500 סל"ד
קדחXמהלך 61.2X94 מ"מ 90.5X98 מ"מ
יחס דחיסה  13.2:1 12.6:1
הילוכים  6 הילוכים 7 הילוכים, אוטומטית
צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/60-17
קדמי – 235/40-18
אחורי – 255/35-18
בסיס גלגלים 1,475 מ"מ  2,430 מ"מ
משקל 199 ק"ג (רטוב)  1,570 ק"ג
0-100 יותר מהר 4.6 שניות
מהירות מרבית  מספיק מהר 250 קמ"ש (מוגבל)
מחיר 9,700 יורו 72,500 יורו

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל